Jump to content

Julekalender i Næringslivet


Münsterjeger

Recommended Posts

Tenkte kanskje det hade vært greit å ha en oversikt over de forretningene som har sin egen lille adventskalender. Da kan man være ekstra oppmerksom på gode tilbud på utstyr i adventstiden.

 

Jaktdepotet pleier å ha en god kalender med daglige gode tilbud. Dog har jeg enda ikke sett at de her reklamert for det enda.

 

Hvis noen vet om flere som pleier å ha noe liknende, så før det opp her. :)

 

EDIT: Lister opp alle her

 

Winge Våpen - Klar for gode tilbud!

Jaktdepotet - Attraktive tilbud fra Jaktdepotet

Jaktfall.no - Årets julekalender er klar!

G-Sport - Gode tilbud for friluftsfolket

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Rekker det ikke så kjøp 24 kasser. :lol::mrgreen:

 

Nja, skal det bli skikkelig så er det en flaske den 1., to flasker den 2. osv. Er mulig ektefelle/samboer kan bli noe opprørt over manglende bidrag til juleforberedelesen fra 14-15 og utover..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kjipt at jakdepotet ikke oppdaterer julekalenderen på sin hjemmeside, før tingene er utsolgt. :(

Vansklig å ringe inn en bestilling når dagens dato ikke kommer opp før etter en dag eller to etter datoen er passert.

 

Har samme erfaring.

 

Det er vanskelig å få på plass en bestilling og samtidig få bekreftet om de har varen inne.

 

Sendte en bestilling via e-post, fikk svar 6 dager senere :evil:

Syntes ikke det er godt nok, men etter å ha lest div tråder her inne ang dette tema, kunne jeg vel ikke forvente noe annet..

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har sett, er det bare en dag det sto utsolgt med en gang (kikkertsikte). Ellers jeg har motsatt erfaring med dere ved bestilling. Jeg ble oppringt umiddelbart etter å ha trykt på bestill-knappen, med spørsmål om jeg ville ha gjenstanden tilsendt, eller om jeg hadde anledning til å hente sjøl, og dermed spare noen kroner.

Super service av Jaktdepotet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg klager på ingen måte på servicen på depotet (da hadde jeg ikke kjøpt våpen nr to fra de der nå før jul, og ei heller handlet fra julekalenderen. Så der har jeg gode erfaringer).

Problemet er denne forbanna nettsida deres, jeg forventer at i vertfall julekalenderen i det minste senest er oppdatert med dagens kalenderluke kl 0900 gjeldende dag.

 

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, skal man ha en hjemmeside. Må man ta seg tid til å holde den oppdatert eller i det minste med viktige opplysninger om hva som ikke er oppdatert (akkurat det har jaktdepotet gjort vedrørende priser etc). Men når det gjelder tilbud, så må de opp asap. I hvertfall om man ønsker å selge til de av oss som orienterer oss via nettet.

 

Og tro ikke at dette kun er depotets problem, nesten hele røkkla sliter med de samme tingene.

 

Hederligt untak, er Midway (men der er det som kjent andre ting som bremser $$$ :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ser Winge er påen i tilbudskammeret allerede. Er det flere som har kalender i år? Fant hverken hos J&F eller jaktdepotet i farta. Gidder ikke sparke opp ny tråd hvis det ikke er flere...

 

EDIT: ser det er flere. Jaktfall har på førstesida si, og G-sport har på samme lenka som i fjor. Tar trådstarter jobben i år å?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...