Jump to content

GRS vs KKC?


Berget

GRS vs KKC  

86 members have voted

  1. 1. GRS vs KKC

    • GRS
      47
    • KKC
      39


Recommended Posts

Du må prøve begge for å finne den som passer. Vær obs på at GRS har fått en modell med smekrere grep. DECIMA heter den. De ordinære var for kraftig og passet ikke mine små hender.

Ellers synes det som GRS har et bedre laminat, enklere justering, og GARANTERT Norges beste service om du skulle trenge det.

(Og GRS støtter helhjertet opp om skytesporten vår med sponsor-premier)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde valgt KKC om du skal bruke på jakt der du skal gå mye siden den er merkbar lettere, men synes GRS er finere å se på og god og holde i:)

 

Skal du på rypejakt vil du vel ha den letteste? Hadde GRS stokken vært lettere så hadde jeg valgt den! Min mening.

 

Nå har endelig KKC kommet til Tikka M590, men har ikke sett GRS til M590 enda. Kanskje Boyd stokkene kommer til M590 siden di har laget til M595.

 

www.boydsgunstocks.com, kikk her om du vil ha andre alternativer til stokk for T3èn din for bare 99Dollar. Disse har f. eksempel tommelstokk som er meget godt å holde i hvis du liker det.

Link to comment
Share on other sites

Stemte KKC, men det er egentlig bortkastet. Hvilken passer deg best? That's it.

Justeringmulighetene på GRS er noen sekunder kjappere, ja. Men det blir som når Highpower skryter av at han har kjappere pipeskift på sin Blaser enn jeg har på min 202. Hva så? Trenger du å ta ut sluttstykket på ekstremt kort varsel hele tida? Isåfall ville jeg bytta børse. Jeg gikk for KKC, fordi GRS ble altfor klumpete, den har altfor stort grep, grepet har feil vinkel, den er tung... For meg. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...