Jump to content

NM felt/spesialfelt på Mysen 2011


Øyvind Johansen

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nå ja (igjen) felt skyter jeg bare i mangel på noe annet å skyte den dagen :mrgreen:

I hoppalong skyting er jeg i det minste norgesmester og har noe europamester greier bak meg. Dog så tror jeg vel det var fler som skjøt vårfleten på løvenskjold en de som skjøt NM i CAS siste år... og EM for den saks skyld :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Startlistene er litt av en kabal å legge. Mange som har diverse ønsker om starttid pluss at mange deler våpen etc. så her gjelder det å ha tunga rett i munnen hvis en skal unngå kaos :)

 

Listene blir senest lagt ut 2 uker før NM starter.

Link to comment
Share on other sites

Du må nok komme og hente medaljene selv, men da må du nok holde i, for løypa er ikke lett :winke1::winke1:

Skal vi se...

Jeg kan skyte ruger revoler i...

Fin, Grov, revolver, spesial revolver, magnum 1 og 2.... :D

Kan vel strengt tatt skyte ruger revolver i militær også... men tenker jeg feiger ut å bruker STI i stedet for....

Ja, klin til - skyt militær med STI (revolver er ikke tillatt iht reglement, men det visste du?) -gjesp - håper flere tar det som en tur i skogen for å lufte sine utallige varianter av forhistoriske 1911-konstruksjoner uten tanke på poengsanking. Også mmmmmmm en god kopp kaffe attåt :-)

 

Foreslår at arrangøren like godt først som sist sender ut medaljene til oss som skal skyte med ordentlige pistoler.

Link to comment
Share on other sites

Alle som skal være funksjonærer og skyter i samme øvelse vil ikke være på startlistene. Dere skal skyte på funksjonærlag som går ettermiddag/kvelden før hver øvelse.

 

Sunndal er en av klubbene som har stilt opp for å hjelpe oss med hold :)

Link to comment
Share on other sites

Alle som skal være funksjonærer og skyter i samme øvelse vil ikke være på startlistene. Dere skal skyte på funksjonærlag som går ettermiddag/kvelden før hver øvelse.

 

Sunndal er en av klubbene som har stilt opp for å hjelpe oss med hold :)

 

 

Desverre så stemmer nok ikke det helt...

Sikkert derfor Øyvind har prøvd å ringt på mobilen min som jeg fant igjen på lading ikveld.

Får ringe han imorgen, så får vi nok avklart det meste.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som om det begynner å roe seg med startlistene nå, men det er stadig noen som kommer på at de deler våpen med noen etc. vi prøver så godt vi kan å tilpasse slik at alle blir fornøyd.

 

Når det gjelder hjelp så står ikke akkurat folk i kø for å si det sånn, så hvis noen føler kallet er vi VELDIG takknemlige :)

Link to comment
Share on other sites

Om jeg tar ut kompensator hylsa på en sw460. Kan jeg da bruke den lovlig på nm.?

 

 

Hei, kravet er som følger, så dette burde vel gå!!!!!!!

 

Magum 2 krav:

Pistol eller revolver:

Kulevekt minimun 210 grain

Faktor minimun 275

Kaliber .41 --> 505

Avtrekksvekt 1360 gram

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...