Jump to content

NM felt/spesialfelt på Mysen 2011


Øyvind Johansen

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er det fortsatt plass til å melde seg på spesialpistol? Er det bare å troppe opp på mandag, når i så fall?

 

Ser forresten fram til dette! Første store konkurranse noen sinne! Regner med jeg sørger for at andre slipper sisteplassen, men så lenge det blir hull i skiva av og til så er jeg fornøyd!

 

Lykke til alle sammen! (også arrangementskommiteen!)

Link to comment
Share on other sites

Plassene mine blir ledige (alle med unntak av fin og grov - for der er jeg ikke påmeldt :) ) - da jeg må melde avbud pga. en nakkeprolaps jeg fikk for 14 dgr. siden. Trodde at jeg kanskje ville bli noenlunde ok til NM, men det er langt ifra :( .

Link to comment
Share on other sites

Dyktige arrangørar. Alt har gått straumlinjeforma i dag (kanskje med unntak av skytinga mi, og ein del andre...). Og at resultata allereie er på nett viser at vi har ein arrangør som veit at det er 2011. Godt jobba MPL med medhjelparar!

Link to comment
Share on other sites

Blinkene er for små.... Og så kom det noe dritt på revolveren min fra håndtaket og utover.

Videre viser det seg at om man låner en pistol man aldri har skutt med ca 5 minutter før avgang til hold 1 så er ikke det inmari gunstig for resultatet :roll:

 

Artig og krevnede så langt. Men jeg syns vel noen av manskapene kunne vært litt hyggligere når man var uheldig å lage hull i feil skiver. Mange av standplassen er veldig "skjeve" og det er let å gjøre feil for oss som ikek er så inmari vant til å skyte feil. :forvirra:

Link to comment
Share on other sites

Løypa i spesial/mag var krevende, men det var ikke noe ”smarte” påfunn eller ”bøll”, det var rett frem skyteferdigheter og oppmerksomhet som skulle til for å gjøre det bra.

 

Dagens personlige høydepunkt var å fylle standplass 10 i Mag 1. med inne tier og 8er på stående 96 meter. Aldri skutt på lenger hold en 60 meter før og var veldig usikker, så jeg siktet midt i og det fungerte bra.

 

Mag 2 snakker vi ikke om, det gikk dri….. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme fra revolverfelt. Gikk i pulje 3 og var på plass ved 07-tiden. Må berømme arransjøren, for meg funket allt meget bra, transporter, standplasser, lunsj mm. Meget bra vær gjorde min første NM opplevelse enda bedre 8)

 

Har ikke allverlden av felstevne rog sammenligne med, men det var en morosm løype, og jeg er fornøyd med eget resultat tatt i betraktning att jeg er nybegynner og det jo viste seg ut i løypa når blinkene ble litt mindre og tiden knapp.. :roll:

 

Nå skall familien få litt tid og så er det tilbake til Mysen igjen på lørdag :D

Link to comment
Share on other sites

TUSEN TAKK TIL MYSEN PL FOR ET PERFEKT NM!

Her var alt 100% så vidt jeg kunne bedømme! Alle detaljene var på plass og til og med været var topp med bare en anelse fuktighet på fredag. :mrgreen: Kjempefin løype og flinke skyteledere, Mysen's fine omskytingsbane og fornuftig premiering! Til tross for elendig skyting fikk også jeg (og alle de andre) et flott deltakerbevis!

 

Mysen PL har satt standarden for hvordan NM bør arrangeres og de leverte mesterskapet på den absolutt beste måten! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg var veldig positiv etter onsdagens revolverfelt og finfelten var minst like bra! Ja, ikke mine resultater men over Mysen PL og alle andre som stillte i stand stevnet. Det hele var en "höjdare" som vi sier i Sverige!

ALLT har for meg som deltaker funket utmerket! Bra vær, (kan noen sende meg kontaktnavn på den værbestillingen, trenger boke litt govær senere i sommer), bra løype, bra folk på standplass og ellers, bra og ikke minst rimelig bevertning i kantina og ikke minst alle andre glade skyttere på plass i Mysen!

 

Takk for to fortrefflige dager i Mysen! :D

 

Nå må jobben med kona starte i god tid så jeg kan dra på NM i 1012, dette må gjentas! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at folk har kost seg på NM ja. Koselig på ferie sammen med familien også dog...neste år derimot :-)

 

Ref denne evindelige diskusjonen som var før NM ang "egnede våpen" til de forskjellige grenene, er det noen som har en pekepinn på hvilke våpen det var som var på pallen i de forskjellige grenene?

Link to comment
Share on other sites

Virkelig hyggelig å lese alle tilbakemeldingene her på forumet :D Virker som de aller fleste har hatt en hyggelig uke hos oss.. Og vi som arrangører har hatt det veldig hyggelig selv også med så mye fornøyde og koselige skyttere rundt oss... Men ei uke med NM og forberedelser lang tid i forkant er slitsomt, så i morra formiddag reiser vi ei uke på fjellet for å fiske og slappe av :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...