Jump to content

NM felt/spesialfelt på Mysen 2011


Øyvind Johansen

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ble bare så imponert over hvordan NM Felt på Mysen nettopp ble arrangert. Det var ikke en ting de ikke hadde tenkt på, og alt gikk fullstendig smakk-smakk på skinner de to dagene jeg deltok - imponerende og gledelig med en sånn ivaretagelse. Mysen for OL i 2082!!!

Mvh Finkel

 

Da skulle du vært der de fire dagene du ikke var der - da gikk det også på skinner :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til OlavM ja, sjølv om eg ikkje er heilt fornøygd med omskytinga. Eg føler eg burde hatt den siste klossen :) men no er det for seint å angre

Eg får heller bruke meir tid på å trene med 45'en

 

Grattis til Bromark og andre som deltok og gjorde nm til ein suksess

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle vinnere i år. :thumbup:

Vil også gratulere å takke Mysen for ett kjempebra gjennomført NM.

Jeg har inntrykk av at alt gikk som på skinner men vet at det ligger enenorm innsats bak ett så flott arrangemang.

 

Det er bare å bøye seg i støvet for arrangørene å ikke minst Øyvind som stort sett var en av de siste som dro hver kveld og en av de første opp om morgnene. :clap::clap:

 

Takk til alle for ei flott uke selv om skytingen min gikk til h.....e :(

Link to comment
Share on other sites

:shock: Du er jo en av de som alle her bør takke, Lykketrollet! Men det er jo ikke alle som husker enkeltpersonene oppi alt dere har fått til. At du / dere orker alt dette er beundringsverdig! Tusen takk til deg også for et perfekt NM! :D
Link to comment
Share on other sites

Slik vil det alltid være, noen har mer sentrale funksjoner enn andre. Det som er viktig i et slikt arrangement er at man har personer med rett kompetanse på rett plass. Det har vi klart denne gangen, samtidig som at vi har lært masse i de to andre NM vi har hatt.

 

Vi sitter igjen med masse gode minner, og flotte tilbakemeldinger og da skal vi være fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Slik vil det alltid være, noen har mer sentrale funksjoner enn andre. Det som er viktig i et slikt arrangement er at man har personer med rett kompetanse på rett plass. Det har vi klart denne gangen, samtidig som at vi har lært masse i de to andre NM vi har hatt.

 

Vi sitter igjen med masse gode minner, og flotte tilbakemeldinger og da skal vi være fornøyd.

 

Dere klarte det til fulle.

Jeg er helt enig i at det krever rette personer på rett plass.

Noe som ikke så mange la merke til var de små men veldig viktige gjøremål som f.eks. rydding , vasking o.l.

Jeg la merke til at blant annet toalettene til enhvær tid var ryddige og rene og at det aldri lå noe søppel å fløt rundt omkring på området.

Håper fremtidlige NM klarer å holde lik høy standar som dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...