Jump to content

Kammer-caps


Jackknife

Recommended Posts

Enda en "capsoman" her :)

Håper bare at de lages i to størrelser, sliter litt med mitt hode i størrelse small / medium når capsene blir stooore.

Med "one size fits all" og reima strammet slik at capsen ikke skal henge ned på ørene, ligner jeg mest en siland sett i profil :(

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo mange forslag om det ene og andre, men er det noen som har tatt på seg å organisere dette...? Tviler på at de i styre og stell har overskudd til det, kanskje en PR-gruppe skulle vært dannet? Kan også ta seg av andre profileringsoppdrag, pressemeldinger og slikt for kammeret og NOJS når den tid kommer... Bare et spørsmålstegn/forslag..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

stemmer for orange caps pluss annen farge på caps!

 

hva med og få kammeret.no logo på en tynn hettejakke med hel glidlås, som man foreksempel bruker til og fra jobb, stevner, trening, butikken osv osv.

har en sånn jakke selv med firma navnet på som er veeeldig fin og bare slenge på seg utpå t-skjorta :wink:

Link to comment
Share on other sites

Feltskjorte hadde vert ypperlig. Blir i det minste brukt og sett.

 

Likte både ideen om sixpence og signaloransj caps, hvorfor ikke kombinere? Signaloransj sixpence er det svært få som har, et garantert blikkfang er det og! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Hvis det skal lages noen form for reklame, har jeg ett tips til hva som kan lages.

Nemlig en kaffekopp med "kammeret.no"-motiv på f.eks. Meget nyttig kopp synes jeg! Kan brukes overalt og søler garantert ikke om den ligger i brystlomme, lårlomme eller i bilen. Holder godt på varme også. Det er en "Lifeventure Thermal Mug"

Link:(får ikke link rett til koppen)

http://sportsnett.no/wsp/sportsnett/web ... termotrekk

Link to comment
Share on other sites

Jeg står over både kaffekopp og lue.

 

Jeg kjøpte en partypack med SL-caps (grønn, svart og oransj), og foreløpig er det bare den grønne som har brukspreg. Den bruker jeg på skytebanen. Den svarte skulle brukes på SL-treff (som det ble brått slutt på...), og den oransje brukes i skauen når det er for varmt for jaktlua. Fin og skarp oransjefarge, forresten :) Kaffekopper har jeg nok av etter to Melhus-messer og en liten håndfull stevner i Stjørdalskarusellen. En gaupfeltkopp og to Frosta-bukkfeltkopper. Blir det flere kaffekopper med trykk oppi kjøkkenskapet, tilter kjerringa...

Link to comment
Share on other sites

E jo berre fantasien som setter grenser for kva produkt vi kan få kammer-logo på.

 

Penn, grilldress, musematte, børsereim, drikkeflaske, nøkkelring, ryggsekk, dokumentmappe, termos, halspastillar med mintsmak, matboks, dynetrekk, øljekk, tennissokkar etc etc.

 

Forresten, ingen som har tenkt på å få lakkert logoen på bilen??? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det jeg kunne tenkt meg er et jakkemerke, er sikker foreslått allerede.

 

Bruker enten skytterlue eller foreningscaps. Penner, kopper etc. har jeg ikke sansen for. Ikke bruk for det heller. Ei T-skjorte er jo greit å ha, men blir nok for min del mest brukt hjemme..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...