Jump to content

Forumutseende?


vingemutteren

Recommended Posts

Er det muligt å endre forumutseendet?

Etter ti minutter klarer jeg ikke lengre å lese bokstaver (alt er lyst og jeg klarer nesten ikke å se tastaturet.

Må si dette er en av de jævligste farge kombinasjonene jeg har vert borti hva gjelder å slite ut synet mitt.

Om noen lurer på hvorfor jeg er så sjeldent inne her, så er altså det grunnen.

Link to comment
Share on other sites

Er det muligt å endre forumutseendet?

Etter ti minutter klarer jeg ikke lengre å lese bokstaver (alt er lyst og jeg klarer nesten ikke å se tastaturet.

Må si dette er en av de jævligste farge kombinasjonene jeg har vert borti hva gjelder å slite ut synet mitt.

Om noen lurer på hvorfor jeg er så sjeldent inne her, så er altså det grunnen.

 

Veldig enig her!

Link to comment
Share on other sites

Samme her.

Beklager alle som har jobbet med det,

men jeg synes ikke det ser ut.

 

Stilen er kul - liker den rustfrie designet, men det er forferdelig over tid og bidrar lite for hvorvidt folk blir eller ikke.... (ingen blir fordi det er fine farger - men folk kan dra fordi man ikke klarer å lese..."

 

Dette er årsaken til at jeg ikke har registrert meg her før, selv om kammeret.no har vært meg kjent lenge.

Link to comment
Share on other sites

skal ta opp dette med styret, så ser vi hva det blir til. Vi har valgt ett annet utseende, og lagt mye jobb i å tilpasse det. en mulighet er selvsagt å velge stil selv, men som sagt må jeg ta opp det med styret.

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si jeg har dette problemet, og jeg liker utseende. Men det er mulig jeg ikke er på samme side i så lang tid som dere er. Men fo all del, er det problemer for folk så kan man jo tenke på å endre det. Men ikke alt for drastisk.

Link to comment
Share on other sites

Spiller ikke så stor rolle for meg hvordan layouten er, bare jeg får den infoen (og kanskje får gitt litt tilbake) som trengs.

 

Det jeg savner her, om jeg ikke her fullstendig blind, er lett å kunne finne igjen PM som jeg har fått. Hvordan finner en det?

 

Edit: Og plutselig fant jeg det... (fem min etter jeg skrev denne meldingen) :oops:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo gnagd på dette beinet før, men etter min mening er det flere grunner til at man bør bytte utseende, først ser det ganske jalla ut med brushed metal, i tillegg til at det er et defaulttheme i phpbb, altså noe man bare velger som utseende om man ikke vil designe et selv. skal man bygge et profft nettsted/forum så må man ha eget design, ikke et som kommer ferdiginstallert. og da fortrinnsvis også et som ikke ser så jævlig ut at førsteinntrykket skremmer vekk brukere ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja nå har jeg gløtta innpå litt igjen, og jeg ser kun på tastaturet når jeg skriver (klarer ikke å ha øynene på skjermen).

Ser kun på skjermen akkurat mens jeg leser, og så ser jeg vekk men jeg skifter sider eller hva som helst annet som måtte gjøres på pc'n.

Ligger å lurer på en saftig migrene, så dette er ille.

Link to comment
Share on other sites

men.. må legges til at stabilitet og fremdrift konsentreres rundt standard themet. de som vil ha ett annet enn det grå kan velge det, men "support" og oppdateringene biten blir hovedsaklig rundt brushed metal biten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ingen forslag til hvilken fargekombinasjon som er best. Men jeg liker dårlig at det er brukt så mange småbilder (børstet-stål-look-bilder)! Mye bedre å lage fargen med en fargekode.

 

Greit, det blir ikke like kult, men siden lastes ned mye kjappere selv om det er det samme bildet som repeteres. Når jeg åpner en side så begynner nettleseren å laste ned rundt 120 bilder... det går nogenlune kjapt, men jeg hater det.

 

En stilren side der det er hurtig å bla seg gjennom alle trådene er det mest optimale.

 

Edit: Rettelse... det er 240 (!!!!) bilder og ikke 120 bilder som jeg først skrev!! Jeg blir redd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skiftet til Subsilver2, og bruker "Se nye innlegg" som basis-side. Til alt overmål får jeg tilogmed brukt den fulle bredden av gaming-skjermen min.

 

"Se nye innlegg", som ikke har bruker-avatarer, laster gjennomgående på rundt et halvt sekund. En full tråd laster på 1,5-2 sekunder. Ikke gærent.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skiftet til Subsilver2, og bruker "Se nye innlegg" som basis-side. Til alt overmål får jeg tilogmed brukt den fulle bredden av gaming-skjermen min.

 

"Se nye innlegg", som ikke har bruker-avatarer, laster gjennomgående på rundt et halvt sekund. En full tråd laster på 1,5-2 sekunder. Ikke gærent.

 

 

AI AI AI!!! :)

 

Tusen takk for tipset! I Brukerkontrollpanelet kunne jeg jo endre utseende og nå går alt som er drøm. Dæven.. lærer noe hele tiden.

 

Subsilver2 er yndlingsoppsettet mitt.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor får jeg ikke siste melding oppp når jeg velger subsilver 2 ?????
Syns også det er mest logisk å ha avatar og nick på venstre side, da vi leser fra vensre mot høyre.

 

Begge disse tingene kan fikses. Det er mulig å integrere siste innlegg i både SubSilver 2 og ProSilver. Dette er enkle grep siden oppskriften allerede finnes hos Kammeret. Når det gjelder nick på venstre side finnes det allerede "mod" som fikser dette. Men som alt annet, det krever både tid og lyst...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...