Jump to content

SIRUP


stille 6,5x55

Recommended Posts

Når det nærmer seg 150 brukere går alt i kne.

Da begynner ting og gå veeeeeeeeeeeeldigt langsomt.

Minner meg om den tiden en surfet på nettet via modem og vanlig analog linje... :?

 

 

 

 

John

:?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

klikke på en link, gå å hente en kopp kaffe, sette seg ned.... så kommer siden opp....

 

Vær glad du både slipper å fyre bål, sette på kokekaffen og sitte der og vente til du kan retunere til pc'n med koppen!

Men skal sies dette ikke skyldes kammeret i seg selv, men det går tregere her fordet ja.

Link to comment
Share on other sites

Har snakket med webcat nå som har laget en løsning. Gi meg tilbakemelding om det ikke hjelper.

Har snakket med webcat nå som har laget en løsning. Gi meg tilbakemelding om det ikke hjelper.

 

Ta deg en ny prat med webcat du. :?

Link to comment
Share on other sites

vi har bestillt ny server. Den vi har er smekk full. Kommer til å komme strengere begrensninger på størrelse på opplastede bilder snart.

Link to comment
Share on other sites

Veldig smart! Antydet det samme i bildetråden før i dag, bedre å redusere filstørrelsene til 3-400 kb, eller tillate maks 1 mb. Da slipper man at andre "stjeler" gode bilder fra et åpent forum også. :wink:

 

Bare å bruke photoshop el. l. eller shrinkpictures.com for å minske bildene før opplasting.

Link to comment
Share on other sites

Djææææævelsk ka trægt d gikk d her! Må få laisa d opp d her!!!! hehe.. Fikk bare error ei stund, men nå får jeg opp sidene ihvertfall.. Men allikevel så går det så treigt at man kan pinadø ta seg et par pils å vente helt til man må lense sjarken før sida er kommet opp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

:cry: Generalen styrer litt igjen. Og det går treegt..

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Can't open file: './kammeret_no/phpbb3_sessions.frm' (errno: 24) [1016]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Link to comment
Share on other sites

vi har bestillt ny server. Den vi har er smekk full. Kommer til å komme strengere begrensninger på størrelse på opplastede bilder snart.

 

Min umiddelbare tanke er vel at det kanskje ikke trenger å være kammerets misjon å bidra med lagringsplass for alskens bildemateriale, all den tid det eksisterer utallige gratisløsninger for opplasting av bilder - i allefall ikke hvis det er bildene som tærer mest på kapasiteten til forumet...?

 

Photobucket, tinypic, imageshack, picoodle, picturetrail osv. osv. osv....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg måtte nettopp prøve fire ganger før jeg fikk postet ett nytt emne. De to første gangene ble det bare timeout, den tredje kom det en feilmelding fra SQL, fjerde gangen funket det...

Nå har jeg heldigvis lært å ha en kopi av innlegg i clipboard-funksjonen i windows i tilfelle det ikke går igjennom, ellers måtte jeg ha skrevet hele innlegget på nytt hver gang. Slikt er litt irriterende :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...