Jump to content

Billig ammo tråden


Pilt

Recommended Posts

Sist jeg handla kosta de (CCI Standard) 40 øre stykket på Jaktpartner, men jeg tror Idar har noen gode priser på dem, om du kjøper mange. Personlig klarer jeg ikke helt å hisse meg opp over skudd som koster under 50 øre stykket, som regel koster de patronene jeg skyter 4-5 kroner stykket.

 

Forskjellen merkes vel bedre om man skyter en 10-15.000 skudd. Det gjør ikke jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jaktdepotet har som billigst

22 L.R

Federal Champion 0,26 ved kjøp av kasse (5250)

CCI Std 0,31,- ved kjøp av kasse

Federal Champion 710 0,36 ved kjøp av kasse

Magtech Std 0,40 ved kjøp av kasse

Lapua Clud 0,52 ved kjøp av kasse

 

I tillegg til ca 12 andre sorter 22 ammo

 

9 mm har jeg endelig fått shipping bekreftelse på neste sending fra over dammen. Der er det blant annet en pall med CCI Blaser Alu. 1,35 ved kjøp av kasse (1000)

 

Kommer ikke før i midten av Mai. Bestilling kan sendes på e-post kontor@jaktdepotet.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Link to comment
Share on other sites

Jaktdepotet har som billigst

22 L.R

Federal Champion 0,26 ved kjøp av kasse (5250)

CCI Std 0,31,- ved kjøp av kasse

Federal Champion 710 0,36 ved kjøp av kasse

Magtech Std 0,40 ved kjøp av kasse

Lapua Clud 0,52 ved kjøp av kasse

 

I tillegg til ca 12 andre sorter 22 ammo

 

9 mm har jeg endelig fått shipping bekreftelse på neste sending fra over dammen. Der er det blant annet en pall med CCI Blaser Alu. 1,35 ved kjøp av kasse (1000)

 

Kommer ikke før i midten av Mai. Bestilling kan sendes på e-post kontor@jaktdepotet.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

 

 

Hei Sauer 150 :)

Sendte deg nettopp en bestilling på 2000 stk 9mm Blaser Alu :)

Mvh

Erik

Link to comment
Share on other sites

Hei :D

Vi har også ammunisjon på vei inn, varen kommer ca om 14 dager, mye er allerede forhåndssolgt, men det skal være igjen ca 100 000 skudd for salg.

Winchester USA 9mm luger 115 GR FMJ, dette er knall bra ammo til en hyggelig pris!

 

http://www.wingevapen.no/index.php?id=5238 til kroner: 1450,- pr kartong (1000 skudd)

Ønsker du at vi skal holde av ammunisjon, send en e-post til rino@wingevapen.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

noen som vet hvor man får tak i billig 6,5X55 308w og 30-06. helst helmantler. uintressant hvordan hylser det er. skytterlaget er ute etter endel slik ammo som kan selges til jegere.

 

du skjønner, de skal ha skudd, og dem skal være billig!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Jaktdepotet har som billigst

22 L.R

Federal Champion 0,26 ved kjøp av kasse (5250)

CCI Std 0,31,- ved kjøp av kasse

Federal Champion 710 0,36 ved kjøp av kasse

Magtech Std 0,40 ved kjøp av kasse

Lapua Clud 0,52 ved kjøp av kasse

 

I tillegg til ca 12 andre sorter 22 ammo

 

9 mm har jeg endelig fått shipping bekreftelse på neste sending fra over dammen. Der er det blant annet en pall med CCI Blaser Alu. 1,35 ved kjøp av kasse (1000)

 

Kommer ikke før i midten av Mai. Bestilling kan sendes på e-post kontor@jaktdepotet.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

 

hva er priser på kal 22lr ammo for tida?

Link to comment
Share on other sites

huff.

for 2 år siden fikk jeg samme ammo for 2,- pr stk pluss frakt, til skytterlaget.

 

 

Om du greier å få 308 for 2 kroner smellen bør du kjøpe alt du har råd til.

 

Sist jeg fikk kjøpt nato til denne måtte jeg betale 3,50 per smell, og syntes det var billig (ca 2,5 år siden). Har funnet ut at jeg kan lade selv til litt under 2,20 per smell, så da begynte jeg med det.

 

c",)

Link to comment
Share on other sites

huff.

for 2 år siden fikk jeg samme ammo for 2,- pr stk pluss frakt, til skytterlaget.

 

 

Om du greier å få 308 for 2 kroner smellen bør du kjøpe alt du har råd til.

 

Sist jeg fikk kjøpt nato til denne måtte jeg betale 3,50 per smell, og syntes det var billig (ca 2,5 år siden). Har funnet ut at jeg kan lade selv til litt under 2,20 per smell, så da begynte jeg med det.

 

c",)

gjore jo det.

sku bare kjøpt mer. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

I disse finanskrisetider skrur mange produsenter opp prisene på både rifler og ammunisjon.

Hadde kanskje vært en ide å poste i denne tråden når det måtte dukke opp gode priser på ammunisjon.

Dette gjelder vell stort sett for oss som ikke lader selv.. Som nok er en kraftig håndfull av oss.

 

Noen som har tips om hvor det er mulig å få Remington UMC i 30 06 til en billig penge..?

XXL skulle ha 6,99kr skuddet.. har vært borti 4,89 hos dem.. har de skrudd opp så mye?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Oppdaterte priser fra noen forhandlere ved kjøp av 5000 skudd - CCI Standard 22LR

 

-Jaktdepotet- 42øre (39øre ved kjøp av 20000)

 

-Børselars- 43øre

 

-Intersport Bogstadveien- 39øre

(ennå ikke fått svar ang. kjøp av 20000, redigerer når jeg vet mer)

EDIT: sparer 2 øre ved kjøp av...100000...

-Vapex- Svensk sjappe, sender ikke til Norge pgr.av høy fraktkostnad..

 

 

Fint om dere kan supplere denne lista, skal snart gjøre et større innkjøp :twisted:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...