Jump to content

KAMMERSMELLEN 2009


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Hei, ser at det skal arr. KAMMERSMELLEN 2009, meget bra tiltak. Da vil svært mange få treffe både nye og gamle kjente på Kammeret. Hyggelig at denne tradisjonen tas opp igjen, selv om jeg bare så hvidt var innom det siste på SL. Nok en gang BRA TILTAK :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, M Vinje :wink:

For å si det sånn, jeg har rett og slett ikke mulighet for å få med meg alt :mrgreen:

 

Får vel kanskje satse på et lett assortert utvalg fra hissige småkalibre til noe som er mer egnet til de lengste holdene. Og så bare drysse lett over med litt cal 12, kortpanger til pauseunderholdning og kanskje tilogmed en compundbue hvis jeg får plass :mrgreen:

 

Time vill sjåvv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm........ikke for å kverulere, mer heller et undrende spørsmål Bamrud; men spiller det noen rolle om man bruker hagle, rifle eller pistol til å skyte f.eks blikkbokser/vanndunker på 30m så lenge banen er godkjent for kraftigere skyts enn håndvåpnet?

 

Som Vinje sa, ta med alt. Og jeg regner med(?) at det blir lagt opp til "pauseskyting" mellom de tellende øvelsene?

Link to comment
Share on other sites

Er helt med på den Hr Vinje om at det er et langpangstevne, og at alle "tellende" disipliner skytes med dertil egnede våpen. :D

Men hvis dette er ment å gå over 3 dager, og vi er der for å skyte, ja da skal det jaggu skytes også :mrgreen:

 

Litt mer seriøst, i mitt hode er alt som smeller gøy, og et slikt stevne er jo en kjempemulighet for alle til å få prøvd med meste av våpen om de nå er lange, korte, runde, eller hvilken form de nå måtte ha.

Dere kan jo ta dette som et forslag, var vel ikke ment som noe annet heller :D

 

Uansett hva som måtte bli "lov" å skyte med eller ikke kommer det garantert til å bli en usedvanlig trivelig helg, og støtter Kammersmellen med begge tomlene i været :D

Link to comment
Share on other sites

Har regna meg fram til att Donner må være sjåfør denne gangen :mrgreen::wink:

Vil være med såsannt det klaffer med turnusen til kjerringa.

Huset fullt av unger så er det ikkje alltid sånnt kan prioriteres.

Link to comment
Share on other sites

Ser at huset her er fullt av unger den helga...... men jeg kan jo sende den største av de på dette treffet...... :roll::lol:

Buster......Tord....Maral......kan dere tre til som "støttekontakt" for ham.....det aner meg at ved tilsyn/ettersyn av dere er han i gode hender. Han er stortsett enkel og grei å ha med å gjøre. Kost og losjipenger med følger, jeg kan dog sende med drikkepenger som kan utdeles ved god oppførsel.

 

:mrgreen::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...