Jump to content

KAMMERSMELLEN 2009


Guest graahund

Recommended Posts

Dette høres veldig artig ut og være med på........aldri vært med SF før, så kanskje det er mulighet til starte være med på denne tradisjonen!! :mrgreen:

 

Jeg begynt å prege de hjemme her på dette........men ikke lett finne på nye gode argumenter..! Tar gjerne mot tips :D

Sambo og 2 små gutter hjemme har hørt de fleste argumenter før...at pappa skal på jakt eller jaktrelatert igjen

Link to comment
Share on other sites

Peter:

Sett opp merkebånd der combicampen skal stå...........eller, det er vel gule merker i gresset der ennå... :mrgreen:

 

Jeg husker første året, da vi lå bortpå haugen litt borti vegen der. Vi måtte hente ved til bålet utpå morran. Jeg og KB satt og tok både "sun-downer" og "sun-upper". Jaggu skvatt det en rådyrbukk rett forbi også...........mener jeg å huske.

JEG så en i allefall....... :lol:

 

Blir koooos å komme ned dit igjen!! Detta glææær æ mæ te! :wink:

Link to comment
Share on other sites

...men ikke lett finne på nye gode argumenter..! Tar gjerne mot tips :D

Du får si du reiser for å godsnakke med beverne du skal jakte på året etter :?

 

Sett opp merkebånd der combicampen skal stå...........eller, det er vel gule merker i gresset der ennå...

Du får parkere der de store brennesletuene er :mrgreen:

 

Jeg husker første året, da vi lå bortpå haugen litt borti vegen der. Vi måtte hente ved til bålet utpå morran. Jeg og KB satt og tok både "sun-downer" og "sun-upper". Jaggu skvatt det en rådyrbukk rett forbi også...........mener jeg å huske.

JEG så en i allefall.......

Stemmer det. Sikkert en av de gode avlsdyra mine. Her får de jo både tørt og vått. Så bortskjemte har de blitt, at de ikke engang takker nei til en "sun-uppper"...

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynt å prege de hjemme her på dette........men ikke lett finne på nye gode argumenter..! Tar gjerne mot tips :D

Bare si at du vet om en kar som kaller seg amstaff, som sårt trenger en støttekontakt... :wink:

Legg ut om mentale lidelser, og stor forvirring. Da lyver du ihvertfall ikke :lol:

Link to comment
Share on other sites

@Øystein

De minnene kan ikke beskrives med ord eller bilder :wink: ...........

 

Husker det var en bruker som spurte:

Hva må jeg ha med

Ta med:

Det samme du ville hatt med om du skulle en helg på camping med gode venner

Våpen og ammo for 2 lange dager på banen.

X2 :mrgreen:

 

De som var der tror jeg aldri vil glemme det, SF er historie og jeg mener nå vi skal tenke fremover.

Link to comment
Share on other sites

Bare nevner at lørdag 2. mai er det Telemarksutstillingen i Skien (30-45min kjøring fra Ulefoss). Hundeutstilling for jakthund-raser, for de som er interressert og kan kombinere begge arrangementer...

 

Hmmm.....

Er for tidlig for veslegutten ennå det, jeg gidder ikke å reise så langt for å vise frem en valp bare. :wink:

Link to comment
Share on other sites

forutsatt at det blir på banen som nå er sakt, hva kapasiteter har den? tenker i forhold til anntal deltakere som kan være med... ser jo ut at interessen er ganske så stor, og klart ved å legge det til telemark fremfor Moss så kan der jo komme flere vestfra og...

 

på SF 07 var der vel max 100 ( så mange ble vi vel ikke da), men noen av dere som var der før eller har noe kjennskap som tør tippe hvor mange vi kan bli her?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...