Jump to content

Nytt utseende på forumet?


G.Larson

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det eneste er den hvite skriften på den lyseblåe bakgrunnen som kan bli vanskelig å lese for de med synsproblemer

 

Ingen synsproblemer her men jeg sliter med den hvitfargen.

Ja, det gjorde nå ikke jeg da. Men det viser jo egentlig bare hva jeg mente. Nå er den uansett endret til sort :)

Link to comment
Share on other sites

Hvilken hvitfarge er det det snakkes om?

"Slå av BBKode

Deaktiver Smil

Ikke link URLer automatisk

Legg ved signatur. (Signaturen kan endres i brukerkontrollpanelet.)

Send meg en e-post når svar er postet"

 

Det der, som alltid står under når man skal skrive en post var helt hvitt og derfor svært vanskelig å lese

Link to comment
Share on other sites

@Omega: Ja. Går 1,5 cm ned på skjermen min.

Logoen - som er i jpg-format(?) - har et format på 400x80 piksler. I tillegg er den i tabellen omgitt av luft både i for- og nedkant. Enig med H. Nilsen, gitt.

 

Hva med en 800x160 px-versjon?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Her er det ihvertfall ei fin tynn stripe uten luft rundt.

@Fudge: de linkene ligger øverst til venstre på hovedsiden.

 

Ja jeg ser det jeg også men det jeg foreslår er en til nede på siden som jeg da finner når jeg har lest innleget på bunnen av siden så slipper jeg å skrolle helt til toppen i gjenn :!::!:

Link to comment
Share on other sites

Likte veldig godt endringen i skriftfargen. Lettere å lese emnetittelen, og hva man har vært inne på og ikke. Knallbra :)

 

Synes også det har blitt knallbra. Men jeg synes godt det kunne kommet enda bedre frem hva som er lest og ikke lest i margen. Særlig med litt nedskrudd bakgrunnslys på laptopen, så flyter de veldig lett sammen. Enten større kontrast mellom fargene på ikonene, eller evt endring av hele teksten på leste titler.

Link to comment
Share on other sites

Synes stort sett det ser bra ut, men trenger litt tilvenning.

 

Fant et lite "problem": linker er nå i en mørk farge som er vanskelig å skille ut fra resten av teksten, jeg synes den burde vert standard bå eller vertfall en annen farge. Hvilken farge er det forresten? på min billige og møkkette laptopskjerm ser den ut som mørk brun fra normal avstand, og svart om jeg stikker trynet helt oppi...

 

Og linkene fungerer fortsatt ikke riktig men det regner jeg med at blir ordnet senere

Link to comment
Share on other sites

Hva snakker dere om?

 

Strekingen over emnene i emnefeltet til venstre på hovedsiden. de emnene man har vært inne på, strekes over for å vise at det ikke er noe nye innlegg siden sist man var inne. Holder med ulik farge på leste og uleste emner, overstrekingen ble litt rotete, synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...