Jump to content

Winge våpen


erik Buås

Recommended Posts

Er det noen som vet om Winge våpen er konkurs eller har tatt ferie for altid :twisted: Har bestilt div tinger der for 2 måneder siden men jeg får ikke varene ,dem svarer heller ikke på mail eller tlf har prøvd å ringe siste 2 ukene men det er ingen som svarer ?

Noen som har noe svar på det :forvirra:

Link to comment
Share on other sites

De gangene eg har ringt svarer de med en gang, ringer tidlig om morningen, eller om kvelden, da er det som regel lite folk og de har tid å svare, beste e om morningen. De har vert svært hjelpsom når eg har spurt om ting. Men de har mye folk i butikken så enkelte ganger kan ikkje butikker ta tlf. Eg har aldri bestilt noe hos de da, så Kordan de gjør det vet eg ikkje.

Link to comment
Share on other sites

Jakta har jo så smått startet, sikkert masse folk som skal ha ting i siste liten = de betjener kunder i butikken først.

 

Jeg skulle ha penger i retur og ble også frustrert over sendrektigheten deres å spurte pr SMS om de holdt på å gå konkurs siden de ikke utbetalte beløpet. Nå har jeg vistnok fått pengene, skal sjekke i kveld når jeg betaler børsemakerregning. Men utfra avisoppslag så er det beinhard konkurranse der oppå sletta.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om Winge våpen er konkurs eller har tatt ferie for altid :twisted: Har bestilt div tinger der for 2 måneder siden men jeg får ikke varene ,dem svarer heller ikke på mail eller tlf har prøvd å ringe siste 2 ukene men det er ingen som svarer ?

Noen som har noe svar på det :forvirra:

 

 

Det har seg sånn at det er en ubruklig butikk.

Kjøpte min første hagle der, i den sammenheng har jeg i ettertid prøvd å ringe minst 50 ganger, sendt mail sikkert 20 ganger. Fikk kun svar pr mail èn gang, da jeg kun hadde et spørsmål.

 

Dum som jeg var bestilte jeg nok en gang via nettbutikken, tok 1 mnd, da fikk jeg beskjed om at varen var utsolgt for en god stund og at pengene ville bli refundert. Har ikke sett snurten av de pengene enda.

Link to comment
Share on other sites

Bestillte for 3uker siden en rumpetaske av Winge. Kom endelig i dag. Har vært 3uker med irritasjon. Mer konstruktiv å prøve å få kontakt med en vegg. Skal mye til før jeg handler der igjen. Det samme gjelder forøvrig Alm også. Der får man ikke betalt engang, ergo de kan likegodt stenge sjappa for min del.

Link to comment
Share on other sites

Synes Winge er helt grei jeg. Har bestilt ting der som kom kjapt og greit. Måtte returneres pga feilproduksjon men fikk ny etter en telefon. Snakka med ei grei dame som fikset opp i sakene på 1-2-3. Klart ting kunne gått raskere men jeg skjønner jo at de er travelt opptatt med kundene i butikken. Har vært i butikken en gang og der var det full rulle.

Link to comment
Share on other sites

Jøss, her var en posting fra en bruker om mottatte e-poster og advarsel fra moderator korpset. Synes ikke den var noe å moderere vekk, men borte er den. Håper det ikke er sånn at berettiget klage/kritikk modereres vekk fordi Winge våpen er sponsor.

Link to comment
Share on other sites

Winge er IKKE sponsor her inne :wink:

 

For å sitere våre forumsregler:

Respekter moderatorene, de er her for å holde orden i forumet og for å hjelpe brukerne. Dersom en tråd redigeres, stenges eller slettes, er det en årsak til det. Om du skulle være uenig i en moderators avgjørelse kan du rette din klage i en PM til moderatorsjef.

- Du skal IKKE starte en åpen diskusjon om dette på åpent forum.

 

Link to comment
Share on other sites

Saken er at så lenge du møter opp i butikken så er det suveren butikk. Pr mail/tlf/nettbutikk så er det en annen historie.

 

Dette er mitt inntrykk også. Veldig hyggelige og kunnskapsrike ansatte. Veldig god service, men så snart noe må bestilles stopper det ofte opp. Nå handler jeg kanskje ikke hyllevare, men allikevel.

 

Jeg tror de rett og slett er overarbeidet, om ikke mangler er det total mangel på rutiner. Om økonomien tillater det tror jeg de hadde tjent på en ekstra ansatt.

Link to comment
Share on other sites

Har nøyaktig samme oppfatning. Jeg må vel innrømme at jeg til tider har fått det jeg har bestilt. Bestilte lokkefløyte og det tok vel 1,5 uke ca. men bortsett fra det så er jeg skuffet. Som det ble nevnt ovenfor også; nettbutikken deres ser ut til å være den mest gjennomførte, men synd at den funker dårlig.

 

 

Det som irriterer meg aller mest er at jeg ikke har sett snurten av pengene jeg visstnok skulle få refundert. Så det er kanskje der de tjener pengene sine på nettbutikken? At det er folk som har gjort det samme som jeg har gjort. Altså bare gitt blanke.

Link to comment
Share on other sites

Ikke refundert penger? Det høres ikke ut som Winge, har aldri vært i den situasjonen, men dette er en seriøs aktør så dette burde ikke være noe problem.

 

Du får ringe dem tror jeg. Etter litt ventetid på telefonen kommer du nok igjennom ;)

 

Som sagt bra folk, men mangler nok enten rutiner eller ledig arbeidskraft

Link to comment
Share on other sites

Winge virker egentlig relativt useriøst. Har send en hel rekke mail uten å få svar, og når jeg en gang bestilte stokkolje kom den tre uker itte bestilling, og da var den ene flasken av et annet fabrikat.

 

Hvordan 3 knøttsmå flasker Scherell er vanskelig å behandle forstår jeg fortsatt ikke. Sendte sju mail i.l. to måneder for å klage men fikk aldri svar..

Link to comment
Share on other sites

Mens dere 15 misfornøyde kundene sitter her og syter, har de sikker behandlet hundrevis, kanskje tusenvis av veldig fornøyde kunder :wink:

 

De fleste er nok fornøyd, og noen få har de dessverre ikke tid til å få behandlet innenfor fornuftig tid. Det er de uheldige.

Sånn er det hos de fleste forhandlere av all slags type utstyr.

Denne tiden av året er nok de fleste jakt/våpen forretninger veldig opptatt med kunder, og jeg må si jeg hadde blitt mektig irritert dersom bemanningen hadde snakket i telefonen mens jeg sto i kø.

 

Har vært hos en forretning noen ganger den siste tiden hvor butikken har vært full av folk, telefonen kimer samt at de sikkert har fått en del Mail. Ventet tiden i butikken har vært rimelig lang, men bemanningen jobber så svetten spruter for å skuffe unna køen.

Jeg vil tro det er ganske likt hos Winge og alle andre norske våpenforretninger nå om dagen.

 

God helg

 

Mvh

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Mens dere 15 misfornøyde kundene sitter her og syter, har de sikker behandlet hundrevis, kanskje tusenvis av veldig fornøyde kunder :wink:

Denne tiden av året er nok de fleste jakt/våpen forretninger veldig opptatt med kunder, og jeg må si jeg hadde blitt mektig irritert dersom bemanningen hadde snakket i telefonen mens jeg sto i kø.

 

God helg

 

Mvh

Sauerhansen

 

Unnskyld meg, men dette blir for dumt!

 

Hvor tar du disse tallene fra? 15 misfornøyde og tusenvis av fornøyde?

 

Jeg hadde som deg blitt irritert om en ekspeditør hadde avbrutt behandling av meg til fordel for en kunde som ringte. Det er ikke det det er snakk om! Winge er tydligvis ikke dimensjonert til å ha nettbutikk i tillegg til vanlig forretning.

 

Jeg er en av kundene som kjøpte T/C Venture i fjor. En egen tråd om tilbakekallelsen av disse riflene sier litt om hvordan kundene oppfatter Winge.

 

Denne uken forsøkte jeg å ta kontakt med Winge for å høre om hvordan det gitt med utbedringen av rifla mi:

 

Mandag:Etter å ha valgt rett tast på det automatiske sentralbord- ingen tok telefon helt til det ringte ut.

Tirsdag:Etter å ha valgt rett tast på det automatiske sentralbord- ingen tok telefon helt til det ringte ut.

Onsdag: De svarte på telefon, men de som kunne svare var opptatt med kunder. Navn og telefonnr. ble notert slik at de kunne ringe meg opp. Ingen ringte tilbake. Samme dag rett før stengetid: De svarte igjen, og rette vedkommede mente den var sendt, men ville sjekke og skulle ringe meg opp straks. Hørte ingenting fra ham.

Torsdag:Etter å ha valgt rett tast på det automatiske sentralbord- ingen tok telefon helt til det ringte ut.

Sendte mail med forklaring av situasjonen med telefonhenvendelser og gjentok spørsmålet skriftlig.

Fredag: Mail fra Winge om at rifla var sendt.

 

Et relativt enkelt forespørsel det tok en uke å få svar på!

 

I denne tråden er det flere som slår tilbake mot de som kritiserer, og forteller heller at alt er rosenrødt hos Winge. Vel, det er mulig dere tror det selv utfra egen (heldig) erfaring. Til de som leser dette og aldri selv har hatt noe med Winge å gjøre, og som ikke vet helt hva de skal tro, er det bare å ringe eller maile Winge selv og se hvor langt dere kommer!

 

Jeg er enig i at de man kommer i kontakt med hos Winge er hyggelige og virker som de vet hva de snakker om. Nettbutikken er også veldig bra i norsk målestokk. Det som er trist er at de ikke makter å drifte den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...