Jump to content

fin annonse jakt & friluft


skurtfaen

Recommended Posts

De som er "idioter" skjønner det vel ikke selv og tar sikkert uansett kontakt. Hadde kanskje vært bedre at de skrev hva som må til for å få lov til å kjøpe våpenet - slik at "idiotene", i alle fall noen av dem, hadde blitt litt klokere når de fikk det inn med teskje.

 

Litt "umodent" å skrive det slik i annonsen - vedkommende har sikkert ikke tenkt seg særlig godt om - men tror jeg skjønner hva han mener ja... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dem sier vel bare det vi alle tenker etter å ha solgt noen "tøffe" våpen på finn! :roll:

Jo, der er idioter der ute, og jo de tar kontakt! :lol:

 

Men jeg må innrømme at jeg stussa litt, og måtte se etter om jeg hadde klikka meg inn på feil annonse.

Trodde det måtte være en privat annonse.

Dersom det blir så mye pes kan de jo bare la være å ta slike børser i kommisjon, eller hva det er!

Link to comment
Share on other sites

 

Forøvrig ganske sær konfigurasjon ja, kobleforhøyer og skinne oppå håndtaket :?:

 

Hvis du hadde tatt imot et brukt våpen som på bildet, hadde ikke du vært interessert i å selge alle delene, eller ville du tatt av skinna og lagt den i en skuff? Jeg tror at personen som hadde dette våpenet ville beholde jernsiktene montert og ha mulighet til å raskt montere et kikkertsikte.

 

 

ang. annonseteksten så synes jeg den var helt allright og skjønner ikke helt hvordan et fornuftig menneske klarer å bli fornærmet over noe sånt... De får sikkert drøssevis med telefoner og mails fra 17-åringer som lurer på om alt fra fullauto til om den er lik den i call of duty.

Link to comment
Share on other sites

ang. annonseteksten så synes jeg den var helt allright og skjønner ikke helt hvordan et fornuftig menneske klarer å bli fornærmet over noe sånt... De får sikkert drøssevis med telefoner og mails fra 17-åringer som lurer på om alt fra fullauto til om den er lik den i call of duty.

 

forstår godt frustrasjonen. Men det er ikke lurt av dem å kommunisere på det samme nivået. Man kaller ikke kunder idioter, rett og slett. Hadde holdt med "krever kjøpetillatelse" eller noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

 

Forøvrig ganske sær konfigurasjon ja, kobleforhøyer og skinne oppå håndtaket :?:

 

Hvis du hadde tatt imot et brukt våpen som på bildet, hadde ikke du vært interessert i å selge alle delene, eller ville du tatt av skinna og lagt den i en skuff? Jeg tror at personen som hadde dette våpenet ville beholde jernsiktene montert og ha mulighet til å raskt montere et kikkertsikte.

 

Jeg hadde løst det på en annen måte som gjorde børsa litt mer skytbar, hvis vedkommende fjerner kikkerten så må man jo evt også fjerne toppskinna og kolbeforhøyeren for at jernsiktene skal kunne brukes, ikke akkurat optimalt.

Link to comment
Share on other sites

jeg har kun brukt en sånn med rødpunkt, så jeg vet ikke hvor høy stokken kan være ved bruk av jernsiktene, men vet at jeg trenger forhøyer på alle mine våpen. Det er lettere å skru av den ene skrua under på skinnen enn å måtte ta av frontsiktet, eller hva? har som sagt ikke eid noe slikt (desverre :cry: ). hovedpoenget mitt var at dette er ikke noe som forhandler har funnet på :wink:

Link to comment
Share on other sites

ang. annonseteksten så synes jeg den var helt allright og skjønner ikke helt hvordan et fornuftig menneske klarer å bli fornærmet over noe sånt... De får sikkert drøssevis med telefoner og mails fra 17-åringer som lurer på om alt fra fullauto til om den er lik den i call of duty.
(Rettet sitatet, så riktig bruker blir sitert. Jegermeistern.

 

Det er vel heller vanskelig å skjønne hvordan et fornuftig mennesket ikke kan bli fornærmet over noe sånt.. som privat person er det helt greit å skrive noe slikt.. som bedrift er det selvfølgelig ikke greit.. Og sannsynligvis tok fornuften overhånd siden den er endret.

Link to comment
Share on other sites

jeg har kun brukt en sånn med rødpunkt, så jeg vet ikke hvor høy stokken kan være ved bruk av jernsiktene, men vet at jeg trenger forhøyer på alle mine våpen. Det er lettere å skru av den ene skrua under på skinnen enn å måtte ta av frontsiktet, eller hva? har som sagt ikke eid noe slikt (desverre :cry: ). hovedpoenget mitt var at dette er ikke noe som forhandler har funnet på :wink:

 

Nei jøsses, det tror ikke jeg heller, den børsa har vært eiet av en som har gjort alt feil spør du meg, men hver sin smak ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...