Jump to content

JAKTLAGET 2008 med informasjon


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Fikk tilatelse til og videreføre jaktlaget fra SL her inne. Da under den overskriften du/dere ser intil videre. Den vil sansynligvis bli rettet etterhvert til noe mer naturlig da jaktlaget IKKE er mitt, men medlemene sitt. :P De som meldte seg på var som følger:

 

Espen Faale, Østfold

graahund, Akershus

Gunnar Kjeller, Akershus ?

Imago, Oslo (kun 2 timers reisetid på event. jakt)

Peacemaker, Oslo

Breda Trap, Hedmark

ARL, Oslo

P1eR Vestfold

Woodleigh ? +1. Har ettersøkshund, BRA !

Tjoms 6,5x55, Vestagder

Springer, Oslo

KV M67, Vestagder

Grizzley78, Trøndelag

Jeger 22 ? + gråhund

Zaitzev, Vestagder

Mannen i gata, Vestfold

Carl Gustav 12 Østfold

Glock35, Vestfold

joern, Østfold

Hans, ?

Rango, Østfold

Tico, Sunnmøre, frivillig reserve.

 

Dette skulle bli 22 stk foreløpig.

Jeg er midt i en hektisk byggeperiode og kan kun være på nett en stakket stund om formidagen. Hadde vært fint om en med bedre tid kunne ta seg av dette i fortsettelsen. MEN, jeg ønsker og bli med om det blir jakt !!

Hvis dere vil at jeg skal få dette i gang må dere være oppmerksom på min noe dårlig tid i Mai og delvis Juni, men håper som sagt på en annen ildsjel i min byggeperiode. Mvh graahund

Til slutt en stor takk til Kammeret for at vi fikk lov til og vidreføre jaktlaget her :P:P

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Desverre gikk det planlagte møtet lørdag 12.april ut pga. av Sluttstykkets bråe død. "Graahund" og jeg har hatt noe kontakt samt at jeg også har snakket med noen andre som stod på listen. Vi ble enige om og avvente situasjonen på SL og se an tingenes tilstand - noe som var bortkastet, før vi tok opp tråden her. Vi følte at det var litt frekt å gå videre på en tråd og et jaktlag som hadde navnet Sluttstykket i seg, derfor har vi ikke startet denne tråden før nå, og da med samtykke fra Kammeret.

 

Jeg har funnet de fleste av interessentene som "Graahund" har på overstående innlegg, og kommer til å sende en PM til de jeg har funnet og høre om interessene enda er her. Og så får vi se om vi kan få til et møte i nærmeste fremtid og se om det faktisk er noe hold i dette jaktlaget!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått noen spørsmål ang. organiseringen av laget. Jeg vil påpeke at hverken "graahund" eller jeg er noen form for ledere. Vi har bare "tatt" på oss jobben med å dra igang noe som kan bli et veldig spennende prosjekt og jaktlag. Siden "graahund" nå må trekke seg litt tilbake pga. bygging, så har det bare blitt til at jeg har videreført den "oppgaven" jeg hadde på SL om å arrangere et møte i Oslo, likevel, kan dette fort bli mye å gjøre for en stakkars som meg :lol: så jeg hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg med litt organisering.

 

Litt historikk:

Dette jaktlaget kom i form av at Espen Faale laget en tråd på SL der han etterlyste "single" jegere, som var interessert i å danne et jaktlag med mulighet for jakt på storvilt, tilbud på jaktreiser, osv.

"graahund", undertegnede, m.fl. tente på ideen, og snøballen begynte å rulle. Etterhvert ble det 22 interesenter og et møte ble planlagt. På dette møtet var det 10 som kunne møte opp og vi hadde avtalt dato, tid, men desverre ikke noe sted før SL ble lagt død. Men nå er vi i gang igjen, og vi håper at vi skal komme litt lengre denne gangen!

 

Jaktlaget:

Planen er å få organisert et møte i nærmeste fremtid der vi tar for oss jaktlaget, muligheter for jakt, organisering og evt. valg av jaktleder/styre.

 

Vi må være klar over at dette kanskje kun blir en utopi. Det er mye som må klaffe for at vi faktisk får til et duganes lag. Det er jo mange aspekter her, slik som: økonomi, jaktrett, kjemi mellom jegern'e, etc...

 

Håper vi kan få til noe om ikke alt for lenge, selv om vi går inn i en hektisk periode nå, så burde vi klare og møtes i Oslo over noen øl og litt vettug snakk!

 

 

Peace

 

leif

Link to comment
Share on other sites

Skulle bare mangle om denne glimrende ideen ikke skulle få fortsette her på dette forumet.

Dette er i beste "jegerånd" med å samles til sosialt samvær i vår vakre natur i høstdrakt , og høste av overskuddet i naturen.

Har jeg forstått det riktig, så er det opptil 4 førstegangsjegere med her også? Flott! Da er det godt innenfor formålsparagrafen til organisasjonen Nojs også. :wink:

Stå på!

 

Jeg syns dette er et fantastisk tiltak og håper inderlig førstegangsjegerne på dette laget får realisert drømmen om å gå på jakt med erfarne jegere allerede til høsten.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Ideen er god, men det ser ut til å bli en SABLA lang postrekke :lol:

 

Til det med SABLA lang postrekke vil jeg si at en jegerforening i Akershus opererer med opp til 20-23 mann på laget og det går det, selv om det ikke er idielt. Vi i jaktlaget gikk i utgangspunktet ut med 2 mann pr dyr, men vi burde vel kunne utvide det noe slik at flest mulig vil kunn få jakte. Kanskje en 10-12 mann i et tereng med 4 dyr for eksempel. Peacamaker nevnte noe om at dette kanskje bare var utopi, men det tror jeg ikke. Hvis de intreserte viser vilje og vi greier og skaffe et vald skal vi greie dette. Når det gjelder førstegangsjegere mener jeg de burde ha fortrinsrett opp til en viss prosent. Det må vi bli enige om på et eventuelt møte. Mvh graahund

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Skulle bare mangle om denne glimrende ideen ikke skulle få fortsette her på dette forumet.

Dette er i beste "jegerånd" med å samles til sosialt samvær i vår vakre natur i høstdrakt , og høste av overskuddet i naturen.

Har jeg forstått det riktig, så er det opptil 4 førstegangsjegere med her også? Flott! Da er det godt innenfor formålsparagrafen til organisasjonen Nojs også. :wink:

Stå på!

 

Jeg syns dette er et fantastisk tiltak og håper inderlig førstegangsjegerne på dette laget får realisert drømmen om å gå på jakt med erfarne jegere allerede til høsten.

 

Ha er organisasjonen Nojs Bamrud ? graahund

Link to comment
Share on other sites

Av de 22 navnene "graahund" hadde på lista si har jeg funnet 16stk inkludert "graahund og undertegnede. De 16 er:

 

- Espen Faale - interessert

 

- ARL - interessert som reserve

 

- P1eR - interessert som reserve

 

- woodleigh - interessert

 

- Springer - interessert

 

- Grizzly - interessert

 

- mannen i gata - interessert

 

- Carl Gustav12 - interessert

 

- jørn - interessert

 

- Tico - ikke besvart

 

- graahund - interessert

 

- M67 - interessert

 

- Hans Kristian - interessert

 

- Tjoms - ikke besvart

 

- Gunnar-kjeller - ikke besvart

 

- Peacemaker - interessert

 

Det er seks stykker jeg ikke har klart å finne:

 

- Imago

 

- Breda Trap

 

- Jeger 22

 

- Zaitzev

 

- Glock35

 

- Rango

 

Hvis det er noen som kjenner de overnevnte hadde jeg satt pris på om dere kunne kontaktet dem og gitt dem opplysninger om denne tråden her. På forhånd takk!

 

Vi har også fått en ny en på lista:

 

- Apelars

 

Velkommen!

 

 

 

På mandag håper jeg at jeg har fått svar fra de siste, og jeg vil da komme med en dato for møte!

 

Ønsker alle en flott helg og har dere noen spørsmål så er det bare å sende en PM, så skal jeg svare så godt jeg kan!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Jeg sier det igjen, flott tiltak. Særlig om laget prioriterer førstegangsjegere. Lykke til.

 

Ja, dette er et bra tiltak og det er hyggelig og registrere at flere også synes det. Får bare håpe att vi greier og danne laget og at vi "snubler" over et tereng vi kan makte og leie. Tar imot alle tips med stooor takk. Det kan godt melde seg flere intresenter og gjerne ei dame eller to, bare hyggelig det. Vet av erfaring at det ofte faller endel fra etterhvert. Og hvis det ikke gjør det får vi ta en loddtrekning om nødvendig. Men dess flere medlemmer dess større tereng kan vi eventuelt leie. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg skrev innledningsvis at overskriften til denne tråden "JAKTLAGET graahund" ville bli byttet ut til et mer passende navn. Jaktlaget er som før nevnt ikke mitt, men brukerne sitt. Kunne tengt meg og kalle det "Jaktlaget veidemann". Flere forslag taes imot med takk. graahund

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller mer enn gjerne opp med dachsen om det skulle inngå rådyrjakt på evt terreng jaktlaget får tak i.

Har ei tispe på 2 år som lover bra og som jeg gjerne kunne tenke meg å få skutt noen flere dyr for.

 

Hvis det er interessant så skriv meg gjerne på lista om det ikke er fullt!

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder navn så tenker jeg sånn at det kan jo ha noe med lagets tilblivelse eller historie å gjøre. Det ble vel unnfanget i påsken 08 og har jo allerede en liten historie. Vi hadde avtalt møte, men ops.. plutselig fikk vi ikke tak i hverandre. Kanskje det vil dukke opp et navn av seg selv etterhvert som på en måte er litt selvsagt. Syns ikke vi skal forhaste oss her.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Hei "sakotrg", dette var vel et jaktlag mer tengt for storviltjakt. Men har vært borti det flere ganger at det medfølger foreksempel rådyrjakt og da er det jo høyst aktuelt med en liten korbeint en :D Du får følge med og se hva vi greier og få tak i. Det er umulig for oss og huske alt som blir skrevet her så du får minne oss på det. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Peacemaker:

Glock35 (på SL) og Samleren (her på K) er samme personen, tror jeg.. samme patronsamlingstråd iverfall :wink:

Zaitsev mener jeg at jeg har sett her inne også...

 

Takker!

 

Glock35 eller Samleren har meldt seg allerede. Jeg har bare ikke rukket å oppdatere tråden. :wink: , men godeste Zaitsev kan jeg ikke finne...

 

@sakotrg: Vi er allerede en god del folk med kortebeinte jagere, men man veit jo aldri... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tror den godeste Zaitsev ikke er her lenger :(

Kan sikkert formidle kontakt....

 

Det hadde vært kjekt, men jeg syns da at en av kriteriene for at man skal være en del av dette jaktlaget er at man nå er medlem av dette forumet - slik som det var på SL. Men kan jo være at andre på laget er uenige i meg i det!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg har heller ikke funnet Zaitsev, men vet han er endel sammen med Tjoms så jeg har sendt mail til Tjoms og bedt dem gi lyd fra seg. Er litt enig med Peacamaker at noe av vitsen er at man er bruker av forumet, men det får laget avgjøre.

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering:

 

Av de 22 navnene "graahund" hadde på lista si har jeg funnet 17 stk. inkludert "graahund og undertegnede. De 17 er:

 

- Espen Faale - interessert

 

- ARL - interessert som reserve

 

- P1eR - interessert som reserve

 

- woodleigh - interessert

 

- Springer - interessert

 

- Grizzly - interessert

 

- mannen i gata - interessert

 

- Carl Gustav12 - interessert

 

- jørn - interessert

 

- Tico - interessert som reserve

 

- graahund - interessert

 

- M67 - interessert

 

- Hans Kristian - interessert

 

- Tjoms - ikke besvart

 

- Gunnar-kjeller - interessert

 

- Sammleren(Glock35) - interessert

 

- Peacemaker - interessert

 

Det er fem stykker jeg ikke har klart å finne:

 

- Imago

 

- Breda Trap

 

- Jeger 22

 

- Zaitzev

 

- Rango

 

Hvis det er noen som kjenner de overnevnte hadde jeg satt pris på om dere kunne kontaktet dem og gitt dem opplysninger om denne tråden her. På forhånd takk!

 

Vi har også fått to nye på lista:

 

- Apelars

 

- ulf

 

 

Velkommen!

 

 

 

Nå har vi 15 stykker som er interessert i å være med på jaktlaget og vi har tre som er interessert i å være reserve. Jeg velger da å bestemme en dato for et møte allerede nå, og jeg håper denne datoen ikke er alt for upassende. Mai er en vanskelig måned å arrangere et møte i, men jeg våger likevel å kalle inn til møte lørdag 31. mai.

 

Tid og sted kommer så fort jeg vet hvor mange som kan delta, men jeg vil likevel operere med en tidfrist for påmelding så ikke dette sklir ut i ingenting! Påmelding til møte lørdag 31. mai, MÅ skje innen torsdag 15. mai, og påmeldingen skal sendes meg på PM og ikke postes i denne tråden.

 

Peace

 

 

Edit: en liten oppdatering

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Vil gi en honør til Peacemaker for den jobben han gjør. Kjempeflott. Samtidig vil jeg be samtlige og følge med i lokalpressen der de bor i tilfelle det blir utlyst et tereng. Vi har jo såpass stor spredning på laget at vi dekker et bra område. Ta kontakt med en gang så vi kan sjekke ut hva det er. Hvis dere ikke kjenner terenget da :!: Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Hei alle sammen, første mulige tereng er dumpet ned i PM boksen min. Det ser apsolutt lovende ut. Det er et kombinasjonstereng med elg og hjort. Det må da være en opplevelse for dere som ikke har vært på storviltjakt og komme på et tereng med både elg og hjort. Så nå har dere en sukkerbit og suge på en stund :lol: . Selvfølgelig må alt klaffe sånn at vi får terenget, men muligheten er apsolutt til stede. Vil ikke ut med hvor det er ol. før møte så det er ikke vits i og sende pmèr ol. Jeg vet endel om området og utifra hva jeg har hørt i skytterkretser så er det apsolutt et tereng vi kan prøve og gå for. :D:D Jeg ønsker meg selv og alle andre lykke til :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen, første mulige tereng er dumpet ned i PM boksen min. Det ser apsolutt lovende ut. Det er et kombinasjonstereng med elg og hjort. Det må da være en opplevelse for dere som ikke har vært på storviltjakt og komme på et tereng med både elg og hjort. Så nå har dere en sukkerbit og suge på en stund :lol: . Selvfølgelig må alt klaffe sånn at vi får terenget, men muligheten er apsolutt til stede. Vil ikke ut med hvor det er ol. før møte så det er ikke vits i og sende pmèr ol. Jeg vet endel om området og utifra hva jeg har hørt i skytterkretser så er det apsolutt et tereng vi kan prøve og gå for. :D:D Jeg ønsker meg selv og alle andre lykke til :mrgreen:

 

Oppdatering og PM'r vil bli ordnet så fort jeg kommer hjem fra jobb! Pga. mulighet for terreng vil vi fremskynde møte en uke. Mer detaljer kommer i eftas!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk initiativ, kara!

 

Kunne verkeleg tenkt meg å søkt opptak i Jaktlaget "foreløpig graahund". Men pga studiar, studentengasjement og diverse, trur eg nok at ledig tid blir prioritert til hjortejakt. So eg legg det nok på is foreløpig.

 

Neste år er eg forhåpentlegvis ferdig som student, og dersom dette er noko som fortsatt er oppe og går, melder eg gjerne mi interresse viss det er mogelegheit for.

Då får eg kanskje sånn der inntekt og, og det vil nok opne nokre mogelegheiter :D

 

I mellomtida kan eg no holde augene opne etter hjortejakt på Vestlandet. Kor store vald og kva prisleie er det som er interressant?

Eg kan og ta ein henvendelse til Norsk Hjortesenter, dersom jaktlaget er interressert i å få til eit opplegg der.

Kanskje det går å få satt saman ei "pakke" med hjortejakt, slakte- og parteringskurs, forvaltningskurs etc.

Ta kontakt på PM dersom dette er noko eg skal utrede meir.

 

Lukke til i planlegging og Skitt Jakt når den tid kjeme, kara!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk initiativ, kara!

 

Kunne verkeleg tenkt meg å søkt opptak i Jaktlaget "foreløpig graahund". Men pga studiar, studentengasjement og diverse, trur eg nok at ledig tid blir prioritert til hjortejakt. So eg legg det nok på is foreløpig.

 

Neste år er eg forhåpentlegvis ferdig som student, og dersom dette er noko som fortsatt er oppe og går, melder eg gjerne mi interresse viss det er mogelegheit for.

Då får eg kanskje sånn der inntekt og, og det vil nok opne nokre mogelegheiter :D

 

I mellomtida kan eg no holde augene opne etter hjortejakt på Vestlandet. Kor store vald og kva prisleie er det som er interressant?

Eg kan og ta ein henvendelse til Norsk Hjortesenter, dersom jaktlaget er interressert i å få til eit opplegg der.

Kanskje det går å få satt saman ei "pakke" med hjortejakt, slakte- og parteringskurs, forvaltningskurs etc.

Ta kontakt på PM dersom dette er noko eg skal utrede meir.

 

Lukke til i planlegging og Skitt Jakt når den tid kjeme, kara!

 

 

Takker!

 

Hadde vært hyggelig hvis du kan holde øynene oppe, men noe mer konkret kan jeg ikke komme med før vi har hatt møte i jaktlaget, og da kan det være at det ramler inn en PM! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering:

 

Av de 22 navnene "graahund" hadde på lista si har jeg funnet 17 stk. inkludert "graahund og undertegnede. De 17 er:

 

- Espen Faale - interessert som reserve

 

- ARL - interessert som reserve

 

- P1eR - interessert som reserve

 

- woodleigh - interessert

 

- Springer - interessert

 

- Grizzly - interessert

 

- mannen i gata - interessert

 

- Carl Gustav12 - interessert

 

- jørn - interessert

 

- Tico - interessert som reserve

 

- graahund - interessert

 

- M67 - interessert

 

- Hans Kristian - interessert

 

- Tjoms - interessert

 

- Gunnar-kjeller - interessert

 

- Sammleren(Glock35) - interessert

 

- Peacemaker - interessert

 

Det er fem stykker jeg ikke har klart å finne:

 

- Imago

 

- Breda Trap

 

- Jeger 22

 

- Zaitzev

 

- Rango

 

Hvis det er noen som kjenner de overnevnte hadde jeg satt pris på om dere kunne kontaktet dem og gitt dem opplysninger om denne tråden her. På forhånd takk!

 

Vi har også fått to nye på lista:

 

- Apelars

 

- ulf

 

Velkommen!

 

Nå har vi 15 stykker som er interessert i å være med på jaktlaget og vi har fire som er interessert i å være reserve.

 

Siden vi nå har fått napp på et terreng fremskyver vi møtet til lørdag 24. mai!

 

Tid og sted kommer så fort jeg vet hvor mange som kan delta, men jeg vil likevel operere med en tidfrist for påmelding så ikke dette sklir ut i ingenting! Påmelding til møte lørdag 24. mai, MÅ skje innen torsdag 8. mai, og påmeldingen skal sendes meg på PM og ikke postes i denne tråden.

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg må si jeg syns det er trivelig når vi får slike koselige tilbakemeldinger som fra VestlandsJeger. Det gir inspirasjon til og drive dette videre sammen med laget. :lol::lol: Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering:

 

Av de 22 navnene "graahund" hadde på lista si har jeg funnet 17 stk. inkludert "graahund og undertegnede. De 17 er:

 

- Espen Faale - interessert som reserve

 

- ARL - interessert som reserve

 

- P1eR - interessert som reserve

 

- woodleigh - interessert

 

- Springer - interessert

 

- Grizzly - interessert

 

- mannen i gata - interessert

 

- Carl Gustav12 - interessert

 

- jørn - interessert

 

- Tico - interessert som reserve

 

- graahund - interessert

 

- M67 - interessert

 

- Hans Kristian - interessert

 

- Tjoms - interessert

 

- Gunnar-kjeller - interessert

 

- Sammleren(Glock35) - interessert

 

- Peacemaker - interessert

 

Det er fem stykker jeg ikke har klart å finne:

 

- Imago

 

- Breda Trap

 

- Jeger 22

 

- Zaitzev

 

- Rango

 

Hvis det er noen som kjenner de overnevnte hadde jeg satt pris på om dere kunne kontaktet dem og gitt dem opplysninger om denne tråden her. På forhånd takk!

 

Vi har også fått to nye på lista:

 

- Apelars

 

- ulf

 

Velkommen!

 

Nå har vi 15 stykker som er interessert i å være med på jaktlaget og vi har fire som er interessert i å være reserve.

 

Siden vi nå har fått napp på et terreng fremskyver vi møtet til lørdag 24. mai!

 

Tid og sted kommer så fort jeg vet hvor mange som kan delta, men jeg vil likevel operere med en tidfrist for påmelding så ikke dette sklir ut i ingenting! Påmelding til møte lørdag 24. mai, MÅ skje innen torsdag 8. mai, og påmeldingen skal sendes meg på PM og ikke postes i denne tråden.

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

 

 

Peace

Hva med 001100 da? Jeg meldte meg like før Sluttstykke takka for seg, håper noen husker det :lol:

Fikk PM fra graahund om at jeg var registrert. Heter 001 her(kortere og enklere) er fortsatt interesert i å være med :D

Link to comment
Share on other sites

Hva med 001100 da? Jeg meldte meg like før Sluttstykke takka for seg, håper noen husker det :lol:

Fikk PM fra graahund om at jeg var registrert. Heter 001 her(kortere og enklere) er fortsatt interesert i å være med :D

 

Stemmer det! Beklager! Du skal bli registrert så fort jeg kommer hjem og deretter motta en PM om møte, etc....

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering:

 

Jaktlaget består nå av 17 stk.:

 

- woodleigh + 1

 

- Springer

 

- Grizzly

 

- mannen i gata

 

- Carl Gustav12

 

- jørn

 

- graahund

 

- M67

 

- Hans Kristian

 

- Tjoms

 

- Gunnar-kjeller

 

- Sammleren(Glock35)

 

- Apelars

 

- ulf

 

- 001

 

- sp33do

 

- Peacemaker

 

Og vi har fem reserver:

 

- Espen Faale

 

- ARL

 

- P1eR

 

- Tico

 

- VestlandsJeger

 

 

Jaktlagsmøte lørdag 24. mai i Oslo!

 

Tid og sted kommer så fort jeg vet hvor mange som kan delta, men jeg vil likevel operere med en tidfrist for påmelding så ikke dette sklir ut i ingenting! Påmelding til møte lørdag 24. mai, skje innen torsdag 8. mai, og påmeldingen skal sendes meg på PM og ikke postes i denne tråden.

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

Peace

 

Edit: oppdatert deltagerliste.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jaktlagsmøte lørdag 24. mai i Oslo!

 

Jeg har nå tatt meg friheten til å bestille møterom på Peppes pizza - http://www.peppes.no/bestill/om_peppes_bursdag.jsp i Stortingsgaten. Der får vi låne et møterom helt gratis med forbehold at vi tar oss litt mat og drikke - og det gjør vi vel!

 

Tid jeg har satt for møtet er 14.30! Dette kan endres hvis det ikke passer flertallet av de interesserte.

 

Husk påmeldingsfrist til møtet torsdag 8. mai! Påmeldingen sendes til undertegnede på PM!

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

Peace

 

Edit: tidspunkt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Vil henge meg på det Peacemaker skriver og presisere at det er særdeles viktig at flest mulig av de som har meldt sin intresse kommer. Det er mange viktige avgjørelser som bør klarlegges slik at vi kan søke på et tereng. Vi seès, graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Jaktlagsmøte lørdag 24. mai i Oslo!

 

Jeg har nå tatt meg friheten til å bestille møterom på Peppes pizza - http://www.peppes.no/bestill/om_peppes_bursdag.jsp i Stortingsgaten. Der får vi låne et møterom helt gratis med forbehold at vi tar oss litt mat og drikke - og det gjør vi vel!

 

Tid jeg har satt for møtet er 14.30! Dette kan endres hvis det ikke passer flertallet av de interesserte.

 

Husk påmeldingsfrist til møtet torsdag 8. mai! Påmeldingen sendes til undertegnede på PM!

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

Peace

 

Edit: tidspunkt.

 

Veldig bra jobbet Peacemaker. :D:D . Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra jobbet Peacemaker. :D:D . Mvh graahund

 

Hehe, takker! Ikke rare jobben detta må je si, men noen må jo gjør'an! :wink:

 

Håper mange kan komme. På Peppes har vi mulighet til å bruke whiteboard samt at jeg regner med at de har nett-tilgang der! Jeg må ærlig si at jeg ikke husker alle fasilitetene de hadde i farten, jeg blir litt dum når jeg begynner å tenke på jakt, pizza og godt drikke! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nå er det 17 på "jaktlagslista" og fem på "reservelista", så nå sier jeg stopp i forhold til å melde seg på som interessert ellers reserve!

 

Jeg har satt en ny på "jaktlagslista" - sp33do, og en ny på "reservelista" - VestlandsJeger.

 

Vi får heller se hvordan det er etter møtet, da kan det jo være mulighet for at flere kan bli med!

 

Håper de fleste på lista er enig med meg i dette, hvis ikke får dere sende meg en PM!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Husk at fristen for påmelding til jaktlagsmøte i Oslo lørdag 24. mai er: torsdag 8. mai!

 

 

Det er viktig at så mange som mulig kan møte opp, så send PM til meg om du kan delta eller ei. Så langt har jeg kun fått fem tilbakemeldinger og det er for dårlig når det er nærmere 20 interesserte på lista!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Her legger vi ned en hel haug med arbeid for de intreserte så gidder de ikke svare engang ? Dette er for dårlig :twisted: Skal det gå like tregt med resten av jakta, ja da trur jeg jeg vurderer og gi blaffen og sørger for meg sjøl og så får andre gjøre hva de vil. Det MÅ vises en mye større entusiasme fra intresentene ellers er dette dødfødt. Beklager på det sterkeste at det er slik, men, men :roll: Veldig synd for Peacemaker som har hatt et veldig engasjemang de siste ukene da jeg har vert indisponibel til en viss grad. Han bør ha en stor takk fra dere alle !!! graahund

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker på denne måten at når fristen er den 8. så svarer jeg nært opptil fristen for da er svaret mest nøyaktig. Vil ikke si at jeg kommer, så dukker det opp noe i siste liten. Tror mange tenker sånn. Det er ikke for å vise liten interesse, jeg har sett at det er folk som jobber hardt med dette og da er det særdeles dumt å gjøre disse frustrerte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...