Jump to content

JAKTLAGET 2008 med informasjon


Guest graahund

Recommended Posts

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Til helga er vi altså tre sikre:

 

Hystad, Hans Kristian og meg sjøl. Tror kanskje Gunnar har anledning også, mens Lars, Svein og Andre er opptatt med annet. Iver var litt usikker, men jeg snakker med han litt ut i uka. Uansett får jeg låne med elgbikkja Bertil. Jan blir kanskje også med, ihvertfall littegrann.

 

Hans Kristian: Dersom han kompisen din vil være med, så er det helt i orden. Vi får stå på litt nå som det er nesten siste helga.

 

Snakket med Jan idag, og det er visst noe mer elg enn det har vært tidligere. Det er imidlertid endel snø, så vi får ta med oss ski eller truger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klar på torsdag. Skal på et kurs på gran onsdag og torsdag, så kanskje det passer å møte Hans Kristian på Grua?

 

Hystad bor jo sånn til at det er enkelt å event ta med Bertil.

 

Men det der kan vi jo snakkes om etterhvert, og da kanskje på pm eller telefon.

 

Ha det bra så lenge.

 

SA

Link to comment
Share on other sites

Da er det noen få dager igjen av jakta. Det var noen av oss som var oppe i helga, og skjøt en elgkalv.

 

Vi så mindre hjort nå enn for sist vi var oppover, men betraktelig mer elg.

 

Jeg tviler på at jeg kommer meg opp til helga for å jakte på de to småhjortene som er igjen. Jeg har heller ikke hørt om andre som skal oppover.

 

Jan lurer på om han kan jakte på de to hjortene som er igjen. Det er ihvertfall greit for meg, men har ikke fått det klarert med Bjørgulf.

 

Dersom det er noen av lagets medlemmer som har tenkt seg oppover til helga, så gi beskjed. Da lar Jan være å jakte før han eventuelt er med og jakter i helga.

 

U

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei igjenn og takk for sist :P

Jeg fikk en hyggelig telefon fra Iver-"hundefører" nå nettopp. Han lurer på om der er noen av oss som har noen gode bilder av hjorten og Bamse eller bare hjorten som han kan bruke til et innlegg i bladet "elghunden".

Selv har jeg bare bilder på mob'en og de er ikke av god nok kvalitet!

Det ville vært fint om noen kunne svi noen bilder på en CD og sende til han!

 

Er det noen av dere som vet om det går å få målt hjortehue på Lillestrøm til uka?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest graahund

Gratulerer Hans Kristian, detta var gøy :D:D . Det gjelder og være på rett sted til rett tid så går det bra. Som du sa til meg på tel. i sta så kan det gå lenge til nestegang, men man skal aldri si aldri. Grattis nok en gang !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...