Jump to content

JAKTLAGET 2008 med informasjon


Guest graahund

Recommended Posts

Jeg har meldt fra at jeg kommer på PM.

Det kunne vært fint om registreringene ble postet her, da slap jeg jo å lure på om jeg er en av de 5 som er registrert eller ikke (har ikke fått noen melding på om det er registrert at jeg kommer eller ikke).

 

Engasjementet er stort, det mener jeg å lese ut fra postingene her. Det er fort gjort å bli litt pasifisert når noen andre gjør jobben og man sitter og venter.

 

Derfor vil jeg gjerne bidra med noen forslag.

 

På møtet synes jeg at vi bør fatte noe "vedtekter" eller kjøreregler for hvordan laget skal fungere og organiseres. Disse bør gjelde for minst et år, slik at "hjulene" begyner å rulle og at vi ikke får stopp i prosessen og må tilbake for å behandle samme tema flere ganger.

De som ikke kommer på møtet 24 mai mister på denne måten noe av muligheten til å være med å forme laget, men forslag kan jo postes her og tas opp på møtet.

 

Noen av de tingene jeg i farta kommer på at vi bør snakke om etter at vi er blidt enige om å leie et tereng er:

-Skal vi ha et lite styre? fx 3 man!

-Hvem skal være jaktleder? fortrinsvis en med mye erfaring og kunnskap!

-Hvordan organiserer vi oss økonomisk? opprette konto, karnsje en kaserer,ingen er deltagende før kontigent er betalt, tidsfrist for innbetaling, etc.!

-Hvordan fordele kjøttet?

-Hvordan bestemme hvem som stiller med hund?

-Hvem oppretholder kontakt med grunneier?

-Hvem er ansvarlig for leiekontrakt?

-Hvilke krav stiller vi til de som skal være medlemmer av laget?

 

Jeg oppfordrer dere alle til å tenke på praktiske løsninger rundt organiseringen av laget og ta det med på møtet eller poste det her!

På den måten tror jeg jeg vi hjelper oss selv til en god start og får litt fart på prosessen det er å organisere et lag. Det hjelper sikkert også oss andre til å føle at vi bidrar og ikke bare sitter å venter på de to som til nå har dratt hele lasset.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oppdatering kommer Hans Kristian og du er registrert!

 

Bra initiativ du tar, er også andre som har kommet med forslag til agenda på PM - bra! Jeg kommer snart med en agenda for hva møtet bør inneholde og da er det selvfølgelig viktig at folk korrigerer og tilfører ting de syns mangler, er feil, etc...

 

Jeg er i en litt hektisk periode derfor går ting litt sakte, men alt skal være noenlunde klart til den 24! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Veldig bra Hans Kristian, ser fram til og møte deg på jaktlagsmøtet. Ta med de forslagene du kom med her. Her var det mye bra. Håper fortsatt på et bra fremmøte, blir vi mer enn 60% er det jo bra. Da kan vi kalle oss "beslutningsdyktige" :lol: Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Hvis jeg har sett riktig så er siste frist for påmeldindg til møtet i dag. Meld dere på dere som har glemt det, mye lettere og arbeide med laget når flest mulig dukker opp. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Graahund,

 

Jeg er veldig interessert i å være med på jaktlaget. Men kan ikke være med på møtet, alt tyder på at jeg må jobbe den helgen.

Håper det går an å være med uten å være på møtet.

 

Uansett har jeg nada peiling på elgjakt utover at riktig elg må finnes, skytes og slaktes, er stort sett småviltjeger hittil.

Derfor jeg vil være med.. på jakta, jeg føler at jeg uansett har lite å bidra med på møtet, vil uansett føye meg etter det dere eksperter mener.

 

K

 

Du skak ikke bekymre deg for at du er fersk på dette. Det er folk her som har vært med et "par år" før. :D

vi skal nok få døpt deg ettertrykkelig :mrgreen: Det som er hyggelig er at du vil værre med, så får vi se hur det går :!: du får alle oplysninger etterhvert som de kommer. Blir mer og se på nettet jeg og nå, brakk håndleddet i går og får desverre mye tid fremover. Skulle ha bygd verksted. F....n og, uheldig støtt. :cry:

Men det er lenge til jakta så det ordner seg. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal tråkke litt forsiktig her, men er det slik at de som ikke har brydd seg med å svare på PM kan anses som fulle av "varm luft".

Det har ettertrykkelig blitt bedt om tilbakemelding på PM. De som ikke har meldt seg har vel fått kalde føtter når det blir alvor.

Karnsje vi kan annslå at disse trekker seg og gjøre plassene tilgjengelige for andre?

Link to comment
Share on other sites

Karnsje vi kan annslå at disse trekker seg og gjøre plassene tilgjengelige for andre?

 

Dette er vel veldig aktuelt å ta opp på møtet, men ser også nytten av å ta det opp her, slik at de "nye" også kan bli med på møtet.

 

Det er jo naturlig at reservene da får plass, men det må jo utover dette også være mulig å søke etter lagsmedlemmer med ønsket kompetanse? Jeg kjenner ikke sammensetningen på laget, men hva laget trenger vet man vel best etter møtet. Kanskje er det behov for erfarne folk, flere hunder, er det plass til flere ferskinger, finnes det noen damer som har lyst til å komme på laget... osv ?

 

Det kunne jo vært noe at de som har meldt at de ikke kommer kan sende en PM med noen setninger om hvem de er, og hvilken "kompetanse" de sitter inne med. På den måten blir man også litt kjent med de som ikke kan komme. Kanskje burde alle gjort det, for så å spre infoen innad i laget? (Det er mulig Peacemaker, Graahund eller andre sitter inne på mye info allerede, men jeg er som sagt ganske blank på lagets sammensetning).

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering:

 

Av 17 på jaktlagslista og fem på reservelista - altså 22stk., har jeg mottatt svar fra 17stk om de kan komme eller ei.

 

Kommer på møtet 24/5 - 10stk:

 

- Springer

 

- Hans Kristian

 

- Grizzly

 

- Gunnar kjeller

 

- Apelars

 

- sp33do

 

- Sammleren

 

- graahund

 

- Peacemaker

 

- Carl-gustav - usikker, men får han bikkjevakt til valpen så stiller han.

 

Kan ikke - 7stk:

 

- Woodleigh + 1

 

- mannen i gata

 

- P1eR

 

- VestlandsJeger

 

- M67

 

- Espen Faale

 

 

Takk til alle som har svart. Det viser engasjement overfor prosjektet vårt og da begynner jeg å få trua på at dette kan bli en realitet!

 

Ellers var trafikken på innboksen og møtedeltagelsen som forventet. Man må alltid beregne noe frafall!

 

Er flere som er veldig engasjerte og tar opp diverse problemstillinger her, og det setter "graahund" og undertegnede pris på!

 

Ang. reserver; så er det folk som selv har satt seg på "reservelista" av ulike grunner, men som gjerne er med på dette prosjektet videre.

 

Send gjerne inn forslag for hva vi bør ta opp på møtet. Så skal jeg prøve å lage en konkret og god agenda for møtet!

 

God pinse!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Hurra dette er bra!

Pesimisten i meg er død!

 

Er enig med deg Hans Kristian, men svakt at 5 stk ikke har svart i det heletatt ? Men ok, av 17 stk blir det et greit lag og vi har tereng vi kan søke på. Ligger på pm`en min.

Skal bli artig og møte de forskjellige "nick`ene" og bli litt kjent med folk. Nok en gang stor takk til Peacemaker som har hatt jobben med dette :P:P

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Var nødt til å sette meg over på reservelista av diverse grunner. Synd for jeg hadde virkelig lyst til å delta i dette. Håper jeg kan komme sterkere tilbake.

 

Det var synd, men som du sier selv håper du kommer sterkere tilbake :D mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Det var jo snakk om og bytte navn til no mer passende etterhvert på jaktlaget. Kan vi ikke døpe det om til et navn som passer meg ? Feks "JAKTLAGET SNUBLEFOT". Nå har jeg jo detti og brekt håndleddet til en forandring og dette måtte vel passe bra :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Hei Hans Kristian, har snakka med peacemaker forrige dagen og det kommer mandag eller tirsdag. Men, det blir møte, vær sikker på det om jeg så skal ta det i stua hjemme :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Jaktlagsmøte lørdag 24. mai i Oslo!

 

Jeg har nå tatt meg friheten til å bestille møterom på Peppes pizza - http://www.peppes.no/bestill/om_peppes_bursdag.jsp i Stortingsgaten. Der får vi låne et møterom helt gratis med forbehold at vi tar oss litt mat og drikke - og det gjør vi vel!

 

Tid jeg har satt for møtet er 14.30! Dette kan endres hvis det ikke passer flertallet av de interesserte.

 

Husk påmeldingsfrist til møtet torsdag 8. mai! Påmeldingen sendes til undertegnede på PM!

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

Peace

 

Edit: tidspunkt.

 

 

Hei, igjen alle på laget!

 

Syns jeg husket jeg hadde lagt ut tid og sted på tråden tidligere, og det hadde jeg jaggu! :wink:

 

Er veldig opptatt med ny valp om dagen samt at jeg ikke er helt frisk, så derfor går det litt sakte her. Kommer en møteagenda på mandag eller tirsdag!

 

 

Peace

 

Edit: Send gjerne inn forslag til hva møtet skal inneholde!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Hei

Er kommet litt sent inn i diskusjonen her.

Er det forsatt mulig å komme med på laget, og møtet på Peppes neste uke?

 

 

Hei Zanto, velkommen til Kammeret og jaktlaget. Har nå snakket med peacemaker og du er velkommen til møtet. Vi forventer at du møter opp, ellers ser vi bort fra henvendelsen. Vi må gjøre det på denne måten ellers blir det litt mye "hvis". Håper du har forståelse for dette. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Etter en etterlysning på Kammeret fikk vi tak i "jeger 22". Han var med på det opprinnelige laget fra SL. Han blir med på laget, men får nok problem med møtet da han bor nord for Trondhjem. Velkommen tilbake jeger 22. Mvh graahund

Nb. han er under nicet Skogtroll her.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Til dere som har meldt dere på til møte : det er utrolig viktig at dere kommer og ikke "glemmer" at det var møte. Vi må ta endel viktige avgjørelser på det møte. Vi har blant annet et tereng vi kan søke på (2) og derfor er det riktig at flest mulig møter slik at vi kan få gjennom diskutert det og mange andre viktige saker som må være på plass når et nytt lag dannes med bare ukjente på laget. mvh graahund

 

Nb. kun 3 1/2 dag igjen :D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Jaktlagsmøte lørdag 24. mai i Oslo!

 

Jeg har nå tatt meg friheten til å bestille møterom på Peppes pizza - http://www.peppes.no/bestill/om_peppes_bursdag.jsp i Stortingsgaten. Der får vi låne et møterom helt gratis med forbehold at vi tar oss litt mat og drikke - og det gjør vi vel!

 

Tid jeg har satt for møtet er 14.30! Dette kan endres hvis det ikke passer flertallet av de interesserte.

 

Husk påmeldingsfrist til møtet torsdag 8. mai! Påmeldingen sendes til undertegnede på PM!

 

Terrenget og jaktretten virker veldig spennende så her er det bare å komme i gang og begynne å organisere laget, så jeg håper så mange som mulig kan komme på møtet!

 

 

Peace

 

Edit: tidspunkt.

 

 

Hei, igjen alle på laget!

 

Syns jeg husket jeg hadde lagt ut tid og sted på tråden tidligere, og det hadde jeg jaggu! :wink:

 

Er veldig opptatt med ny valp om dagen samt at jeg ikke er helt frisk, så derfor går det litt sakte her. Kommer en møteagenda på mandag eller tirsdag!

 

 

Peace

 

Edit: Send gjerne inn forslag til hva møtet skal inneholde!

 

Jeg gir meg ikke på tørre møkka. Husk møtet på lørdag dere intreserte !!! Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Bedre seint enn aldri!

 

Møteagenda for jaktlagsmøtet 24/5 - 08

 

1. Presentasjon av de enkelte deltakerne

- kort om seg selv - bosted, etc.

- jakterfaring

 

2. Statutter for laget

 

3. Bindingstid

 

4. Trekningsfrist

 

5. Organisering av økonomi

 

6. Valg av styre - 4 stk.

- Jaktleder

- Nestjaktleder

- Kasserer

- Sekretær/kommunikasjonsleder - tar seg av møteinnkallelse, -referat, utleggelse av tekst og bilder på Kammeret.no, etc.

 

7. Generelt

 

 

Håper denne agendaen blir godtatt, nå har vi i alle fall noe konkret å forholde oss til på møtet. Agendaen er fra "graahund" og jeg har tatt meg friheten til å gjøre noen endringer!

 

Vi har møtelokalet i tre timer, altså fram til 17.30!

 

Jeg må nok dra noe tidligere desverre, siden jeg skal på bryllup senere på kvelden samt at jeg har en liten valp hjemme som trenger far! :wink:

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Samleren kan heller ikke møte på møtet gr. jobsituasjon. Men alle er kontaktet og vi har fullmakter fra fler til og gå opp til en viss grense økonomisk. Så dette skal bli spennende. Vi sees 1430. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Nå er det bare 2 1/2 t. til møtet begynner, gleder meg faktisk til detta. Skal bli veldig spennende og møte folket i rolige former med litt pitza og kanskje en øl. Mulig vi kommer med et resultat som vil forundre mange ? Ihvertfall skeptikerne om det er noen og det vet jeg det er. Skal ta toget til Oslo for første gang på gudene vet hvor lenge. Men, nok slarv, resultater fra møtet kommer. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jaktlaget ble formelt stiftet i går på møtet vårt. Det var meget positivt sett med alles øyne av de som var tilstede. Heretter så hetet "jaktlaget graahund" bare jaktlaget. Det vil komme en full dekning fra "Apelars"

etter hvert da det bli han som tar seg av det meste av skriving ol. Han er lagets sekretær. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Jaktlaget

Møtereferat 24/5 2008

 

Tilstedeværende: Bård (Graahund), Gunnar (Kjeller), Svein (Springer), Helge (Peacemaker), William (Sp33do),Lars (Apelars!), Hans Kristian, 001(???)

 

Verv:

 

Jaktleder: Bård

Nestjaktleder: Gunnar

Kasserer: Svein

Sekretær: Lars

Nestsekretær/Kommunikasjon: Helge

 

Medlemmer i laget pr 24/5:

 

Ulf

Springer

Grizley

Gunnar

Apelars

Sp33do

Samleren.

graahund

Peacemaker

Woodleigh

Pels

M67

Espen Faale (reserve)

Jeger 22

Hans Kristian

Carl Gustav 12

Shooter2

 

Undertegnede var pga galloperende hukommelsestap dum nok til å synlig notere ned diverse opplysninger, og blei sporenstreks utnevnt til sekretær.

Men i og med att jeg ikke fikk det ærefulle oppdraget med å feste vårt første møte på papir før ett stykke ut i møtet, så er mine notater noe mangelfulle. PM meg med informasjonen som mangler. Sender ut ett PM til alle medlemmer senere i kveld, så får dere som er medlemmer mer info, samt att vi får mulighet til å få komplett kontakt info på alle.

 

Pr i dag er det 14 (??) stk medlemmer i laget. For å ha en pott for å kunne være med å by på terreng ble innskudd bestemt til kr xxxx,- pr person. Betalingsfristen er satt til 21 juni (kontonummer kommer så fort Kasserer Svein får ordnet det), og trekningsfristen ble satt til 1 juli.

 

Det aktuelle terrenget er på XXXX

Om vi får tilsalg på terrenget blir det nødvendig å komme opp og rekognosere minimum en uke før jaktstart (25 sept).

Fortrinnsvis bør alle kunne jakte minimum seks dager fra jaktstart, men pga av ulike jobbsituasjoner osv må ikke disse dagene være sammenhengende. Derimot burde alle forsøke å møte til første dag i jakten (tors 24 sept) og påfølgende helg. Deretter blir det mer fritt å legge opp dagene etter hva man kan. Noen medlemmer av laget blir vel værende til kvoten er fylt i alle tilfeller.

 

Ellers kom vil til enighet om å i første omgang bruke Bårds og Jeger 22s gråhunder, og i tillegg koble oss på den lokale ettersøksringen.

 

Alle jaktende medlemmer av laget får en lott kjøtt.

Jaktradio er påkrevd brukt av alle som jakter.

Ellers blir det bestemt ett tidspunkt for ett til møte før sommeren.

 

Tja. Det var vel stort sett det hele. Litt tid til pizza, øl og løst prat blei det også, og jeg tror de fleste satt igjen med ett positivt inntrykk gjengen som var på møtet.

Vi går en spennende tid i møte!!!

 

Mvh Lars

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Jaktlaget

Møtereferat 24/5 2008

 

Tilstedeværende: Bård (Graahund), Gunnar (Kjeller), Svein (Springer), Helge (Peacemaker), William (Sp33do),Lars (Apelars!), Hans Kristian, 001(???)

 

Verv:

 

Jaktleder: Bård

Nestjaktleder: Gunnar

Kasserer: Svein

Sekretær: Lars

Nestsekretær/Kommunikasjon: Helge

 

Medlemmer i laget pr 24/5:

 

Springer

Grizley

Gunnar

Apelars

Sp33do

Samleren.

graahund

Peacemaker

Woodleigh

Osmund Stolpe

M67

Espen Faale (reserve)

Jeger 22

Hans Kristian

 

 

Undertegnede var pga galloperende hukommelsestap dum nok til å synlig notere ned diverse opplysninger, og blei sporenstreks utnevnt til sekretær.

Men i og med att jeg ikke fikk det ærefulle oppdraget med å feste vårt første møte på papir før ett stykke ut i møtet, så er mine notater noe mangelfulle. PM meg med informasjonen som mangler. Sender ut ett PM til alle medlemmer senere i kveld, så får dere som er medlemmer mer info, samt att vi får mulighet til å få komplett kontakt info på alle.

 

Pr i dag er det 14 (??) stk medlemmer i laget. For å ha en pott for å kunne være med å by på terreng ble innskudd bestemt til kr xxxx,- pr person. Betalingsfristen er satt til 21 juni (kontonummer kommer så fort Kasserer Svein får ordnet det), og trekningsfristen ble satt til 1 juli.

 

Det aktuelle terrenget er på XXXX

Om vi får tilsalg på terrenget blir det nødvendig å komme opp og rekognosere minimum en uke før jaktstart (25 sept).

Fortrinnsvis bør alle kunne jakte minimum seks dager fra jaktstart, men pga av ulike jobbsituasjoner osv må ikke disse dagene være sammenhengende. Derimot burde alle forsøke å møte til første dag i jakten (tors 24 sept) og påfølgende helg. Deretter blir det mer fritt å legge opp dagene etter hva man kan. Noen medlemmer av laget blir vel værende til kvoten er fylt i alle tilfeller.

 

Ellers kom vil til enighet om å i første omgang bruke Bårds og Jeger 22s gråhunder, og i tillegg koble oss på den lokale ettersøksringen.

 

Alle jaktende medlemmer av laget får en lott kjøtt.

Jaktradio er påkrevd brukt av alle som jakter.

Ellers blir det bestemt ett tidspunkt for ett til møte før sommeren.

 

Tja. Det var vel stort sett det hele. Litt tid til pizza, øl og løst prat blei det også, og jeg tror de fleste satt igjen med ett positivt inntrykk gjengen som var på møtet.

Vi går en spennende tid i møte!!!

 

Mvh Lars

 

Jeg ser at Ulf og Carl-gustav 12 er uteglemt fra lista og bør komme med. Begge skal jakte. Bård

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Det så jeg også, men du kom meg i forkjøpet Bård. Jeg er med på jakt ja, bare det ikke blir så dyrt at jeg blir ruinert.

 

Det blir ikke så ille. sender deg en pm med pris og lignende. Mvh Bård

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Skyter inn den reele jaktlagslista, slik som den stod før møte 24/5:

 

Jaktlaget består av:

 

- woodleigh

 

- pels

 

- Springer

 

- Grizzly

 

- Carl Gustav12

 

- jørn

 

- graahund

 

- M67

 

- Hans Kristian

 

- Tjoms

 

- Gunnar_kjeller

 

- Sammleren

 

- Apelars

 

- ulf

 

- 001

 

- sp33do

 

- Peacemaker

 

Og vi har fem reserver:

 

- Espen Faale

 

- ARL

 

- P1eR

 

- Tico

 

- VestlandsJeger

 

- mannen i gata

 

 

VIKTIG!

 

For at jaktlaget skal kunne bli med på budrunder så trenger vi å ha et økonomisk fundament slik at vi vet hva vi har å rutte med. Derfor er det viktig at de som står som intressenter på overstående liste sender en PM til meg i løpet av neste mandag; altså 2 juni, og sier om de er med på jaktlaget eller ikke! Hvis jeg ikke får inn PM så stryker vi interessentene fra lista! Har dere spørsmål om pris, etc, så send en PM til "graahund" som er jaktleder!

 

 

Peace

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Ser at jeg ikke står på reservelista. Var med opprinnelig, men pga sykdom og diverse (har forklart Bård alt) vil jeg stå som reserve hvis situasjonen forandrer seg til neste år. Bare så jeg ikke blir glemt. :)

 

Du blir ikke glemt !! Men, vi skal sette deg på reservelista igjen vi. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ser at jeg ikke står på reservelista. Var med opprinnelig, men pga sykdom og diverse (har forklart Bård alt) vil jeg stå som reserve hvis situasjonen forandrer seg til neste år. Bare så jeg ikke blir glemt. :)

 

Du blir ikke glemt !! Men, vi skal sette deg på reservelista igjen vi. :D:D

 

Han er på reservelista nå!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg får stadig vekk spørsmål om priser ol. ang jaktlaget. Og, det er ok det forsåhvidt, men det er ikke så mye jeg kan si foreløpig annet enn at vi arbeider jamt og trutt med saken og alle vil bli oppdatert via pm så for vi vet noe. Jeg kan si så mye at det er tereng vi "lukter" på som virker svært lovende. MÆRK: full oppdatering vill bli gitt som sagt til alle inkludert reservene på laget så fort vi har litt "kjøtt" på beinet. Det vil også bli lagt ut her i en forkortet utgave antageligvis. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Er det slik at vi som står som reserver også skal gi beskjed om at vi fortsatt vil stå der?

Ref:

VIKTIG!

 

For at jaktlaget skal kunne bli med på budrunder så trenger vi å ha et økonomisk fundament slik at vi vet hva vi har å rutte med. Derfor er det viktig at de som står som intressenter på overstående liste sender en PM til meg i løpet av neste mandag; altså 2 juni, og sier om de er med på jaktlaget eller ikke! Hvis jeg ikke får inn PM så stryker vi interessentene fra lista! Har dere spørsmål om pris, etc, så send en PM til "graahund" som er jaktleder!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Er det slik at vi som står som reserver også skal gi beskjed om at vi fortsatt vil stå der?

Ref:

VIKTIG!

 

For at jaktlaget skal kunne bli med på budrunder så trenger vi å ha et økonomisk fundament slik at vi vet hva vi har å rutte med. Derfor er det viktig at de som står som intressenter på overstående liste sender en PM til meg i løpet av neste mandag; altså 2 juni, og sier om de er med på jaktlaget eller ikke! Hvis jeg ikke får inn PM så stryker vi interessentene fra lista! Har dere spørsmål om pris, etc, så send en PM til "graahund" som er jaktleder!

 

:)

 

 

Det er apsolutt en fordel det ja, slik at vi vet hvem som er hvor eller ikke. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Det ble vel sagt noe om hvordan reservelista skulle fungere mens sluttstykke fortsatt var oppe og gikk. Jeg glemte å spørre om det på møtet, og lurer på om vi skulle sagt noe om det/diskutert det litt i denne tråden slik at alle vet hva de har å forholde seg til.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Det ble vel sagt noe om hvordan reservelista skulle fungere mens sluttstykke fortsatt var oppe og gikk. Jeg glemte å spørre om det på møtet, og lurer på om vi skulle sagt noe om det/diskutert det litt i denne tråden slik at alle vet hva de har å forholde seg til.

 

 

Etter mitt syn så er en reserve en som trer inn i laget ved behov. Det kan og være , som her på Kammeret at noen vil sikre seg til neste år om dette blirr en sukse`.

Reservene blir altså ikke og regne for ordinære medlemmer på laget før de trer inn økonomisk og praktisk.

Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Poster denne igjen!

 

VIKTIG!

 

For at jaktlaget skal kunne bli med på budrunder så trenger vi å ha et økonomisk fundament slik at vi vet hva vi har å rutte med. Derfor er det viktig at de som står som intressenter på overstående liste sender en PM til meg i løpet av neste mandag; altså 2 juni, og sier om de er med på jaktlaget eller ikke! Hvis jeg ikke får inn PM så stryker vi interessentene fra lista! Har dere spørsmål om pris, etc, så send en PM til "graahund" som er jaktleder!

 

 

Dårlig med PM'er sålangt og i morgen er fristen!

 

 

Peace

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Nå bør dere som har satt dere på lista over som IKKE har svart få ut fingeren. Er klar over at det er sommer sol og glede om dagen, men det kommer tider etter dette hvor jakta står i fokus og da bør den settes litt i fokus nå også slik at vi som har tatt på oss og lede dette ikke må dra envær ting ut av dere. Det blir så mye lettere og arbeide hvis alle følger med en smule. Alle burde ta en titt på Pc`en om kvelden for og sjekke om det er noe nytt fra laget. graahund

 

Fikk foresten en pm fra P1eR hvor han skriver at han vil støtte jaktlaget økonomisk etter beste evne selv om han ikke skal være med i år for at laget ikke skal gå dukken. Det kaller jeg ekte jegerglede :D:D

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...