Jump to content

Land Rover - Freelander.


Nomina sunt odiosa

Recommended Posts

Er det noen som har erfaringer med bilen? Jeg er nyutdannet og lommeboka er deretter, jeg kan derfor ikke kjøpe noen Landcruiser enda :?

 

Jeg er på leting etter en bil som kan brukes både på jakt og på litt langkjøring. Bilen må ha 4WD og må være nogenlunde driftsikker. Jeg ser at Freelanderen står forholdsvis lavt i pris. Den ser grei ut og er o.k. å kjøre. Har noen erfaring med driftsikkerheten? Om det er noen årsmodeller man bør styre unna? Eller om dette rett og slett er et klippekort på verksted?

 

Noen formeninger?

Link to comment
Share on other sites