Kriegh Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 handlet her for første gang. Må si at jeg er veldig fornøyd. Gode priser og rask levering. Nei - jeg har ingenting med denne forhandleren å gjøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
store bjørn Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 (edited) Bra nettbutikk med gode priser å masse varer.... denne siden lagres.. Endelig noen som ha laga ei go nettsia.. Edited January 10, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stalker Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Fantastisk nettbutikk med stort potensial! Det beste av alt er servicen! Glimrende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirkaa Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Handlet her jeg oxo. Super service og meget rask levering.. +++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannen i gata Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Handlet fra Jaktfall i sommer. Glimrende service og gode priser. Og så har han en nettside som begynner å bli veldig bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramski Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Henger meg på skrytebølgo eg og, her har eg handla ein del snadder, prisane, servicen og produkta e meget bra. Storfornøyd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Har da sendt min første bestilling til jaktfall.no.. Det ble Zeiss 50mm solblender. Trenger ikke å betale frakt faktisk..! Håper på rask levering! Et lite OT spm: Noen som har erfaring med de digitale skyvelærene til 299 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennart Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 må bare hive meg på denne jeg også. bestilte ett Bushnell yardage pro 4-12 kikkertsikte til en fantastisk pris, midt i jula. allerede første virkedag fikk jeg mail om at varen ikke var på lager, men skulle komme fra statene uke 1. forsendingen fra USA ble forsinket og jeg ble faktisk oppringt litt utpå kvelden hvorpå han beklagde at det tok så lang tid og sa jeg ikke skule bli overasket hvis det lå noe ekstra i pakken hyggelig kar og god sørvis. men det lå ikke noe ekstra i pakken litt skuffende, men men. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktfall Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Beklager, ren forglemmelse. Sender avgårde ekstragaven på fredag førstkommende ! mvh Bjørnar bransjetilknyttet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Jøss, har det kommet en jaktbutikk med bra webside??.....dette må jeg sjekke ut straks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennart Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 supert! gleder meg som en liten unge må bare si at dette er det beste stedet jeg noen gang har handlet! og takk for en hyggelig handel, det blir neppe siste gangen Beklager, ren forglemmelse.Sender avgårde ekstragaven på fredag førstkommende ! mvh Bjørnar bransjetilknyttet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Ja, jeg fikk mail etter at jeg bestillte om at varene ikke var på lager men kom på lager mandag og onsdag var pakken kommet! Snakk om service! Aldri fått ting så raskt levert før Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Kjøpte meg en Zeiss Conquest 6.5-20x50 fra de ganske nyligt, Skulle ha så spes retikkel at dette måtte bestilles fra Statene. Men det fikk eg jo beskjed om med en gang når eg bestillte så det var aldri ett problem! Og det låg også ett Zeiss optikk pussesett oppi eska når eg fikk den God servise og gode priser!! John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flens Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 bestilte kronograf på jaktfall for 10 dager siden.. fikk ordrebekreftelse men har ikke sett noe til den enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rev Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Har også bare gode erfaringer med denne butikken. Bra nettside som blir oppdatert ofte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktfall Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Du fikk informasjon av meg ang. kronografen dagen FØR du legger inn dette, dette ble for drøyt til å bli stående ubesvart.. bestilte kronograf på jaktfall for 10 dager siden.. fikk ordrebekreftelse men har ikke sett noe til den enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiguan Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Må bare bekrefte at de som piper over jaktfall er heldige som vet om noe bedre Jeg har handlet mange steder, inn og utland, men jaktfall er favoritt i skrivende stund (siden jeg fant dem i august 08) Jeg har bedt om spesial ting, spurt dumme spörsmål, og bestilt ting som ikke var lagervare. Fikk da spörsmål om jeg ville vente, og fikk info om forsinkelser. Dårlig gjort å pipe hvis det er gitt info. Og Björnar blöffer ikke det jeg kjenner til Til info, jeg har aldri mött ham, eller besökt butikken, bare handlet på nett. Og så snart kona godkjenner flere kjöp skal det handles mere. Topp service, ikke salgskåt, OK priser. Ikke la usakelig pip ödelegge en jaktbutikk de andre må strekke seg etter. Dette gagner oss alle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry hill Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 henger meg på rosen...med meg er det slik at om jeg kjøper noe,uansett hva det er,er det no feil med det,selv om det gjelder kun 1 av 100000000 prod..jeg får det. kjøpte kikkertsikte hos jaktfall,selvfølgelig var det en prod.feil på det.sendte en mail til bjørnar ang.dette.samme kveld ringte han meg uten noe som helst fram og tilbake sendte han meg nytt dagen etter...vanligvis ønsker jo forhandler å se på produktet før rep/nytt sendes,men ikke bjørnar,han ordnet opp kjapt og ryddig.mange som har noe å lære av jaktfall sin service... det er sånn det blir kunder av selv om det er lite trolig at jaktfall priser seg ut på noe som helst,vil jeg heretter handle der,selv om produktet skulle være litt dyrere enn hos en konkurrent..betaler gladelig for kjapp og god service.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silent hunter Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Eg har handla derifra fleire gonga, men denne gangen blei eg svært skuffa... Det var ein brukar her som hadde bestilt ein kronograf, noko som eg og hadde gjort, men disse er vist vanskelige å skaffe fra over dammen. Men så fikk eg ein e-post der det står følgende: Ta slike ting på pm.. Hansen deluxe Dette er det verste eg har vert med på fra ein aktør som kaller seg seriøs. Eg kommer aldrig til å handle fra jaktfall igjen, og kommer til å fraråde alle bekkjente fra å handle hos jaktfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flens Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Du fikk informasjon av meg ang. kronografen dagen FØR du legger inn dette, dette ble for drøyt til å bli stående ubesvart..bestilte kronograf på jaktfall for 10 dager siden.. fikk ordrebekreftelse men har ikke sett noe til den enda har ikke fått mail fra deg siden ordrebekreftelsen.... så drøyt er det ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karo Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Jeg har ikke fulgt med så mye her i det siste så jeg bare spør om hva du (Silent Hunter) mener med at dette er det verste du har vært med på. Er det fordi det ikke er du som har gått ut med at tålmodigheten er slutt? Eller hva er det du mener hvis det er du som har gått ut med at tålmodigheten er slutt? Er bare et helt uskyldig spørsmål fra min side da jeg som sagt ikke har fulgt med noe særlig på problemet her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silent hunter Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 det som er problemet er at eg føler att eg ikkje fikk varene mine fordi ein annan har skreve noko som jaktfall ikkje likte. eg sendte ein e-post til jaktfall etter ca ei uke og lurte på kortid tingene mine kom, og fikk til svar att de var forsinka. fikk også spørsmål om eg ville ha pengene igjenn eller vente på varene, der eg valgte å vente på varene. så får eg e-posten om at ordren er kanselert på grunn av noe nokon andre hadde skreve her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flens Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 jaktfall sendte mail til deg.... trudde de hadde sendt te meg... å avlyste din bestilling p.g.a de mente jeg hadde gått tom for tålmodighet??? kan det ver at di har blandet våre brukere litt??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karo Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ok da er det oppklart, Jaktfall kunne kanskje være sikre på at det var riktig adresse på meldinga si ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flens Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 har foresten ikke gått tom for tålmodighet bare fordi du lurer på hvorfor varene ikke har kommet,, eller har hørt fra butikken på 12 dager..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako75 Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Jeg har kanskje bare bestilt "enkle varer", men jeg er i hvert fall storfornøyd med service, informasjonsnivå og pris. Kommer til å handle mer der. Garantert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktfall Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Til informasjon: Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd. Han har blitt tilbudt en kompensasjon for min feilaktige henvendelse... Han som kritikken var ment på (Flens), har jeg også fått kontakt med. han sitter med en ordrebekreftelse, men jeg har ingen ordre på han. Derfor kunne det bare være "feil" person som hadde lagt ut dette, beklageligvis for "Silent Hunter" Har forklart han at tråden som begynte så bra for meg, nå ikke er så artig lenger.Sa at han burde ha kontaktet meg , ihvertfall 1 gang før han klaget på kammeret... Ikke lett for meg å informere han om ordren hans, når det ikke ligger noen ordre på navnet hans overhodet. Har sagt til han at jeg synes det er trist at han klagde først, uten å kontakte meg overhodet. Han mener at dette var helt greit, da han har en ordrebekreftelse fra meg.(selv om når vi søker på ordrenummeret han har, kommer det ikke opp noen ordre) Vi er ikke helt enige om skyldfordeling her, men viktigste for meg er å rette opp for Silent Hunter/ Andreas Avslutter da denne leie saken fra min side, med en beklagelse til Andreas( silent hunter) som ble urettmessig skadelidende.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silent hunter Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Då var denne leie misforståelsen oppklart.... Så all skryt til jaktfall for å ha ordna opp, og eg kan fortsette med å vere fornøyd med jaktfall.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriegh Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Hvor lenge varte tilbudet om gratis frakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamasan Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Til informasjon:Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd. Han har blitt tilbudt en kompensasjon for min feilaktige henvendelse... Han som kritikken var ment på (Flens), har jeg også fått kontakt med. han sitter med en ordrebekreftelse, men jeg har ingen ordre på han. Derfor kunne det bare være "feil" person som hadde lagt ut dette, beklageligvis for "Silent Hunter" Har forklart han at tråden som begynte så bra for meg, nå ikke er så artig lenger.Sa at han burde ha kontaktet meg , ihvertfall 1 gang før han klaget på kammeret... Ikke lett for meg å informere han om ordren hans, når det ikke ligger noen ordre på navnet hans overhodet. Har sagt til han at jeg synes det er trist at han klagde først, uten å kontakte meg overhodet. Han mener at dette var helt greit, da han har en ordrebekreftelse fra meg.(selv om når vi søker på ordrenummeret han har, kommer det ikke opp noen ordre) Vi er ikke helt enige om skyldfordeling her, men viktigste for meg er å rette opp for Silent Hunter/ Andreas Avslutter da denne leie saken fra min side, med en beklagelse til Andreas( silent hunter) som ble urettmessig skadelidende.. Vil påstå at visst vedkommende (flens) har fått ordrebekreftelse på bestillingen, så ligger feilen hos deg. Lurer også på hvorfor det viktigste for deg var å rette opp for silent hunter, og ikkje begge to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Mange andre aktører har noe å lære av hvor ryddig Jaktfall opptrer. Svarer på Kammeret, ringer opp kundene sine selv, og har godt oppdatert nettbutikk med lave priser. Flere store aktører i Norge med sikkert ti ganger flere ansatte i bedriften klarer ikke matche noe av dette. Jeg er imponert Jaktfall. For hva det er verd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianj Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Bestilte butler creek linsebeskyttere fra jaktfall i jula tror jeg det var og fikk ordrebekreftels kjapt. Han hadde ikke varene inne akkurat da og jeg fikk kjapt beskjed om det, og forventet levering, da varene ble forsiket ble jeg informert om det...KJEMPEBRA!! Veldig greit å høre hva som skjer med ordren selv om det bare var småtteri. Og når varene kom så hadde han t.o.m heve i litt ekstra. Det er god service det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villdyret Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 kjøpte kikkertsikte hos jaktfall,selvfølgelig var det en prod.feil på det.sendte en mail til bjørnar ang.dette.samme kveld ringte han meg uten noe som helst fram og tilbake sendte han meg nytt dagen etter...vanligvis ønsker jo forhandler å se på produktet før rep/nytt sendes,men ikke bjørnar,han ordnet opp kjapt og ryddig.mange som har noe å lære av jaktfall sin service... det er sånn det blir kunder av Du var særdeles uheldig med første kjøp "henry" Etter din erfaring med servicen,så skal jeg nok vurdere jaktfall jeg også.Burde hatt en ny vintercamo.Vel det er fortsatt litt kitt igjen i kjøkkenvinduet mitt,velkommen til shoot out Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulvan Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Til informasjon:Har nå vært i kontakt med han som urettmessig fikk kritikk, han har jeg beklaget meg personlig til og forklart hvordan dette kunne skjedd. ------------------------------------------------->>>.. Vil påstå at visst vedkommende (flens) har fått ordrebekreftelse på bestillingen, så ligger feilen hos deg. Lurer også på hvorfor det viktigste for deg var å rette opp for silent hunter, og ikkje begge to. Vil også sei meg enig i det som Kamasan sier. Hvorfor bara ordne opp med den ene kunden og ikke den andre? Eg synest du skal ornde opp med begge kundene eller ingen av dei.. Vil sei det er forskjellsbehandling her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry hill Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 ok villdyret,resten av kitten skal vi nok få bukt med..shoot out er jeg særdeles klar for,men abbor først........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry hill Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Jeg har kanskje bare bestilt "enkle varer", men jeg er i hvert fall storfornøyd med service, informasjonsnivå og pris. Kommer til å handle mer der. Garantert! nettopp det som gjør butikken ekstra bra,om en handler for 150kr eller15000kr,får en samme gode service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulvan Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Får og si det jæ.... enkelt så er det ingen butikker som blir gode på kun skryt og ros... Her er det ris som kommer og da bør butikken ordne opp i dette på enn bra måte, det er god reklame det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulvan Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Okay... Greit for meg... Så neste gang det er noge så er det bare og lage ett nytt emne og kalle det "Klager til Jaktfall" ? Så kan all legge inn der det di er misfornøyd med ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannen i gata Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Syns ikke noe om denne tråden jeg. Her skal en nyoppstartet butikk følges med argusøyne og den minste lille feil skal legges ut på nett for så at Bjørnar skal måtte forklare dette for alle. Og til deg bulvan, nei da kan vedkommende ta det med Jaktfall direkte uten å blande inn alle oss andre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Slutt å kverulere da bulvan Kritikk går an å ta med jaktfall på PM! yntes det var en flott tråd før, men nå har det jo sporet helt av. utrolig irriterende med tråder som sporer av gang på gang! Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med jaktfall.no og kommer snart til å legge inn en ny bestilling det i nærmeste fremtid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulvan Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Okay da sier vi det sånt.. Skulle ikke ødelegge tråden.. skal lage enn me ris viss eg bestiller der noen gang og det går gale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 må hive meg på her selv om jeg aldri har handlet der. sendte de nettopp en mail og fikk svar med en gang (kl. 22.00) nettbutikken er ryddig, fin og oversiktlig noe de fleste jakt sjappene sliter endel med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koie Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Bestilte en harris tofot den 18.februar. Etter noen dager uten at noe skjedde sendte jeg mail for å høre om den var inne på lager. Fortsatt har jeg ikke hørt noenting, så jeg er ikke sååå imponert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 All honnør til jaktfall for vanvittig god service! Er vanvittig rask til å svare på e-post, og skreddersyr etter behov! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7 mm Rem Mag Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Bestilte noen varer på onsdag, for å sjekke ut om det gikk så fort som det påstås. Ikke fått annet enn mailer enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Frakttiden bestemmes av Posten, ikke av Jaktfall. At Posten glemmer, overser, surrer vekk, stjeler og ødelegger ting er ikke avsenders skyld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yhaug Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 @Koie hvor mange virkedager er det siden du bestilte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koie Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 I dag fikk jeg mail og ble i tillegg oppringt med den beskjed om at den modellen jeg ville ha ikke var på lager. Så da er det heller forståelig at det tok litt tid. Kommer nok til å handle her senere og. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schatten Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Jaktfall er uten tvil blandt de absolutt beste nettstedene å handle ja. Som de andre fikk også jeg særdeles hurtig respons og varene kom nesten før vi hadde avsluttet handelen. (Oregon 300 inkl kart, kjempefornøyd) Denne butikken har jeg bare lovord om, men jeg lovet å ikke fortelle alt.... ANBEFALES !!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spinnacker Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Kan varmt anbefale Bjørnar hos www.jaktfall.no. Rask tilbakemelding på e-post, og godt utvalg i butikken. Terningkast 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.