Jump to content

Jakt på TvNorge (Jegertvillingene)


barerobert

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ble en time med et godt flir i munnviken.

Programmet gav det det skulle, og litt Norsk holdning fikk de sneket inn.

Vel om noen misliker dette programmet, jentene eller settingen. Vel da er av-knappen en løsning.

 

Jeg tar med neste program og :-)

Link to comment
Share on other sites

Må si det er et friskt språk disse jentene varter opp med, "kyss meg i det forpulte fett-holet mitt" må vel være en sjeldenhet å få servert i beste sendetid, jeg ble egentlig litt forundret over at hu ikke dro ned buksa i samme slengen :lol:

Morsomt program med mye latter, rullings og bannskap, befriende.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Det var artig. Bra det blei et godt skudd, jeg var litt skeptisk etter treninga, men det så jo ut som det gikk fint når det gjaldt.

Ja, for normalt så kreves det lang trening (med bue), selv for korte hold som her. Men buejakt er jo også korte hold.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig synd at de ikke fikk noen dager til i back country. Forstår virkelig ikke hvorfor. De minste pakkene de har hos Horse Creek Outfitters er 4 dager. hvorfor får de 2 dager på mulighet for fler dyr? De kunne jo teoretisk sett skutt både svartbjørn, mule deer, elk og speed goat. Hatt noen dager til da så kunne det blitt noe!

 

Må si at disse kara skulle jeg gjerne jakta med. Til og med villig til å sette meg på en hest, som jeg egentlig misliker ganske sterkt. Flott landskap og den campen var helt konge. Alt du trenger :)

http://horsecrkoutfitters.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...