Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aww. Vart brått om sulten je gitt!:P

 

Du er ikke alene Hyper. Det der hørtes helt yppelig ut Anders.

Jeg har med sovepose og godt sovehjerte :lol:

Godt sovehjerte trenger du nok, der hvor det er flertall fulle, snorkende mannfolk! :lol:

 

Hei....Har aldri snorket etter en fest, ikke som jeg kan huske da :oops:

 

Edit. Må også ha ei seng.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har du vært inne og lagt lapp på godsenga - som jeg fuset for lenge siden?

 

JUKSEPAVE!!!!

 

 

...dessuten er det en SELVFØLGE at pilla skal ha godsenga - jeg er da TROSS ALT middelaldrende OG ryggoperert.

 

Bare kødder! Ekte sveibuer sover godt overalt - men snorking medfører at jeg hiver meg på de frie luftveier med godt kjevetak eller et saftig dunk i sideflesket på synderen 8)

Link to comment
Share on other sites

Ekte sveibuer sover godt overalt - men snorking medfører at jeg hiver meg på de frie luftveier med godt kjevetak eller et saftig dunk i sideflesket på synderen 8)

Jeg snorker ikke, og har samme oppfatning som deg med hensyn på hvordan "sagbrukere" skal behandles. Jeg bruker dog ikke så milde metoder som deg :-)

 

Alle snorkere på samme rom!

Link to comment
Share on other sites

...Etter litt "piggtråd-brennevin" så har jeg nok med å holde meg fast i senga, om jeg ikke attpåtil skal drive å sette inn propper...... :lol:

Jeg kan hjelpe deg jeg. Er sinnsykt flink til å dytte fremmedlegemer inn i ørene 8) Og vil de ikke inn frivillig (er du tett i øregangen??) så har jeg med meg hammeren. Just in case.

Link to comment
Share on other sites

F...n :evil: Får itt emæ meg detta i år hell :cry::cry:

Kolliderer med noen lokale kulturelle tilstelninger, hvor kjæringa er involvert, og ei må ta meg tå ungan :roll:

Ittno å gjør noe med, får prøve på litt bedre timing en gong sea :shock:

 

Kos dokk maksimalt, og ingen flere inspill om menyen, takk. Det er vanskelig nok å ikke sikle tastaturet fullt som det er :wink::mrgreen:

 

PS Når jeg omtaler min hulde viv som kjæringa er dette en hedersbetegnelse her oppe i norddalen :P hvis det er vanskelig å forstå: prøv å del opp ordet kjær-ing :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da har følgende fått PM fra meg:

.35Whelen,

3006swift (får dessverre ikke mulighet)

Caine,

Carl-gustav12,

donner, (kommer)

Flashman,

Hjortefot,

jaktlykke, (kommer)

Jeffery, (kommer)

Kjell Olav, (kommer)

macchiato, (kommer forhåpentlig ;-))

maral, (kommer)

Morten Vinje,

MrMju, (kommer)

Nemi,

Nofish,

pettern,

sako_35, (kommer)

Sniper-Arne, (får dessverre ikke mulighet)

Stykkjunkeren, (får dessverre ikke mulighet)

Thomasnb, (får dessverre ikke mulighet)

Tord, (kommer)

US M1, (får dessverre ikke mulighet)

Zetor,

Leon

Buster (kommer)

Skautussa

Hansen deluxe

 

Hvem fler er det som skal ha den meldingen?

Husker ikke nick på dem som har vært med før.... :-S

 

De med kommentar i parentes er de jeg har fått tilbakemelding ifra! :-)

 

Edit: Oppdateringer

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Man finner GPS-koordinater på gulesider.no.

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=cg8GzPvJ_Cf42wCd83#lat%3D6759408.92566%26lon%3D617020.81986%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26userLon%3D617020.8198642794%26userLat%3D6759408.925664113%26markers%3DTrafikkmelding%26tab%3Droute

 

Legger inn alle koordiantene til de forskellige GPS-systemene. Husker ikke hvilke som er mest ut bruk.


  • WGS85: Bredde: 60° 57' 8" lengde: 11° 9' 38"
    UTM32: X: 617020.82 Y: 6759408.93
    UTM33: X: 292116.73 Y: 6763572.00
    UTM34: X: -31573.82 Y: 6797526.82
    UTM35: X: -352095.99 Y: 6861419.67

Link to comment
Share on other sites

Enkel veiforklaring!

 

Kommer du på E6 så ta av mot elverum og kjør RV 25. Mange veier bortover der er merket "Gåsbu". På Gåsbu samles alle veiene til slutt.

Jeg ville kjørt RV 25 mot Løten/Elverum til et skilt hvor det står "Gåsbu" og "Skramstad". Oppover mot fjellet!

På gåsbu er det en STOR parkeringsplass, og i nordre enden er det en bom. Obs: Vegbilett her. Tror det er svimlende 60 kroner el noe sånn :S

Fra Gåsbu kjører en innover fjellvegen ca 7 km. Da kommer du til et kryss hvor det går av en veg til venstre. På høyre side i dette krysset er det ei stor, rød hytte med stakitt-gjerde rundt. HER ER DET! :-)

Skal prøve å få satt ut noen fakkelbokser. Ikke så mange større hytter på strekningen, så en kommer nok riktig! :-D

 

Husv1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Enkel veiforklaring!

 

Kommer du på E6 så ta av mot elverum og kjør RV 25. Mange veier bortover der er merket "Gåsbu". På Gåsbu samles alle veiene til slutt.

Jeg ville kjørt RV 25 mot Løten/Elverum til et skilt hvor det står "Gåsbu" og "Skramstad". Oppover mot fjellet!

På gåsbu er det en STOR parkeringsplass, og i nordre enden er det en bom. Obs: Vegbilett her. Tror det er svimlende 60 kroner el noe sånn :S

Fra Gåsbu kjører en innover fjellvegen ca 7 km. Da kommer du til et kryss hvor det går av en veg til venstre. På høyre side i dette krysset er det ei stor, rød hytte med stakitt-gjerde rundt. HER ER DET! :-)

Skal prøve å få satt ut noen fakkelbokser. Ikke så mange større hytter på strekningen, så en kommer nok riktig! :-D

 

Husv1.jpg

 

Bare for å gi det inn med teskje.

 

For dere som kommer sørfra på E6 gjelder denne beskrivelsen hvis en kjører E6 helt til Hamar. Tar en av E6 mor Elverum der de første skiltene til Eleverum dukker opp havner en på Rv. 3, som går sammen med Rv. 25 Øst for dere dere ev skal ta av Rv. 25 igjen.

 

Hmmm, vet ikke om dette var så veldig klar tale egentlig, men pytt :?

Link to comment
Share on other sites

Man finner GPS-koordinater på gulesider.no.

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=cg8GzPvJ_Cf42wCd83#lat%3D6759408.92566%26lon%3D617020.81986%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26userLon%3D617020.8198642794%26userLat%3D6759408.925664113%26markers%3DTrafikkmelding%26tab%3Droute

 

Legger inn alle koordiantene til de forskellige GPS-systemene. Husker ikke hvilke som er mest ut bruk.


  • WGS85: Bredde: 60° 57' 8" lengde: 11° 9' 38"
    UTM32: X: 617020.82 Y: 6759408.93
    UTM33: X: 292116.73 Y: 6763572.00
    UTM34: X: -31573.82 Y: 6797526.82
    UTM35: X: -352095.99 Y: 6861419.67

Hvor vanskelig kan det egentlig være å få frem en kartreferanse? ;-)

 

 

Det lønner seg å lese tråden.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste den, men først etter veibeskrivelsen og alt arbeidet med den, slo det meg at det måtte være mye enklere å bare smelle opp noen tall :-) men for all del, veibeskrivelsen er nok viktig - det er jo ikke alle som har GPS (selv om jeg har på følelsen at snart alle her inne har Garmin Astro).

 

Gulesider er veldig bra - men det krever at du enten må ha en adresse eller faktisk vite hvor destinasjonen er fysisk på kartet. Det hadde ikke jeg...

 

Men NÅ skal jeg nok finne frem uten problemer!

Link to comment
Share on other sites

Da har følgende fått PM fra meg:

.35Whelen,

3006swift (får dessverre ikke mulighet)

Caine, (kommer)

Carl-gustav12,

donner, (kommer)

Flashman,

Hjortefot, (kommer)

jaktlykke, (kommer)

Jeffery, (kommer)

Kjell Olav, (kommer)

macchiato, (kommer forhåpentlig ;-))

maral, (kommer)

Morten Vinje, (kommer)

MrMju, (kommer)

Nemi, (kommer)

Nofish,

pettern, (får dessverre ikke mulighet)

sako_35, (kommer)

Sniper-Arne, (får dessverre ikke mulighet)

Stykkjunkeren, (får dessverre ikke mulighet)

Thomasnb, (får dessverre ikke mulighet)

Tord, (kommer)

US M1, (får dessverre ikke mulighet)

Zetor, (kommer)

Leon

Buster (kommer)

Skautussa

Hansen deluxe

Fulmen (kommer)

 

Hvem fler er det som skal ha den meldingen?

Husker ikke nick på dem som har vært med før.... :-S

 

De med kommentar i parentes er de jeg har fått tilbakemelding ifra! :-)

 

Edit: Oppdateringer

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Endelig tilbakemld. fra meg kommer rett over helga. Satser alle kluter og støvelskaft på at jeg kommer :D

Må håpe på det da! Blir kjett å måtte bryte tradisjonen! Også skal vi vel konsumere en liter Løiten Linje?

Ikke sant :wink:

 

Donner stiller vel med oppgaver igjen vel.... må ikke bryte den tradisjonen heller - Hjortefot og jeg gjorde jo reint bord sist hehe :mrgreen: (flaks :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...