Jump to content

NM i praktisk rifle


Recommended Posts

Hei alle sammen!

Nå ser det ut til at det blir et NM/L3 stevne i praktisk rifle på revhiholen skytebane 11-12 august.

Det er Gjøvik pistolklubb som arrangerer.

Vi håper på fint vær og mange deltagere og bra skyting!

Mer informasjon om stevnet og påmelding kommer i løpet av neste uke.

Mvh

Thomas Pinslund

Gjøvik pistolklubb

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Som jeg har sagt før, om man arrangerte et rent manuellNM så hadde det sikkert dukket opp flere, men det er jo ikke mange som gidder å skyte manuell når man vanligvis skyter open eller std.

Det arrangeres jo rene singlestackstevner, så hvorfor ikke også manuellstevner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skyter standard (AU... M98kfi med anatomisk kolbekappe i mykt stål) eller Open. Avhengig av hva som trengs.

Open muaseren er selvsagt tilgjengelig til låns om noen trenger det.

At noen er surpumper og henghuer kan vi ikke ta oss nær av. (men eget manuell NM hadde vært fett !)

Link to comment
Share on other sites

Øyh, folkens: Vi er da alle vitterligen seriøse skyttere, men jeg antar at det var tenkt i retning av uhøytidige IPSC skyttere - slike som kommer for å ha det moro og sosialt uten nødvendigvis å ha store ambisjoner på egne vegne ?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ellers ser det ut som det kan lønne seg å være på hugget. Det blir jo fort fullt i påmeldingen til l3 stevner.

 

 

Ja enig i den.

 

Håper det blir slik: "vi åpner for registrering kl 2000, tirsdag på siden xxx.xxxx" slik at man kan planlegge dette.

og ikke "vi har nå åpnet for reigstrering på xxx.xxxx" Og ooops, der var det alt fullt gitt....

Link to comment
Share on other sites

Jeg gidder...

Men så er jeg jo kommunist jævel også da :?

 

Menja. på et NM så støtter jeg tanken om plasser for klubber... for at man kan få representert hele landet om folk kan. Men hvor "lavt" blir taket på NM deltagere?

Link to comment
Share on other sites

Næmmen gutta da.

 

Dette er psykisk.

Har dere ikke vært på skytestevner og sett alle de glupske mengdene som samler seg opp utenfor kiosken som selger kaffe, pøser og vafler? Dugnad er et slitsomt ord, dere må bringe frem det positive. Fortell dem at de skal få vafler hvis de stiller i arbeidsklær. De direkte kostandene blir da på høyde med lønningene til en 12 år gammel inder i en eller annen klesfabrikk.

Link to comment
Share on other sites

Riktig! Har selv sett til så vi har fått sponset grillmat til dugnadene og på de få utestevnene vi har hatt. Blir også mere sosialt og hyggelig med litt mat sammen.

 

Men tilbake on-topic, önsker arrangörerne lykke til med NM og håper dere og alle skytterne får ett bra stevne. Forhåpenligvis får jeg selv mulighet om 10 år eller noe :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...