Jump to content

Ny Pardini i "Bronze"


Fozzy357

Recommended Posts

Uten å ha noen som helst saklig tema eller spørsmål, og av ren glede måtte jeg bare vise dere denne :mrgreen:.

Her er den "nye" Pardinin´n min:

 

t1730050_GT45BRONZO6Dcopia.jpg

 

 

PS:Fant ut nå at hvis du klikker på bildet, så blir den større! ( Gud å ny jeg er på sånt :oops: )

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takker!

Joda, leste den ørten ganger og like veldig godt det jeg leste :mrgreen: .

Hadde bestemt meg i fjor for en Pardini, men det var valg av caliber, ramme og løps lengde som tok uendelig med tid :!:

Men nå er loddet kastet!

Er det noen her som har erfaring med GT´n. så tar jeg gjerne imot meninger og synspunkter.

Link to comment
Share on other sites

8) Lenge siden du har fått den? Ettersom du har tid til å skrive her?

Gratulerer med.. firefarget pistol! (Har lillebroren i tre farger jeg..) Herlig

våpen! (Pell deg ut og skyt mer med den.. NÅ! :) )

Takker og bukker!

Venter på den i skrivende stund. Men når jeg får den skal jeg nok skyte på meg både kols og senebetennelse

( Hmm... vent nå litt, jeg har jo begge delene :roll: takket være ny SSP i vinter).

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Er en i klubben som har kjøpt seg en slik en.

Å han skal bruke den på stevnet i helga( Terningmoen Søndag 4mai) så da blir spennende å se plasseringen hans siden denne pistolen blir omtalt som "Verdens beste felt pistol".

Vi får håpe han ikke er som meg :!: Jeg lever i den tro at hvis jeg kjøper en dyr pistol, så MÅ jeg bare skyte bedre :roll::mrgreen:

Men sannheten er nok at hvis en skytter kjøper seg det beste, så er det i hvertfall slutt på å skylde på noe annet. Da er det KUN skytteren og viljen til å trene som begrenser en skytter :!:

Det er nok en brutal sannhet.

 

Jeg har sett veltrente skyttere skyte utrolig bra med "møkka" våpen, og "fiffen" skyte dårlig med svært dyre våpen.

Jeg er ikke hverken "fiffen" (har spart lenge), eller veltrent( oldis med skrantende helse) men jeg har det GØY :!:

 

Håper vi sees på NM i felt på Mysen :!:

Link to comment
Share on other sites

Er en i klubben som har kjøpt seg en slik en.

Å han skal bruke den på stevnet i helga( Terningmoen Søndag 4mai) så da blir spennende å se plasseringen hans siden denne pistolen blir omtalt som "Verdens beste felt pistol".

Vi får håpe han ikke er som meg :!: Jeg lever i den tro at hvis jeg kjøper en dyr pistol, så MÅ jeg bare skyte bedre :roll::mrgreen:

Men sannheten er nok at hvis en skytter kjøper seg det beste, så er det i hvertfall slutt på å skylde på noe annet. Da er det KUN skytteren og viljen til å trene som begrenser en skytter :!:

Det er nok en brutal sannhet.

 

Jeg har sett veltrente skyttere skyte utrolig bra med "møkka" våpen, og "fiffen" skyte dårlig med svært dyre våpen.

Jeg er ikke hverken "fiffen" (har spart lenge), eller veltrent( oldis med skrantende helse) men jeg har det GØY :!:

 

Håper vi sees på NM i felt på Mysen :!:

 

Du sier noe der ja men det blir vel slik da.

Når man kjøper seg en top pistol så kan man ikke skylde på så mye annet en seg selv vis det går dårlig.

 

Man må jo kjøpe seg den pistolen man liker å er komfertabel med.

Jeg har sett på den pardini pistol å prøve skutt den i kaliber 9mm, men den er desverre ikke noe for meg.

Men vis alt går riktig for seg med importøren å forhandleren så har jeg vel mine nye 9mm innen 1juni.

 

Men når er NM i felt på Mysen?

Link to comment
Share on other sites

Er en i klubben som har kjøpt seg en slik en.

Å han skal bruke den på stevnet i helga( Terningmoen Søndag 4mai) så da blir spennende å se plasseringen hans siden denne pistolen blir omtalt som "Verdens beste felt pistol".

Vi får håpe han ikke er som meg :!: Jeg lever i den tro at hvis jeg kjøper en dyr pistol, så MÅ jeg bare skyte bedre :roll::mrgreen:

Men sannheten er nok at hvis en skytter kjøper seg det beste, så er det i hvertfall slutt på å skylde på noe annet. Da er det KUN skytteren og viljen til å trene som begrenser en skytter :!:

Det er nok en brutal sannhet.

 

Jeg har sett veltrente skyttere skyte utrolig bra med "møkka" våpen, og "fiffen" skyte dårlig med svært dyre våpen.

Jeg er ikke hverken "fiffen" (har spart lenge), eller veltrent( oldis med skrantende helse) men jeg har det GØY :!:

 

Håper vi sees på NM i felt på Mysen :!:

 

Du sier noe der ja men det blir vel slik da.

Når man kjøper seg en top pistol så kan man ikke skylde på så mye annet en seg selv vis det går dårlig.

 

Man må jo kjøpe seg den pistolen man liker å er komfertabel med.

Jeg har sett på den pardini pistol å prøve skutt den i kaliber 9mm, men den er desverre ikke noe for meg.

Men vis alt går riktig for seg med importøren å forhandleren så har jeg vel mine nye 9mm innen 1juni.

 

Men når er NM i felt på Mysen?

 

6-9 august er NM i felt hos oss. Ellers se MPL.NO for mere info.

 

Nå ble jeg og kanskje andre nyskjerrige, din nye 9mm? Hva er det Federal?

Link to comment
Share on other sites

Kurant dato kanskje jeg rekker innom dere en tur.

 

Vis alt går etter planen så er det denne som er min nye 9mm.

Heckler & Koch USP Custom Sport =

Match grade barrel

Extended floor plate magazine

Match trigger

Adjustable sights.

 

This is my kaind of Gun.

Link to comment
Share on other sites

:)Federal 86:

Å han skal bruke den på stevnet i helga( Terningmoen Søndag 4mai)
Dit skal jeg med min også!

Fozzy357

Klart at våpenkvaliteten har NOE å si for resultatet, med en Pardini går du nok

opp endel poeng mot en utslitt Glock for eksempel, men skytteren er viktigst!

Pardinien din er nok en vinner hvis DU er det!

Link to comment
Share on other sites

Ja det var det da :oops:

 

Men det er en del grunner til at vi/jeg skyter:

 

Å konkurere med seg selv først og fremst.

At det skal være gøy.

Å kunne mobbe hver andre litt på en godlynt måte :mrgreen: ( noe som en må tåle her i klubben les: SSP)

Og ikke minst å treffe andre skyttere! ( hvis de bare mobber... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Wow, høres ut som en vinner :!:

Hva koster en slik en?

Har du et bilde av dyret?

 

http://www.hkpro.com/uspcustomsport.htm

 

 

Jeg liker den da ganske bra.

Ligger vel rundt 1300/1500 mere enn en standard USP.

 

Så helt rå ut den der!

Hvilken caliber har du valgt?

og hviken løps lengde er det på dyret?

 

Ja det er den virkelig.

 

"Listen to my 9mm go bang"

 

Løpslenge er jeg usikker på om den er lengre eller like lang som stock USP.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært eier av en Pardini 9mm GT 45 i noen år nå. Har også en SVI Infinity og siste skudd på stammen, en SIG 210-5. Personlig liker jeg SVIen bedre enn Paridnien og SIGen overgår nok for meg den igjen. Har imidlertid litt problem med SIGen, Kommer til å bytte baksikte til Bo-Mar type (Bo-Mar har opphørt) og sette på AGS løpslodd. Avtrekket på min er også noe tyngre enn jeg liker, men til tross for dette, synes jeg, SIGen er best. Har også en P9S Sport som er den mest presise av mine 9mm pistoler, men den er svært lett og har høy kjernelinje, så den passer bedre for presisjon skyting, enn til militær.

Link to comment
Share on other sites

8) Nei! Høy kjernelinje betyr at løpet ligger høyt plassert over hånden din, noe som medfører at løpet slår mye mer opp pga rekylen når du skyter.. Greit nok for ett skudd, men når du skal skyte hurtig, bruker du da altfor lang tid på å få løpet 'ned igjen' mot blinken.

Lav kjernelinje betyr at rekylen lettere kan taes opp i hånd / arm uten bevegelse av våpenet opp i skuddøyeblikket.

(Pardinien har serdeles LAV kjernelinje, noe som gjør den herlig å skyte litt hurtig med!)

Link to comment
Share on other sites

Sukk!!!

 

Eg la opp pistolskytinga for eit par år siden, pga begrensa fritid, eg var lei, samt det var mykje unødig kvalm innad i klubben. Men siste tida har lysta meldt seg igjen, det må eg ærlig innrømme. Driver faktisk og smådrømmer om ein ssp og ein gt45 :oops: Men i og med att eg har solgt det eg hadde, hvis eg ein dag skulle få lyst på handvåpen igjen, så må eg melde meg inn i klubb, vente eit halvt år, være med på så og så mangen treninger osv for å kunne erverve våpen igjen?

Link to comment
Share on other sites

:) Ikke nødvendigvis så... Det er nok nødvendig å melde seg inn i en klubb igjen, men

du er jo ikke en 'fersk' skytter, så ditt lokale sheriffkontor vil nok godkjenne en søknad

når du er medlem i en klubb. (Med så fersk erfaring / medlemsskap må saken vel

betraktes som en liten pause i skytterkariæren (!) og har du først lært kunsten, glemmer

du neppe hvor kula kommer ut etter et par år!)

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Beste felt våpen i dag er nok en slags utgav av STI/SVI, custom bygd med bull pipe osv! Oi-ja, jeg eier en Pardini GT 9 selv! Den er bygd i utgangspungtet til praktisk fra fabrikk disse GT`ene, noe dem ikke er brukanes til!

Bra til felt, kunne vært meget bedre, men det er avtrekket som drar ned så jævlig! Justertbart avtrekk :D ! vel det kan diskuteres!

Skruene er en vits, hjelper nok kun for dem med dårlig syke (Nå har jeg en stort fordel osv) skru-skru :roll:

Håper Sphinx kan komme med en 6" Bull med SA avtrekk, det ville nok bli det nærmeste perfeksjon en kan komme felt pistol!

Link to comment
Share on other sites

Kurant dato kanskje jeg rekker innom dere en tur.

 

Vis alt går etter planen så er det denne som er min nye 9mm.

Heckler & Koch USP Custom Sport =

Match grade barrel

Extended floor plate magazine

Match trigger

Adjustable sights.

 

This is my kaind of Gun.

 

Her er en link til en test gjort av Karlslunde Sport i Danmark:

 

http://www.karlslundesport.dk

 

Funktionstest

Rull ned til 9mm pistolene :!:

 

Som viser bevegelsen i våpenet etter skudd er avfyrt :D

Er IKKE sikkert du har like lyst på en HK etter å ha sett hvorden den er i forhold til de andre :D:D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

8) Nei! Høy kjernelinje betyr at løpet ligger høyt plassert over hånden din, noe som medfører at løpet slår mye mer opp pga rekylen når du skyter.. Greit nok for ett skudd, men når du skal skyte hurtig, bruker du da altfor lang tid på å få løpet 'ned igjen' mot blinken.

Lav kjernelinje betyr at rekylen lettere kan taes opp i hånd / arm uten bevegelse av våpenet opp i skuddøyeblikket.

(Pardinien har serdeles LAV kjernelinje, noe som gjør den herlig å skyte litt hurtig med!)

 

Ja, Woff du bekrefter det vi aller fleste vet: at lav kjernelinje er positivt.

Undrer meg litt på han som påstod det motsatte

:roll:

Link to comment
Share on other sites

Kurant dato kanskje jeg rekker innom dere en tur.

 

Vis alt går etter planen så er det denne som er min nye 9mm.

Heckler & Koch USP Custom Sport =

Match grade barrel

Extended floor plate magazine

Match trigger

Adjustable sights.

 

This is my kaind of Gun.

 

Her er en link til en test gjort av Karlslunde Sport i Danmark:

 

http://www.karlslundesport.dk/default.a ... u&Item=114

 

Rull ned til 9mm pistolene :!:

 

Som viser bevegelsen i våpenet etter skudd er avfyrt :D

Er IKKE sikkert du har like lyst på en HK etter å ha sett hvorden den er i forhold til de andre :D:D:D

 

Bad link :cry: Post en ny!

Link to comment
Share on other sites

[quote name="Fozzy357Ja' date=' Woff du bekrefter det vi aller fleste vet: at lav kjernelinje er positivt.

Undrer meg litt på han som påstod det motsatte

:roll:[/quote]

 

Er det noen innlegg i denne tråden som påstår at høy kjernelinje er positivt? Klarer ikke jeg se i hvertfall

Link to comment
Share on other sites

Beste felt våpen i dag er nok en slags utgav av STI/SVI, custom bygd med bull pipe osv! Oi-ja, jeg eier en Pardini GT 9 selv! Den er bygd i utgangspungtet til praktisk fra fabrikk disse GT`ene, noe dem ikke er brukanes til!

Bra til felt, kunne vært meget bedre, men det er avtrekket som drar ned så jævlig! Justertbart avtrekk :D ! vel det kan diskuteres!

Skruene er en vits, hjelper nok kun for dem med dårlig syke (Nå har jeg en stort fordel osv) skru-skru :roll:

Håper Sphinx kan komme med en 6" Bull med SA avtrekk, det ville nok bli det nærmeste perfeksjon en kan komme felt pistol!

Skål!

For alkohol må være grunnen til litt usammenhengende utalelser :roll:

"disse GT`ene, noe dem ikke er brukanes til! " Definer dette MM. :!:

"Justertbart avtrekk ! vel det kan diskuteres! " Egentlig ikke!

Pardini kan du justere til sola går ned.

 

SVISTI er IKKE justerbar, så må du pusse selv... :?:

SVISTI hmm...lingner litt mye på SVIneSTI ( kunne ikke dy meg :mrgreen: )

Jeg har skutt pistol i over 30 år på høy nivå, og har enda tilgode å finne en pistol som er så bra som en GT9/GT45 :!:

Skål MM!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært eier av en Pardini 9mm GT 45 i noen år nå. Har også en SVI Infinity og siste skudd på stammen, en SIG 210-5. Personlig liker jeg SVIen bedre enn Paridnien og SIGen overgår nok for meg den igjen. Har imidlertid litt problem med SIGen, Kommer til å bytte baksikte til Bo-Mar type (Bo-Mar har opphørt) og sette på AGS løpslodd. Avtrekket på min er også noe tyngre enn jeg liker, men til tross for dette, synes jeg, SIGen er best. Har også en P9S Sport som er den mest presise av mine 9mm pistoler, men den er svært lett og har høy kjernelinje, så den passer bedre for presisjon skyting, enn til militær.

 

Her har du en som påstår at høy kjernelinje er flott til presisjon..... Duhh :roll:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært eier av en Pardini 9mm GT 45 i noen år nå. Har også en SVI Infinity og siste skudd på stammen, en SIG 210-5. Personlig liker jeg SVIen bedre enn Paridnien og SIGen overgår nok for meg den igjen. Har imidlertid litt problem med SIGen, Kommer til å bytte baksikte til Bo-Mar type (Bo-Mar har opphørt) og sette på AGS løpslodd. Avtrekket på min er også noe tyngre enn jeg liker, men til tross for dette, synes jeg, SIGen er best. Har også en P9S Sport som er den mest presise av mine 9mm pistoler, men den er svært lett og har høy kjernelinje, så den passer bedre for presisjon skyting, enn til militær.

 

Her har du en som påstår at høy kjernelinje er flott til presisjon..... Duhh :roll:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Nå leser du vel innlegget hans på samme måte som en viss mann leser bibelen. Poenget til PNMF er jo at på grunn av den høye kjernelinja egner den seg ikke til hurtigskyting. Derimot passer den bedre til presisjon fordi man da ikke er avhengig av hurtig recovery. Jeg kan ikke se at han bruker ordet flott i det hele tatt. Uansett hvor mange :mrgreen: du skriver...

 

Gode gamle Eddie the Eagle var helt sikkert en bedre skihopper enn han var silhuettskytter. Men det er ikke dermed sagt at han var en flott skihopper.

 

Man bruker komparativ (slå det opp hvis du må...) for å angi en forskjell. Ikke for å angi et absolutt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært eier av en Pardini 9mm GT 45 i noen år nå. Har også en SVI Infinity og siste skudd på stammen, en SIG 210-5. Personlig liker jeg SVIen bedre enn Paridnien og SIGen overgår nok for meg den igjen. Har imidlertid litt problem med SIGen, Kommer til å bytte baksikte til Bo-Mar type (Bo-Mar har opphørt) og sette på AGS løpslodd. Avtrekket på min er også noe tyngre enn jeg liker, men til tross for dette, synes jeg, SIGen er best. Har også en P9S Sport som er den mest presise av mine 9mm pistoler, men den er svært lett og har høy kjernelinje, så den passer bedre for presisjon skyting, enn til militær.

 

Her har du en som påstår at høy kjernelinje er flott til presisjon..... Duhh :roll:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Må si meg enig med Pardini. Tror du må lese innlegget engang til. PNMF sier at hans P9S Sport egner seg bedre til presisjonsskyting en militær fordi den er lett og har høy kjernelinje. Han sier ikke at dette er egenskaper som er ønsket i et presisjonsvåpen men at det ikke er samme ulempe der som i et militærprogram.

 

Kjipt å gjøre narr av andre når du egentlig ikke har skjønt poenget selv.

Link to comment
Share on other sites

Uannsett så er GT9-6 i Bronze på vei! :mrgreen:

Og det var begynnelsen på tråden.....

 

 

Hadde en GT 45 i 9 x19, trivdes bra med den men solgte den til fordel for en TargetMaster.

Har en GT 45 i .45 og den trives jeg godt med. Skyter bedre med den en det jeg gjorde med den i 9 mm. Uansett en topp pistol. Da kan du ikke skylde på den om resultatende uteblir.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kurant dato kanskje jeg rekker innom dere en tur.

 

Vis alt går etter planen så er det denne som er min nye 9mm.

Heckler & Koch USP Custom Sport =

Match grade barrel

Extended floor plate magazine

Match trigger

Adjustable sights.

 

This is my kaind of Gun.

 

Her er en link til en test gjort av Karlslunde Sport i Danmark:

 

http://www.karlslundesport.dk/default.a ... u&Item=114

 

Rull ned til 9mm pistolene :!:

 

Som viser bevegelsen i våpenet etter skudd er avfyrt :D

Er IKKE sikkert du har like lyst på en HK etter å ha sett hvorden den er i forhold til de andre :D:D:D

 

 

Den er nok ikke kremmen når det gjelder alt.

Men så har det seg slik at jeg liker denne pistolen, den sitter godt i hånda å jeg har veldig sansen for den.

Den bidrar dessuten til et mangfoldig skyte miljøe innen NSF.

Vis alle i NSF skulle hat helt lik pistol å måtte bruke spesiele skyteklær så hadde NSF blitt som DFS.

 

Å dessuten så liker jeg dette mangfoldet du finner under stevner, mange forskjellige type pistoler/revolvere i de ulike klassene å alt fra folk som kommer i skyteklær/vanlig klær/camo klær osv..........

Link to comment
Share on other sites

Beste felt våpen i dag er nok en slags utgav av STI/SVI, custom bygd med bull pipe osv! Oi-ja, jeg eier en Pardini GT 9 selv! Den er bygd i utgangspungtet til praktisk fra fabrikk disse GT`ene, noe dem ikke er brukanes til!

Bra til felt, kunne vært meget bedre, men det er avtrekket som drar ned så jævlig! Justertbart avtrekk :D ! vel det kan diskuteres!

Skruene er en vits, hjelper nok kun for dem med dårlig syke (Nå har jeg en stort fordel osv) skru-skru :roll:

Håper Sphinx kan komme med en 6" Bull med SA avtrekk, det ville nok bli det nærmeste perfeksjon en kan komme felt pistol!

Skål!

For alkohol må være grunnen til litt usammenhengende utalelser :roll:

"disse GT`ene, noe dem ikke er brukanes til! " Definer dette MM. :!:

"Justertbart avtrekk ! vel det kan diskuteres! " Egentlig ikke!

Pardini kan du justere til sola går ned.

 

SVISTI er IKKE justerbar, så må du pusse selv... :?:

SVISTI hmm...lingner litt mye på SVIneSTI ( kunne ikke dy meg :mrgreen: )

Jeg har skutt pistol i over 30 år på høy nivå, og har enda tilgode å finne en pistol som er så bra som en GT9/GT45 :!:

Skål MM!

 

 

Usammenhengene utaleser?

Oppsumering, er slik jeg skriver! Da kan en kutte ut alt mulig annet dall!

Ser forøvrig du ikke har en Pardini! :roll:

 

Du har bare bestilt en og ønsker klapp på skuldra for og ha gjort et godt og gjennomtengt kjøp !

Vel, det finnes faktisk bedre pistoler i verden selv om sneversynte folk fra NSF heligjør Pardini som artageren etter SIG P210! Et annet våpen som ble heligjort av NSF skytere i sin tid, noe som holdt liv i våpenet på overtid!

Men Pardini er et flott felt våpen det skal den ha, men den har sine mangler den og, som avtrekk som jeg på-peker!

 

PS! Anklager om att andre er fulle når dem skriver innlegg som du ikke er enig i er forbanna barnslig drittunge oppførsel! :evil:

Link to comment
Share on other sites

 

"den høye kjernelinja egner den seg ikke til hurtigskyting. Derimot passer den bedre til presisjon"

 

Ehhh... :cry: Her gråter alle på Kammeret en skvett. :!:

 

Er utalelsen komperativ med tankegangen til Myanmar's styrende?

Altså: Du vet hva det som er best på grunnlag av uvitenhet/usikkerhet/frykt og ignoranse :?:

(Eller er det mangel på IQ :wink: ) Eller er du ifra T®oms?

 

Jeg håper og tror at vi som er her på forumet er litt mer åpne og sikker på saker som angår skyting :!:

 

Tygg på denne: både Pardini og Walther sine .22 pistoler har lavest kjernelinje! Synd at de har bommet på design og ikke sørget for høyest kjernelinje :mrgreen: Synd at disse fine våpene ikke har løpet ca: 45 cm over avtrekket.

:lol::lol::lol:

Tygger du nå eller bare freser du?

 

Ps: Alle oppegående folk behersker "store ord"! Det viser stor usikkerhet hos deg når du synes at et enkelt ord som: "samenlingbar" er vanskelig for oss normale forum deltagere å forstå :mrgreen::mrgreen:

OK, da ber jeg om unnskyldning for at jeg trodde du ikke var helt inne på bruken av positiv, komparativ og superlativ. Men svaret ditt tyder uansett på at du ikke har forstått argumentet mitt. Og at du velger å bruke sjikane og usakligheter i stedet for saklig argumentasjon er egentlig mest trist. Kanskje du bør unngå å skrive dine innlegg sent natt til søndag?

 

Når det gjelder min eventuelle uvitenhet og ignoranse hva skyting angår, får vi vente til månedsskiftet juli/august og se hvem av oss som gjør det best i Svolvær. Legg deg i trening!

Link to comment
Share on other sites

OK, da ber jeg om unnskyldning for at jeg trodde du ikke var helt inne på bruken av positiv, komparativ og superlativ. Men svaret ditt tyder uansett på at du ikke har forstått argumentet mitt. Og at du velger å bruke sjikane og usakligheter i stedet for saklig argumentasjon er egentlig mest trist. Kanskje du bør unngå å skrive dine innlegg sent natt til søndag?

 

Når det gjelder min eventuelle uvitenhet og ignoranse hva skyting angår, får vi vente til månedsskiftet juli/august og se hvem av oss som gjør det best i Svolvær. Legg deg i trening!

 

"sjikane og usakligheter" Det var voldsomt til hårsår du var :mrgreen:

Du får bli voksen og slutte å sippe :!:

Mellom deg og "Mountainman" så har vi sett mer suttring en vi voksne trenger :twisted:

Tråden var kun en total gledes utbrudd!

Dere har forpestet den så in i h$€{vete!

 

 

Kos dere i Svolvær, men tør dere møte på NM i felt 2008?

Det er her vi skiller fra cry babies og voksne!!

:!::!:

Link to comment
Share on other sites

Kos dere i Svolvær, men tør dere møte på NM i felt 2008?

Det er her vi skiller fra cry babies og voksne!!

:!::!:

Jeg koser meg alltid når jeg skyter, uansett om det er felt eller bane. Men får nok bare råd til å dra på to NM i år, og da prioriterer jeg Svolvær av de gjenværende. Men vi får satse på et felt-NM i nord snart. Blåtind Skytefelt f.eks. hadde jo vært en flott arena. Og da kommer du vel? Med valgfri kjernelinje...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skjønne dine glede...........

Jeg får også mitt nye våpen i neste uke mest sannsynling.

 

 

Jeg gleder meg.

 

 

Men siden det er litt uenighet her inne så synes jeg dere kan da en titt på dette klippet å glise litt.

 

OFFTOPIC

 

Link to comment
Share on other sites

Behaglig stille!

Det er bare så delig å slippe Ekspertenes mas..

Jeg er her for å dele gleder (ny Pardini) og BARE for å kose meg :mrgreen:

Alle se på: "mountainman og Pardini) sine svar (dummerer og dummere!)

 

 

Makan til barne gråt og infantil oppførsel....

Men jeg er nå her for å dele info og gleder :mrgreen:

 

Tror vel alle som leser denne tråden skjønner hvordan landet egentlig ligger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes denne tråden lingner fælt på samme dritten det var mye av på Sluttstykket :twisted:

Skittkasting og rettskrivings-klager. Barnslig syntes nå jeg 8)

 

Forsto det slik at det var dette en skulle slippe her inne på Kammeret, her skulle jo alt være så huslig og koslig :D

Meeen,,, det er jo de samme folka, så hva annet kunne en forvente... :shock:

 

 

 

Har har våpen med både høy, medium og lav kjernelinje,,, spiller ikke noen rolle, ihenda på en god skytter, han treffer med alt alikevell.

Det er de beste som vinner uannsettt.

Bare prøv å gi den beste i klubben en "rett ut av esken" Norinco 45 og den dåligste i klubben en Pardini 45 og se hvem som skyter best :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes denne tråden lingner fælt på samme dritten det var mye av på Sluttstykket :twisted:

Skittkasting og rettskrivings-klager. Barnslig syntes nå jeg 8)

 

Forsto det slik at det var dette en skulle slippe her inne på Kammeret, her skulle jo alt være så huslig og koslig :D

Meeen,,, det er jo de samme folka, så hva annet kunne en forvente... :shock:

 

Jeg er så enig :!::!: :!: :!::!:

Link to comment
Share on other sites

"Har våpen med både høy, medium og lav kjernelinje,,, spiller ikke noen rolle, ihenda på en god skytter, han treffer med alt alikevell.

Det er de beste som vinner uannsettt.

Bare prøv å gi den beste i klubben en "rett ut av esken" Norinco 45 og den dåligste i klubben en Pardini 45 og se hvem som skyter best"

 

Det er en totalt uinteressant problemstilling. Det blir som å si: " Gi en KOLS-pasient spesiallangrennsski og Petter Nordthug hoppski og se hvem som vinner 15 km."

 

En interessant problemstilling er: " Gi den beste i klubben en Norinco 45 og den tredje beste en Pardini 45." Blir da resultatlisten anderledes?

Link to comment
Share on other sites

Bare prøv å gi den beste i klubben en "rett ut av esken" Norinco 45 og den dåligste i klubben en Pardini 45 og se hvem som skyter best"

 

Det er en totalt uinteressant problemstilling. Det blir som å si: " Gi en KOLS-pasient spesiallangrennsski og Petter Nordthug hoppski og se hvem som vinner 15 km."

 

En interessant problemstilling er: " Gi den beste i klubben en Norinco 45 og den tredje beste en Pardini 45." Blir da resultatlisten anderledes?

 

Må jo digge sånne som deg! :mrgreen:

Skjønner ikke det med Petter og KOLS, men de 2 første setningene og de 2 siste lyser klokskap av :mrgreen::D

Link to comment
Share on other sites

Kos dere i Svolvær, men tør dere møte på NM i felt 2008?

Det er her vi skiller fra cry babies og voksne!!

:!::!:

Veell....

Nå kan Pardini skilte med NM-gull.

Kan du ?

 

Ja!

Det kan jeg, så til de grader :!:

1978 standard program for junior.

Da vet du hvem jeg er :!::!:

kan du? Tror neppe det.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...