Jump to content

Takk til moderatorene!


300 win mag

Recommended Posts

Jeg vet ikke om jeg har plassert denne riktig, men siden det var eneste sted under "drift" der jeg fikk poste noe så havnet den nå her :)

 

Jeg leste nettopp nyttårshilsenen fra NOJS og det slo meg hvor utakknemlig jobben til moderatorene er når vi brukere retter lite godord og takk til dem for jobben, og de stadig blir utsatt for klager på modereringen de gjør her inne. Jeg tenkte derfor at det var på sin plass med en tråd der brukerne kan gi moderatorene noen positive ord også :mrgreen:

 

Så: TAKK for at dere holder Kammeret ryddig og ordentlig, og rydder opp i all useriøsitet, personangrep og kvalme som skapes i alle mulige diskusjoner her inne. Jeg setter pris på arbeidet dere gjør og timene dere legger ned i å holde Kammeret ryddig og pent!

Link to comment
Share on other sites

jeg vil og takke moderatorene for den jobben de gjør.

det må til tider være en rein drittjobb å være moderator her, stadig kritikk og lite ros.

og når da mange av oss andre brukere oppfører oss som en gjeng med apekatter så har de jaggu litt av en jobb forran seg.

 

stå på moderatorer, slå ned med hard hånd, vi trenger dere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også rette en stor takk til mods, som med en barnehagetantes tålmodighet holder oss (til tider) pøbler i øra!

Samt den lett overbærende, som også må kreve store mengder tålmodighet, tonen som de enkelte ganger må bruke når n'te "Hvilket/Hvem/Hva/Hvor/Hvorfor"-spørsmål atter dukker opp...

 

Igjen, en stor takk til Dere!

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på: moderator er som en parkeringsvakt: nødvendig, men utakknemlig (ingen sammenligning for øvrig).

 

Takker særlig for at Kammervokterne tar seg bryet med å legge igjen en liten kommentar når de gjør ett eller annet. Det har noe bedre oppdragende virkning enn moderatorer som sletter uten signal. Sånne finnes, men heldigvis ikke her (tror jeg) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...