Jump to content

NY INFO!Hjemme-alene-fest hos Jerognal (Grendahuset) 1. Mai!


jerognal

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan ikke stole på kvinnfolk i det hele tatt. VINGLEPETTER!!!!!!!! :mrgreen:

Jeg skal prøve å ta turen, men det kniper i lommeboka samt dette at jeg må kjøre flyttelass i helgen gjør det en smule vanskelig.

 

Som eneste damen i følget du er, skal heller jeg spandere coverchargen på deg....

 

Gentleman eller??? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk federal79 - men tviler på at du spanderen covercharge på borti 1000 kroner...? Jeg kommer dessverre ikke; her er bikkjene umulige i forhold til løpetid og verre blir det. Og så må jeg som sagt flytte møbler i helgen.

 

Som eneste jente er jeg heller ikke så mye å savne heller ;)

Link to comment
Share on other sites

Kos dekan i helga, eg er kjempelei meg for at eg ikkje kunne stille opp. Fekk attpåtil ein kjekk melding av Federal79 her i kveld, lokka med både pils og jægermeister, men desverre kjerringa la planer i helga sidan eg i utgangspunktet hadde trekt meg, og eg tok på meg ei hjelpende hånd til ein kompis i morgen også.. Faaaaaen... :evil:

 

Men kos dekan de som skal de, ta bilder og post ut, så kan me andre sitte i skammekroken og sjå kva me gjekk glipp av.. Og Jerognal, ikkje skryt for mykje av Fatterns sitt maltøl, det blir ALDRI som sleggesafta frå Dyrvedalen, he, he.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...