Jump to content

NY INFO!Hjemme-alene-fest hos Jerognal (Grendahuset) 1. Mai!


jerognal

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå begynner formen og nærme seg normalen.. :mrgreen:

 

Må bare få skryte over ølet fattern og Ilatad tok med seg til oss søringer.. Jeg datt fort ut av tellingen på hvor mange glass jeg konsumerte, men føler på meg at det ble ganske så mange...

 

Takker for en artig dag på skytebanen og en flott kveld i grendahuset med grilling og tilbehør...

 

Er det noen av deltakerene som vet hvor det ble av soppen min?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nå sitter vi på flyplassen og venter på flyet hjem.

Har hatt en utrolig flott helg, møtt mange (eller ikke fult så mange som vi håpet på) nye folk og skutt med et par tre fire morsomme våpen... (spørs om svartkrutt.net blir mitt nye hovedforum :oops: )

 

Takk til alle som stilte opp og en spesielt Jerognal som arrangerte og tok vare på oss i helga ;)

 

Neste gang må dere komme til Trøndelag så skal dere få smake Fatterns maltøl i topp kvalitet og kanskje jeg finner noe godt i skapet også ;)

 

*Edit:

Federal, Jeg holdt ikke tellinga på antall glass du drakk, men det var iallefall mere enn to :roll::mrgreen:

 

Soppen ja... var vel ingen andre som turte å spise den vel? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Se der ja.... det var bildet sitt det... :lol:

 

Både jeg og high-plower kunne tenkt oss en tur oppover og smakt på lokale flytende delikatesser...

Regner nesten med at vossingen er grønn av misunnelse og vil sikkert mer en gjerne være med... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også takke alle for en trivelig sammenkomst, spesiellt til Jerognal for utlån av morsomme smellrør :mrgreen: og en super idé som bare må bli tradisjon!

 

Jeg vil heller ikke brånekte hvis noen foreslår ekspedisjon i barteland - det ølet gav virkelig mersmak :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja da er fuglen landet, og jeg må bare henge meg på Ilatad og de andres kommentarer her.

Takk for en kjempehelg, med skyting , lyging, drikking og festing. Guiding på Christian Radich, topptur til Ulriken og gang gjennom haitunellen på akvariet.

Bare synd at så mange av de påmeldte ikke fikk anledning til å stille.

En spesiell takk til Jerognal som har holdt ut med oss, og tatt seg av oss, fra tidlig fredag morgen til seine søndagskveld.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...