Jump to content

NY INFO!Hjemme-alene-fest hos Jerognal (Grendahuset) 1. Mai!


jerognal

Recommended Posts

OPPDATERING:

 

Åpnet for påmelding igjen.

 

Da mange vil komme og huset mitt ikke er stort nok, har jeg booket Grendahuset for hele helgen! Vi har to etasjer. Dvs at vi fester i overetasjen, og dere overnatter nede. TA MED SOVEPOSE\FELTSENG\LIGGEUNDERLAG.

DA er vi ikke bundet av evt. konfirmasjoner for nå har vi hele huset for oss sjøl.

Det vil også si at vi kan benytte skytebanen, som er samme stedet. Standplass er 50 mtr. fra Grendahuset. :mrgreen:

Vi har altså huset fom fredag tom søndag.,

Kartref. Grendahus: LAT: 60gr. 18' 15.087'' LON: 5 gr. 25' 36.981''

 

Dette koster litt og derfor sier vi 200,- pr. snute for hele helgen. Da kan jeg sikkert handle inn litt mat til frokost og slikt. Skal se om jeg kan få lånt en skikkelig grill eller to.

 

Forhåndsbetaling; skjer til:

Kontonr. 97103002331

Send en PM etter betaling med navnet ditt slik at jeg får krysset ut på listen hvem som har betalt.

 

(jeg har også fått spørsmål om aldersgrense :shock: ....tror jeg må si at har du ikke lov å kjøpe drikken sjøl, så må du nok revurdere planene).

 

Påmeldt: Betalt:

 

High PowerX

Jmonsen

Solheimen

PerS

TordX

Federal 79X

SteelheadX

Streken

20 mm cannon

Morten Vinje

Fatter'nX

Hyenen

Aircooled

jeger64

IlatadX

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Denne har jeg jo egentlig reservert plass på ja - må finne ut hvordan jeg logistikkmessig skal få det til, men jeg skal gjøre mitt ytterste. Har vel strengt talt meldt meg som hjelpekokk også. :D og håper at noen henter for bringer fra flyplass hvis det blir flytur.

 

Vil da gjerne ha overnatting. :D

Link to comment
Share on other sites

Kan vi nå vennligst avvente flere påmeldinger før "kanskje"-listen har bestemt seg?

 

Hei hei hei

 

Man kan da ikke begynne å begrense invitasjonen nå, midt i prosessen. Dette er da vitterlig en global invitasjon, på internett. Og, hjemme alene fester kunngjort på internett har da en tendens til å bli godt besøkte – primært av folk som ikke har annonsert sin deltakelse på forhånd? :wink:

Link to comment
Share on other sites

(jeg har også fått spørsmål om aldersgrense :shock: ....tror jeg må si at har du ikke lov å kjøpe drikken sjøl, så må du nok revurdere planene).

 

Og det sier du først på side to :shock: !

 

:lol::wink: !

 

Men fra spøk til alvor, og for sikkerhets skyld: hva er øvre aldersgrense?

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg gruble og tenke sammen med dere?

Jepp :mrgreen: ,har plass til 1 stk kammermedlem,du får "diskutere" med Buster`n om hvem som får den plassen :wink::mrgreen:

 

Hvis det står noen å river i Volvo-døra di, Balder, og vil inn, så ta ham inn i varmen.

Når jeg fin-tenker litt på dette, så MÅ jeg nok avstå er jeg redd. Det feires jebush her i huset hver 1 mai, og jeg slapp unna i fjor... :wink:

Men dæven, detta hadde vøri moro! :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er barskapet mitt fyllt opp av 20mm Cannon:

10 rødvin

4 hvitvin

1\2 Famous Grouse

1\2 Akevitt

1 Frost

2 Ltr. Blåsmirnoff

1 Ltr Vikingfjord sort type.

1 Ltr. schnaps av ukjent taxfri-merke.

2 flasker Baileys

2 Ltr. Cider av et eller annet fabrikat(utenlandsk).

1 Ltr. Musserende.

 

Om noen ikke er tilfredsstillt med dette, får dere jaggu ta med eget. :mrgreen::mrgreen:

(Kjenner jeg PerS rett skal han sikkert på død og liv ha med noe slikt myrvann som bare lukten av får deg i bakken).

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...