Jump to content

NY INFO!Hjemme-alene-fest hos Jerognal (Grendahuset) 1. Mai!


jerognal

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...Har en følelse av at enkelte av oss kan komme i ambulanse-modus.... :lol:

Hmmm. Jeg skal ikke bli arbeidsledig skjønner jeg :mrgreen: Tør jeg foreslå en aldri så liten ABC-repetisjon FØØØR festen starter??

 

:mrgreen:

 

 

Så du tar ambulanse oppdrag utpå kvelden altså..

Jaja... det er noe å prøve å legge på minne.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da er barskapet mitt fyllt opp av 20mm Cannon:

10 rødvin

4 hvitvin

1\2 Famous Grouse

1\2 Akevitt

1 Frost

2 Ltr. Blåsmirnoff

1 Ltr. schnaps av ukjent taxfri-merke.

2 flasker Baileys

2 Ltr. Cider av et eller annet fabrikat(utenlandsk).

1 Ltr. Musserende.

 

Om noen ikke er tilfredsstillt med dette, får dere jaggu ta med eget. :mrgreen::mrgreen:

(Kjenner jeg PerS rett skal han sikkert på død og liv ha med noe slikt myrvann som bare lukten av får deg i bakken).

Du manglet en flaske med Svart VIKINGFJORD.

Drukket den opp allerede? :mrgreen:

Cider'en heter Strongbow og er noe engelske greier.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det er lenge til 1. Mai hadde det vært kjekt å få PM fra de på "kanskje"-listen som helt sikkert ønsker å komme. 22 stk. nå og gudene vet hvordan jeg skal få så mange til bords. I seng regner jeg med at 20mm sørger for at folk sover godt uansett hvor dem ligger! :mrgreen:

Blir det bra vær kan vi jo benytte utomhus-bespisning, men med den flotte vinteren vi hittil har hatt, regner jeg med at det snur snart og regner 3 år i strekk. :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Om østlendinger skulle påmelde seg seint og møte opp burde de jo bli tatt godt imot med åpne armer som de langveisfarende de er mener nå jeg da :roll: Uansett hvor trangt det er fra før... Må jo tenke på at vi er jo "utlendinger" tross alt når vi kommer til Bergen

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg hatt et stort gods ala Løvenskiold hadde jeg glatt invitert hele Kammeret. Med en vanlig enebolig skjønner sikkert folk at det kan bli trangt om plassen.

Jeg prøver å lage en kjekk sosial samling, og at noen blir snurt for at det ikke er plass er da pokker ikke mitt problem.

Link to comment
Share on other sites

Hvis me er ekstra heldige, so kanskje Dr. Balder tar med seg skikkelig Hardangersider, det er iallefall knask, hvis den har samme kvaliteten som på Kammersmellen i fjor. :)

 

20 mm cannon eg hadde hatt glass til deg, men reknar med du finn nokon i nærområdet ditt, som har dette, so slepp du å hente det på Voss. :)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser alt som skal inntas og prøvesmakes osv. så er jeg faktisk litt lettet over at jeg fant et påskudd til ikke å komme. Jeg har meget dårlig erfaring med egen evne til å si; NEI takk!!, og det resulterer ofte i at forbindelsen med studio faller ut, og "satellitten" blir svevende rundt i verdensrommet. For så å bli igjenfunnet i stabilt sideleie, slik at ikke tunga blir svelget! :|:|

På treffet på Hamar, så gikk jeg hardt ut.............og økte etterhvert, helt til jeg traff "frontruta"! :shock: Når jeg ble stengt inne i et hjørne, og gutta rundt meg begynte å blande ut akevitten min med fruktsaft fra skogsbær-desserten, så fikk jeg plutselig et svettetokt og umiddelbart behov for litt frisk og kjølig uteluft gitt. Og bilde begynte "å rulle".

Jeg fikk klort meg i land, uten å være kunstnerisk i snøen, men lysten på ytterligere smaking var sterkt redusert gitt. Da hjalp det bedre da Kjell Olav lurte på om jeg skulle ha en konjakker. Tjaaaaa, sa jeg, for NEI klarer jeg ikke å uttale, og da slo han fullt et helt kjøkkenglass med konjakk til meg :shock: .

.......og det glasset skal jeg ikke skryte på meg at jeg drakk opp altså............... 8)

 

Lykke til, folkens! :wink:

Link to comment
Share on other sites

På treffet på Hamar, så gikk jeg hardt ut.............og økte etterhvert, helt til jeg traff "frontruta"! :shock: Når jeg ble stengt inne i et hjørne, og gutta rundt meg begynte å blande ut akevitten min med fruktsaft fra skogsbær-desserten, så fikk jeg plutselig et svettetokt og umiddelbart behov for litt frisk og kjølig uteluft gitt. Og bilde begynte "å rulle".

 

Tror du egentlig trivdes i hjørnet, Buster... :mrgreen: Og blandinga med fruktsafta ble egentlig knakende god..hehe

Link to comment
Share on other sites

Da gjentar jeg materialforvalteren:

Neida, vet det, men det var en eller annen politiker som mente at vi alle var sosialdemokrater, og i god sosialdemokratisk ånd er det bestemt at dere skal heller ikke drikke det!

 

Som formann i "det norske hus" har vi som sagt bestemt at det er ikke godt for dere å drikke slikt vann, derfor! :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

BigBore, når det gjelder min eigen innsats og dugnadsånd, så har eg for tida 2 krykker som hjelper meg, er lite mobil enno, og veit heller ikkje om eg kan kjøre bil sjølv denne gongen her.. Eg kan heilt sikkert være med på et eller anna, men kor oppegående eg er og sånt er litt tidlig å sei enno, men før meg opp på lista iallefall. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...