Jump to content

NY INFO!Hjemme-alene-fest hos Jerognal (Grendahuset) 1. Mai!


jerognal

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Da reiser Ilatad og jeg med samme fly, og forhåpentligvis ankommer vi også med samme fly.

Vi gleder oss, selv om det ser mørkt ut for å få med seg noe av den gyldne trønderske gudedrikk.

Men kanskje er det like greit at dette er forbeholdt de som gjør en skikkelig innsats for å innta det lokalt. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da reiser Ilatad og jeg med samme fly, og forhåpentligvis ankommer vi også med samme fly.

Baren er vel ikke åpen kl 11 så det ordner seg nokk :mrgreen:

 

Vi gleder oss

Ja så jævlig

 

selv om det ser mørkt ut for å få med seg noe av den gyldne trønderske gudedrikk.

Men kanskje er det like greit at dette er forbeholdt de som gjør en skikkelig innsats for å innta det lokalt. :mrgreen:

Er nokk like greit for dagen derpå også :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Klart det blir fest!

Får jo bare håpe at folk kommer som har meldt seg på. Jeg har booket et lokale, og det kan ikke avbestilles. 3500,- i leie må nå betales enten folk kommer eller ei.

 

Er det noen som ønsker å bli med å feste og ikke har meldt seg på ennå, er det mulig å melde seg på ennå!

Link to comment
Share on other sites

Eg må desverre melde avbud på denne festen Jan Erik, eg har rett å slett ein litt anstrengt økonomi for tida og må holde av til eg skal på Kammersmellen, beklager dette her.. :cry:

 

Men eg er villig fortsatt til å betale dei 200.- for påmeldinga, dersom det blir lite deltagere og festen kan gå på minus sida, sidan eg allerede har sagt at eg skal komme.

Link to comment
Share on other sites

Er flere som er blakk, men jeg hadde tenkt å sette med ned å tigge litt penger så jeg kommer meg hjem :mrgreen:

Sparer på alt for tiden for å ha litt lommepenger til turen. og ettersom flybilletten allerede er betalt så kan jeg ikke trekke meg.. Jeg skal også sørge for at fattern blir med. Så kan dere bare sitte hjemme og fise, mens vi andre drikker maltøl og koser oss ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sliter også med å ta turen oppover - av flere årsaker. Det ene er at rekningshaugen er stooor og denne festen koster meg en tusenlapp i reis og drivstoff, det andre er at Aika har fått løpetid og jeg har et stykk kåt hannbikkje som har lyst å nedlegge henne tvert. Og det er kinkig å la dem være alene hjemme uten tilsyn for valper er overhodet ikke på timeplanen kan man si. Kennel utelukket, ingen å passe dem og ikke aktuelt å ta dem med heller.

 

Jeg skal gjøre det beste jeg kan for å komme oppover, jeg har allerede betalt for meg. Men jeg kan ikke garantere noe dessverre.

 

Dersom folk har trøbbel med å ta turen så bør de i det minste betale de 200 kronene slik at lokalet blir betalt.

Link to comment
Share on other sites

Planen er jo at 20 mm lager hjortegryte lørdagen(men han tar ikke telefonen akkurat nå... :evil: ) Fredagen kan folk lage det de vil, jeg sørger for en tønnegrill. Selv tar jeg opp en tiur tror jeg...

Innkjøp kan vi gjøre fredagen når vi vet mer. Rema er bare 5 min unna

 

Folk skal få more seg på banen lørdag. (500 A-Square er klar...) :mrgreen:

Og lader Rolling Block for harde livet. Med ordentlig svartkrutt :shock:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...