Eldri Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Vi er en gruppe studenter ved NTNUs Entreprenørskole, og trenger sårt hjelp fra dere som jakter! Vi holder på med en markedsanalyse, og håper noen vil være villige til å svare på fire spørsmål som dere finner i linken nedenfor: http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=w9AJcH0zlDZiFxJiA30rzw_3d_3d Alle svar mottas med takk! Vennlig hilsen Eldri Coll Mossige - student ved NTNUs Entreprenørskole og Industriell Design Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanT Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 (edited) Da har jeg svart... Edited September 7, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Hei. Hvis du bruker URL-funksjonen når du poster en lenke så blir den ikke kortet ned selv om den er lang. Prøv det så skal du nok få langt flere svar Edit: Har fiksa lenken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautussa Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har jeg svart... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Då har eg svart også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tord Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har man svart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMH Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har man svart ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teigen Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Oi, den var kort gitt. Men har i hvertfall svart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har jeg svart;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldri Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Tusen takk alle som har svart! De er til stor hjelp! Eldri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har jeg også svart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Da har jeg også svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildot Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Har svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pointeren Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Utført... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaktlykke Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Done Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woff Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 For sent ute? This survey is currently closed. Please contact the author of this survey for further assistance. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimex Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 kort undersøkelse i såtilfelle.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldri Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Ser at linken ikke fungerer lenger - limer inn en ny! Håper folk har ett minutt å avse, dere er til stor hjelp! http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=YnXjaOpr2zb3KBg1HMeIuQ_3d_3d http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=Y ... eIuQ_3d_3d Fungerer linken nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esb Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Da har jeg også svart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeBoost Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Dånn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_husby_ Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 linken fungerer ikke til meg...nr 2 i dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger1962 Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Done Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyvang Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Tror jeg ville valgt et ennet marked enn jaktsekker om jeg ville bli rik og skape norske arbeidsplasser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldri Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 takk takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JegerBomX4 Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Done. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CanadaJeger Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Kjapt innspill. Vil være en god ide å legge inn noen bakgrunnsvariabler som alder, kjønn, utdanning, inntekt, geografisk tilknyttning + jakt relevante bakgunner; erfaring, type jakt etc.etc.. Dette gjør de ferdige dataene mye mer verdifull og dere kan da kanskje finne en spesielt interresant niche. Også mye mere gøy å se på data når en kan kjøre noen kryssninger og se om en får noen oppsiktsvekkende resultat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunderbrd Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Da var min besvarelse levert. Lurer litt på hva de får ut av denne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugsen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Tipper ingen svara at de brukte 0-1000 kr på utstyr i året Knut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimjorgen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Da har jeg også avlagt stemme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldri Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Takk alle saman! Då stenger me undersøkinga. Har fått 200 svar - SUPERT! Eldri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts