Jump to content

Ull boxer


Ilatad

Recommended Posts

Janus har også ullboxere. Ikke 100% sexy, men holder utstyret i god stand.

 

Kan også anbefale Janus ullboxer. Holder familiejuvelene akkurat passe temperert og har god passform :mrgreen:

 

Joda temperaturen holdes fin den, men den er nok litt stram i passformen - eller er det bare meg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Min gamle naturfaglærer på ungdomskolen fortalte oss i seksualopplysningen at myye varme der nede minsket forplantningsevnen, men og det er ett MEN.. han ville ikke anbefale det dom prevensjonsmiddel.

Nok vas.. Jeg har en Lowe Alpine bokser som jeg bruker utenpå de vanlige bokserne. De begynner å bli gamle så vet ikke om de sleges ennå men de er hvertfall helt råe og man slipper innovertiss og vaffelpung..

Men den er ikke i ull da...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ikke 100% sexy, men holder utstyret i god stand.

Er ikke noe vits i å være sexy hvis utstyret slutter å virke ;)

 

Du skal ha en ullboxer som skal brukes fra oktober til mars. Tipper den lukter godt i slutten på mars ;)

Du har et poeng der. Heldigvis er det ingen som skal lukte på meg i jakta :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eg har fleire ullboxera,men den eg likar aller best er Brynje sin av 100% ull. Du finn den ikkje på Brynje si heimeside. Dei har ein kolleksjon av 100% ull som heiter Classic,men der finn eg ingen boxer.

Derimot finn du den hos www.sportsnett.no Den er ikkje så tjukk som dei andre eg har så den tørkar forholdsvis fort når eg er sveitt.

Den er så tynn at den også passar fint om sommaren,men likevel så slitesterk at dei to eg har, har eg brukt i snart 10 år.

 

Har også Brynje sin Arctic boxer -med meraklonnett innerst og ull utanpå,men ullboxeren er bedre etter mitt syn.Eg blir mykje meir klam i Artcticen og den brukar lengre tid å tørka.Men den er kanskje konstruert for bruk under mange kuldegrader?

Link to comment
Share on other sites

Devold boxer har utrolig god komfort. Behagelig å ha på, puster godt, og varmer selv om man er litt svett. Men den slites litt for fort, ifht prisen en betaler synes jeg.

 

Støtter denne. Veldig god, men ble slitt VELDIG fort.

Link to comment
Share on other sites

Devold boxer har utrolig god komfort. Behagelig å ha på, puster godt, og varmer selv om man er litt svett. Men den slites litt for fort, ifht prisen en betaler synes jeg.

Jeg også synes Devold blir fort slitt, men jeg har riktignok ikke all verdens sammenligningsgrunnlag. Passformen er derimot flott.

Har nå kjøpt endel ullundertøy fra Aclima for å teste ut hvordan dette fungerer i forhold.

 

Jeg burde muligens kjøpe Janus siden jeg bor bare noen drøye rifleskudd fra fabrikken. Men fordi jeg var svøpt i 2. sortering Janustøy gjennom hele oppveksten så får det navnet meg bare til å tenke på stilongser uten strikk som henger langt ned på lårene... :(:lol:

( Og så ungdommen i dag som går rundt og innbiller seg at det var de som fant opp saggingen :wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...