Jump to content

Bromark


triggerhappy

Recommended Posts

Gratulerer Bromark. rett og slett ikkje sikker på om eg hugsa på å grstulere deg i Larvik.

sjølv så er eg veldig fornøygd med laurdagen. hinsides all forventning, så no kan eg endeleg seie at eg veit korleis det føles.:)

 

3 gull til kammerfolk (kanskje fleire) er vel ikkje dårleg..

Link to comment
Share on other sites

Takk for det :-) Er en opplevelse å kunne stå i en finelaeskyting og kjenne følelsene som rusher igjennom kroppen. Mange takler det ikke uansett, mens enkelte lærer det med årene. Erfaring er jo helt klart en fordel i slike sammenheng :-) hehe

 

K.

Link to comment
Share on other sites

.. og det hjelper også å ha en revolver som er bare nydelig ;-)

 

K.

 

Gratulerer med gullet. Har du fått ny revolvar? Type? Og kva har du gjort med den?

Har liggande ein kjøpetillatelse på ein revolvar til revolvarfelt. Det kunne vore interessant å vite kva norgesmesteren i år brukte, og eventuelt vil anbefale.

Skal bruke den kun til revolvarfelt, ikkje Magnum I (der brukar eg pistol i 10 mm auto), så er i første rekke på jakt etter ein i .38 spes.

Link to comment
Share on other sites

Takk for det, jeg bruker en ombygd S&W mod10. Pipa er en 5 1/4" Shielen pipe med arisocrat skinne. Våpenet er laget for å gå til grov så vekten er 1395-1400 gram. Balansen er lagt i front for å kunne brukes til bowling skyting ;-) videre er det Wolf fjærsett som er tunet og tilpasset.....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...