Jump to content

Kammerat med tre nye verdensrekorder


osw

Recommended Posts

Åhh, jeg er utrolig imponert over denne karen! Håper jeg kommer meg til Engerdalsdagene for å få sett Kenneth i aksjon !!

 

Gratulerer! (Ser og hører en del kommentarer om at trickskytere ikke hevder seg i konkurranser, men jeg synes det er imponerende å hevde seg så godt i f.eks nordisk nm, da du er så spesialisert som Kenneth!)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Kenneth!

Jeg kommer aldri til å glemme den oppvisningen du hadde i Velfjord for noen år siden: Hele showet i lav motsol. At det gikk an. Imponerende.

Alle kammerater som har mulighet må virkelig få med seg å se denne mannen live med hagla.

Og ikke minst er Keneth en meget sympatisk kar.

Link to comment
Share on other sites

Kjempebra! Dessuten ser dette skikkelig gøy ut også, nesten like gøy som praktisk hagle! Kunne gjerne tenkt meg å prøve, men er ikke sikker på om dette er for hvemsomhelst? Det er jo ikke lov med store magasiner på halvautohagler.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Som dere sikkert ser skriver jeg ikke her inne så mye, men kom nettopp hjem fra NM på Oppdal

så lette etter noen resultater da jeg så denne.

 

Takker så mye for alle gode tilbakemeldinger, men jeg må beklage å si at arrangøren i Drangedal

har valgt å ikke ha meg allikevel så jeg kommer dessverre ikke dit :(

 

For de av dere som bor i nærheten av Feviken så vil jeg anbefale dere å komme dit siste helgen i Juli, det er

en kjempe flott messe hvor jeg skal holde show sammen med Jocke noe jeg tror mange vil synes er doblet

så gøy da vi skyter ca 450 skudd på 40min :)

 

Jeg ser dere lurer på den siste dua når jeg skyter ballongene, den treffer ikke snora som holder ballongene

oppe, grunnen til at jeg skyter den så sent er fordi at kastet faktisk var ganske dårlig så jeg fikk en sideveis

forflytting som var ganske lang.

 

Mvh Kenneth Aspestrand

www.skyteshow.no

 

 

 

Håper å få med meg showet på heilt vilt festivalen i Drangedal i august i år! Gleder meg ikke mindre av å se dette! Helt rått!

 

Aspestrand har vel ei gullmedalje i leirduesti, så han hevder seg tydeligvis der også.

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye for alle gode tilbakemeldinger, men jeg må beklage å si at arrangøren i Drangedal

har valgt å ikke ha meg allikevel så jeg kommer dessverre ikke dit :(

 

Det var synd, en festival som går under navnet "heilt vilt" burde helt klart hatt noe sånt på programmet, for programmet ellers er ikke veldig vilt (bortsett fra bygdefesten på kvelden kanskje). Da blir jeg nok hjemme i år også.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye Kenneth! Dette var artig å se på.

 

Har selv vært på opplæring hos Kenneth og det er ingen tvil om at denne karen kan skyte.

I tillegg til være en sykt god trickskytter har han bortimot 20NM medaljer i forskjellige tradisjonelle skytegrener med både rifle og hagle. Det taler for seg.

 

Kan anbefale Kenneth på det sterkeste når det gjelder både skyteopplæring og show. Vet at han også tar imot bedrifter til skytedager og events på sin private bane i Aremark.

Link to comment
Share on other sites

Hei og gratulerer så mye med verdensrekorder!

 

Ikke for å legge noen demper på stemningen her, men øvelsen der 9 duer kastes i lufta og blir plukket en etter en, er det verdensrekord?

Mener bestemt å ha sett video med Tom Knapp der han iallefall tar 10 duer muligens 11 hvis ikke jeg husker helt feil. Det er kanskje på andre premisser eller har jeg helt feil her?

 

Her er en link til videoklippet:

 

Fant bare video med 10 duer her, men mener å ha hørt at han tok 11 for litt siden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er det slik at man selv bare velger hva man vil sette rekord i?

Raskest på ni duer?? Hvorfor ikke 10 eller 11? (som jeg tror rekorden for å kaste i lufta, å skyte alle duene er)

 

Uansett vanvittig bra skyting, så ikke ta dette som sure oppstøt :wink: Skulle gjerne sett deg i aksjon.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det er standardiserte distanser. Det er vel ingen som har satt verdensrekord på 5234m skøyter.

Lurte på om det er opp til utøveren å velge en "øvelse" han vil sette verdenrekord i.

Kan jeg f.eks. sette verdens(første)rekord i å skyte en leirdue, legge inn en klype snus, og så skyte en til?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...