Jump to content

Ikke kjøp denne selvanviseren fra Jaktdepoet


pelsjager

Recommended Posts

Klart det er forskjell på produkter, men når man skriver bla bla bla så er det å forvente at dette stemmer.

 

Hadde vært helt greit om  JD hade svart, hei vi overvurdert produktet vår og justere ned til max 22lr. Du får tilbake pengene du betalte bla bla bla 

 

Eks

En leverandør av et produkt oppgir at produktet innehar  ISO standard xxxx, når man finner ut dette ikke stemmer og klarer til butikken får man til svar at man burde skjønt produktet var for billig til å være ISO standard. 

 

Det fungerer bare ikke sånn. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sitat

""Klart det er forskjell på produkter, men når man skriver bla bla bla så er det å forvente at dette stemmer.""

***************************************************************************************************************

Du kan jo virkelig ikke mene at det er forskjell på produkter........nå blir det for mye tenking her.......det er ikke lov !!.......REFERER TIL ISO SÅ ORDNER ALT SEG !!

 

- Kjøp billige skrujern....ikke start å tenk på kvalitet.....reklamen lyver ikke.....du får skrudd skruer....bare ikke så mange. Det er ditt faglige valg, men da må du tenke.

- Kjøp den billige sykkelen og sett uttfor skråninga....reklamen lyver ikke......det er bare at det går ikke så mange ganger. Det er ditt faglige valg, men da må du tenke.

- Kjøp den den billigeste selvanviseren og bruk kanon...reklamen lyver ikke.....det funket...bare ikke så mange ganger. Det er ditt faglige valg, men da må du TENKE.

 

Når man da skjønner at man burde tenkt litt før man handlet (noe som da ikke er lov for enkelte) , og sent anbefalinger ut i det offentlige rom om hva

folk bør kjøpe og fått et hylekor av samstemte til å henge seg på, så er det bare å bruke forbrukerådet der sikkert en person som da koster 395,- +++ i timen

til å vurdere om det pinglete greiene du kjøpte skal kunne treffes med en 1 stk 44 kule eller 50 stk........noe mere hinsides nada skal man lete lenge etter.

 

For 395 Kroner så har man en sterk sak !!.......Stå på.....

Link to comment
Share on other sites

YES !!

Det er da helt utroligt at man nå er kommet på side 2 i denne duste tråden der en eller annen

faktisk går ut i det offentlige rom og anbefaler folk om å ikke kjøpe et produkt, og setter i gang

reklamasjon og forbrukerrådet for 395,- kroner på noe man burde se ikke er veldigt solid for den

største belastningen. Den tålte 44...bare ikke så mange ganger når man kjøper noe slikt.

 

Det burde KJØPER gjøre vurdering på. Ikke selger, for selger vet ikke hvordan folk vil bruke produktet.

Litt teknisk innsikt bør man også ha mellom øra. Slik er det med alt man kjøper. Skrujern, sykler, biler,

selvanvisere, sokker, jakker, etc. Vil du ha kvalitet, så kjøper du kvalitet. Så enkelt er det. Vil du ha noe

annet, så ikke forvent at ting skal vere like bra.

 

Denne saken kvalifiserte til en flaske med møllers tran !, og jeg håper at JD fortsetter og selge dette

produktet, for det er sikkert mange med 22 som har stor glede av det og har vurdert at da tåler

den en kartong både her og der i konstruksjonen.......eller mere.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Cutlass skrev:

Hadde sveisa dritten selv og skutt videre 👍 tross alt gjort på 5min.

Hadde nok sveisa det, eller bare planta skiten i bakken uten bakfoten og skutt videre.

Jeg hadde aldri reklamert om jeg hadde skutt i stykker stativet.

Nå har jeg aldri forstått vitsen med disse snurrene, papir gir så mye mer.

Gong på langhold ok. Ellers går det i papir/papp.

Link to comment
Share on other sites

Har vel nevnt det før, men det jeg husker best fra da jeg jobbet i butikk er hvor direkte flaue folk var når de kom for å klage på en vare. En kunne trygt selge råtten fruk og sure pølser, 1 av 100kunder kom tilbake med varene og ba om unnskyld for at h*n plaget oss med sånt, og den ene syntes servicen var utrolig når vi ga tilbake penger eller ny vare.

En ser litt av det samme i dag, treffer du en kjenning som står og roter i kjøledisken med 50%-varer på Kiwi blir blikket flakkende og det kommer en mumling om noe.

Kiwi-Bob (norges verste NAV-svindler..) syntes folk var en snåling.

 

Grunnen til at norsk næringsliv ikke lager helvete om forbrukerettgheter, og hiver rundt seg med prisgaranti, 100%fornøydgaranti, dobbelpristilbake og all verdens påfunn er utrolig enkel. Det er så få som benytter seg av slikt at det koster ikke noe for selger å selge skrot og love gull og grønne skoger.

 

Ære være den som faktisk sier fra!

 

Kunne sikkert skrevet noe om kundebehandling og service, men det er bortkastet i denne saken. Her har kunden aldri rett....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...