Jump to content

Bestilling av CD om Langholdskyting


Poacher

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Selv-følg-elig endrer ikke fysikken seg :roll: .

Burde kanskje presisert at det er presentasjonen som er utdatert og dårlig. CD'en er død og begravet i mitt hode. Jeg lager noe bedre, men dette tar tid og arbeidet er ikke prioritert.

 

Å lage og distrubiere dette materiellet har stort sett bare påført meg utgifter og arbeid; husker fortsatt første utsending i Sluttstykke-tiden hvor opp mot 3/4 ikke betalte den symbolske prisen før purring.

 

Så smått har det begynt å dukke opp baner/klubber/skytemiljøer som sysler med blinkskyting på lange hold - dette har vært målet mitt hele tiden og her vil det være naturlig at andre personer formidler kunnskap.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
CD'en er død og begravet i mitt hode. Jeg lager noe bedre, men dette tar tid og arbeidet er ikke prioritert.

 

Sender ikke ut CD lenger.

Ref post over.

Blei litt lei da enkelte i tillegg brukte materiellet mitt til å slå mynt og ikke bare formidle.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tenkte bare å stikke innom for å si takk for en veldig lærerik CD med skjemaer i tillegg. Har gått gjennom CD-en to ganger, og innser at det er mye å huske på, men gudbedre så mye jeg har lært.

Takk for at du har gjort skytingen enda morsommere og enda mer interessant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...