Jump to content

Bestilling av CD om Langholdskyting


Poacher

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Er det noen som har mottatt denne CD etter bestilling og betaling?

Har bestillt og betalt, purret på to ganger men fremdeles ingen CD i posten :(

 

Tjaa... Puttet akkurat den 3. cd i posten til deg nå. Får du ikke den så sender jeg beløpet tilbake til deg. For dette gidder jeg ikke mer...

 

 

Forøvrig er tråden oppdatert med PM til de som ønsker cd.

Link to comment
Share on other sites

Fikk CD i posten nå :D

 

Skal nevnes at jeg bor langt oppi skogen, nært kyr, sau, hjort, mink, hulder og ei og annen trollkjærring. Sistnevnte er visst nok av den nyssgjerrige typen, men om det er hun som har sett behovet for 2 langholds CDer er meg uvisst.

 

Beklager Poacher, ikke meningen å lage merarbeid og/eller unødvendige treningsturer til postkontor!

 

Takker for cd :wink:

Link to comment
Share on other sites

CD nå mottatt Poacher, tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til dette.

 

Også en stor takk til Roe for et fantastisk kompendie. Dette overgår matetiale jeg har gjennomgått tidligere i sivil og militær sammenheng, både når det gjelder dybde, faglig innhold og pedagogisk fremstilling.

 

Ser umåtelig frem til v1.2 (finnes den?), nye Langholdsfilmer samt DVD!

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker. Det var jaggu mye for pengene.

Lurer bare på en ting: I "lese-delen" ligger av og til tekstene oppå hverandre og når jeg prøver å ta tak i tekstblokkene for å flytte dem fra hverandre så jeg ser hva det står, blir det bare kaos.

Jeg er ingen ekspert på powerpoint, så hvis det er et eller annet knep jeg ikke har fått med meg, ber jeg om unnskyldning. Men et tips om hvordan jeg bør gå frem, hadde vært veldig velkommen.

Link to comment
Share on other sites

Kjempeopplegg! Har brukt to kvelder nå på å se gjennom kurset, og kjenner allerede at dette må gjennomgås mye mer seriøst fire-fem ganger til.

 

Har tenkt opptil flere ganger at dette skulle vært filmatisert som en instruksjonsvideo - gjerne på engelsk - men jeg koser meg med det jeg har jeg!

 

Helt konge, dette kommer til å bli brukt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...