Jump to content

lakkere demper?


irziana

Recommended Posts

tips ikke bruk rødsprit til å rense med før maling, den inneholder fett, bruk hvitesprit ell tynner.

 

sier ikke at dette var feilen her, da demperen blir veldig. motor lakk tåler 800grader? noen testet?

 

Skulle til å foreslå det samme. Eksos/motorlakk og felglakk er laget for høye temperaturer. Det burde funke fjell. Husk forarbeidet også =)

 

//Spectre

Link to comment
Share on other sites

Til jul ønsker jeg meg bilder av dempere lakkert i KG GunKote.

 

GunKote kan betegnes som Duracoats storebror når det gjelder slitestyrke.

Eneste 'ulempen' den har kontra Duracoat er at den (som f.eks Durabake fra Lauer) må bakes i ovn for å herde (1 time på 160 grader). Med dempere er ikke dette en utfordring (jaok, den største Whisperen...)

 

Siden julestemningen kom tidlig i år så skal de første 5 som sier ja til å lakkere en demper med KG GunKote få en flaske (120ml, normal pris 279kr) i valgfri farge gratis tilsendt. Jeg spanderer portoen også. Jeg regner med en ærlig tilbakemelding på hva dere synes.

Bilder sendes til Post@durano.no

 

IKKE SEND PM. De første 5 som skriver "Ja!" og hvilken farge de vil ha i denne tråden får. Jeg tar kontakt ang adresse.

 

Tilgjengelige farger (se bilder på nettbutikken):

 

Black Chrome

Bright Brass (Gull)

Flat Black

Flat Dark Earth Tan

Flat Foliage Green

Flat Gray

Flat McMillan Tan

Flat OD Green

Satin Black

Anodized Blue

Anodized Red

Anodized Green

 

Mvh

JervenNissen.

Link to comment
Share on other sites

Til jul ønsker jeg meg bilder av dempere lakkert i KG GunKote.

 

GunKote kan betegnes som Duracoats storebror når det gjelder slitestyrke.

Eneste 'ulempen' den har kontra Duracoat er at den (som f.eks Durabake fra Lauer) må bakes i ovn for å herde (1 time på 160 grader). Med dempere er ikke dette en utfordring (jaok, den største Whisperen...)

 

Siden julestemningen kom tidlig i år så skal de første 5 som sier ja til å lakkere en demper med KG GunKote få en flaske (120ml, normal pris 279kr) i valgfri farge gratis tilsendt. Jeg spanderer portoen også. Jeg regner med en ærlig tilbakemelding på hva dere synes.

Bilder sendes til Post@durano.no

 

IKKE SEND PM. De første 5 som skriver "Ja!" og hvilken farge de vil ha i denne tråden får. Jeg tar kontakt ang adresse.

 

Tilgjengelige farger (se bilder på nettbutikken):

 

Black Chrome

Bright Brass (Gull)

Flat Black

Flat Dark Earth Tan

Flat Foliage Green

Flat Gray

Flat McMillan Tan

Flat OD Green

Satin Black

Anodized Blue

Anodized Red

Anodized Green

 

Mvh

JervenNissen.

For å være litt ot. Hvordan er fargeforskjellen mellom Duracoat og gc feks i matt sort?

 

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...