Jump to content

Dobbel 1911


Falk

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

:? Les litt i kommentarene om denne kreasjonen.. Den rakk så vidt jeg fikk med meg lanseringen til 1 april?

Det var vel en artikkel om denne i siste Skytter Nytt, hvor du tydelig ser at hanen er i ett stykke. Det er sveiset sammen to sånne, og å bruke tid og krefter på å diskutere denne skjønner iallefall JEG lite av..

Anbefaler tråden flyttet til Off topic eller Børsemaker og prosjekt / Samlevåpen (samt våpen utenom det vanlige) hvor denne bedre passer hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal tråden flyttes, Woff?

Det er da en pistol, vel fungerende - og i salg... ser ikke helt for meg hvorfor den skal ligge i hverken Off-Topic eller prosjekt?

Den ble presentert på IWA, og Arsenal har flere andre typer våpen de selger - så om du hintet til en 1.april's lansering tar du nok feil...

 

Men tilbake til kreasjonen - både hane, sear og avtrekker er ett stykke, det samme er både ramme og sleide, så begge løp blir avfyrt samtidig, og gir visstnok konsistent ca. 1" spredning på de to treffene.

Men om det er noe lurt triks i forhold til Para's double stack oppfinnelse vet jeg ikke helt.... mjaaaaaeeeiii.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Skremmende oppsyn - to .45 hull..

 

Dersom de fyres av likt, treffer man i hele tatt? Å få de til å avfyres helt likt er vrient vil jeg tro? Skal ikke mye forsinkelse til før kulene går et stykke fra hverandre.

 

Dersom de fyrer av annenhver, så kunne man like gjerne hatt lengre magasin? Vil vel også få sidedrag i en slik som på dobbeltløpede s/s våpen ellers?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...