Jump to content

For mye trafikk???


Woff

Recommended Posts

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

Link to comment
Share on other sites

Igår og idag har det vært så mye error at jeg blir snart sprø. Mye ken komme av mitt gamle utstyr, men jeg tar ikke på meg skylda for alt, så det må være et problem her et sted til tider.

 

Kan jo hende serveren blir ustabil med mye uvær, og de siste dagene har det smølli ganske mye og lenge oppi her ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle egentlig ikke si dette, men dere bør vel få vite det.

 

Det har seg slik at vi den siste tiden har fått mange henvendelser fra frustrerte fruer (og et par gråtkvalte menn) som synes deres kjære bruker alt for mye tid her. Vi har derfor begynt å stenge ned forumet rundt midnatt som et hint om at det er på tide å legge seg.

 

Om dette ikke løser problemet kan det i fremtiden bli aktuellt å innføre tidsbegrensinger på hvor lang tid man kan bruke her. Unntak vil selvfølgelig bli gitt til personer som kan dokumentere at de er single og uten barn.

 

MVH

Moderatorene

Link to comment
Share on other sites

:P Denna var FIN, Fulmen!! Godt med litt humor!

personer som kan dokumentere at de er single og uten barn

Hva med meg da? Søker herved om unntak da fruen er frustrert over at jeg i det heletatt kommer å legger meg om kvelden...

Og barna er ikke 'barn' lenger, men voksene!

Link to comment
Share on other sites

En del av problemene er kjente, og forårsakes av feil og begrensninger på vår hosts server, men det kan godt være det er andre ting vi ikke har sett. Vi setter stor pris på innspill som dette - derfor tar jeg det opp internt. Du får tilbakemelding.

 

Jeg kan ikke se å ha hørt mer i denne saken, men det virker som om problemene fortsatt eksisterer. Har dere tatt opp dette og kommet til noen konklusjon?

Link to comment
Share on other sites

:P Det er nok ikke du som gjør noe galt 7 mm Rem Mag! Feilen er på kammeret, som

du kan lese over her... Ser ut til at det kjøres en jobb (sikkerhetskopiering?) rett etter midnatt

som medfører den feilmeldinga du kom med! Dette regner jeg med at de kommer til å endre på?

Kunne være smart å legge belastningsjobber til et senere tidspunkt.... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

:P Det er nok ikke du som gjør noe galt 7 mm Rem Mag! Feilen er på kammeret, som

du kan lese over her... Ser ut til at det kjøres en jobb (sikkerhetskopiering?) rett etter midnatt

som medfører den feilmeldinga du kom med! Dette regner jeg med at de kommer til å endre på?

Kunne være smart å legge belastningsjobber til et senere tidspunkt.... :twisted:

 

Det var nok min feil jo :oops: Gikk problemfritt når jeg krympa bildet.

Link to comment
Share on other sites

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

Fikk feilmeldinga over når jeg prøvde å se på en tråd...... når jeg tenker meg om... var det faktisk denne tråden du leser nå.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Samme problem som før, folkens - one.com sliter med kapasiteten. Det at det nå oppstår oftere skyldes svært sannsynlig at trafikken på kammeret.no øker ganske mye. Det kommer løsning etterhvert - foreløpig får vi bare bite tennene sammen og vente til det går over (det går vanligvis fort over).

Link to comment
Share on other sites

Jeg biter og biter tenna sammen.......men greide ikke lenger uten og spørre om litt info/status på dette....

 

Kommer feilmelding 1 av 3 ganger nå........

 

Jeg smører gjerne tjukke lag med tålmodighet utenpå meg selv, men er ok med litt motivasjon til smøre med litt status... :D

Link to comment
Share on other sites

Da tror jeg du må sjekke linjen din, hvis du får problemer 1/3 av gangene du trykker på noe på kammeret så er ikke problemet hos oss.

 

Vi har problemer typisk etter kl. 22 på kveldene, når trafikken er størst, kanskje av og til litt tidligere på kvelden. Dette manifisterer seg i problemer på galleriet, større problemer på chatten og sånne stygge feilmeldinger på kammeret.

 

Ting kommer på plass (bytte av sted å være), og vi setter pris på tilbakemeldinger på feil dere får, men sutring biter ikke dessverre ikke på, om vi vil eller ei. :( Vi er *minst* like interessert i at dette skal gå så fort som mulig som dere, og det jobbes knallhardt i kulissene!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Les de andre trådene om flyttingen av kammeret så skjønner du ;-)

Done... Har på en måte bare lest de absolutt mest interessante trådene for meg i det siste, pga. hastigheten :wink: Så har ikke klikket så mye inn på "Drift". Men har lest nå så, så skal la være å mase... :)

 

Det blir jobbet hardt med. Fordelen nå, i motsetning til hos one.com er at vi har en leverandør som jobber hardt for å ordne opp. Så jeg krysser fingrene for at dette blir bra til slutt.

-"Alt ordner seg til slutt. Det umulige tar bare litt lengre tid." :mrgreen:

Tipper det blir helt topp jeg.

Link to comment
Share on other sites

Generell feil

SQL ERROR [ mysqli ]

 

Table './kammeret_no/phpbb3_search_wordmatch' is marked as crashed and should be repaired [145]

 

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

Får opp denne nesten hvergang jeg poster nå. Eller rette: når jeg går inn for å endre innlegget mitt.

Har skjedd hvergang jeg har redigert dette innlegget nå (er vel tredje gang nå).

Bruker oppdater knappen i nettleseren, og så ok på å forsøke igjen. Da kommer jeg normalt inn igjen.

 

Edit spesifisering. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

:shock: Nå er det lenge siden generalen har kommet med feil!

 

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

 

Too many connections [1040]

 

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

 

Men nå skjedde det et par tre ganger....

Link to comment
Share on other sites

Ang. mulige feil og mangler (OT??).

 

Jeg har prøvd å laste opp til galleriet i explorer 7.0 og opera, men ikke fått det til (forrige uke og uken før). Er det noe feil der eller er det min maskin som ikke kommer gjennom?

 

En ting jeg ville hatt inne i galleriet er en knapp der mine opplastninger vises, og kun de.

Litt enklere å finne tilbake til gamle bilder da...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...