Jump to content

Classic Division (IPSC) Hurra!


Hassel

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men det vil nok ende med at 9 mm og .40 blir standard kaliber i classic division

Så dere skal løpe rundt med 1911er i 9mm og kalle det "classic", øl med sitronsmak :roll:

 

K

 

Driver å funderer på å søke på vekselsett på Trojaneren min nettopp for den der grunnen, det er en 1911klone, og føler man bør ha .45 til den (men kjøpte den som min første pistol og 9mm var uten tvil mer kurrant for lommeboken og det å få tak i :roll: )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er en god del som har gått over til SPS etter at merket fikk ny representant. Pedersen vaabenlager har egen børsemaker som KAN pistol, han påstår at SPS er like godt som alt annet. STI må inn for småjusteringer, SVI blir sendt for småjusteringer/gjennomgang av importør før du får våpenet utlevert.

 

Jeg likte designet på SPS 1911'ern, sort/rustfri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ville egentlig valgt et litt mere offisielt fora og stille disse spørsmåla men der var det litt rusk i forgasseren så vi tar det her.

Er det no opp til hver enkelt arrangør og velge om Classic er muligt og skyte på deres stevner eller blir dette like naturligt og kunne stille i som eks Open?

Link to comment
Share on other sites

Av en eller anne grunn ser det ut til at tante har fått det for seg at 4 9mm pingstoler holder... så nå vurderer jeg å selge en ruger for å få en singlestack 1911 i 9mil gitt.... Har mistet så mange hylser på wintercupen at det gjør litt vomdt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, riv det opp og gni det inn....

Som nevnt... jeg vurderer å omsette en av mine uvruderlige rugere for å få tusket til meg en 9mm 1911. Men skal man satse på ferdig fra SPS /STI eller kjøpe en billig en å få den bygd... Konemors STI Targetmaster er jo unektlig en riktig så fin pistolett.

Link to comment
Share on other sites

Sorry...

Men klarte ikke å la være... en ting å ende med feks 168 i pf med en 40. Men i 45 med de tunge kulene er jo ganske godt gjort å klare minor.

 

 

Jeg ville nok kjøpt en billig og fått den bygd. Da får du den akkurat som du vil ha den.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor en kan få tak i Safariland mod 773 mag.holdere.

Har noen 773 fra før, som jeg bruker når jeg har skyter PPC.

Nå trenger flere, når jeg skal prøve meg på Classic.

 

Har også vurdert å kjøpe et annet merke mag.holdere.

Men ser at disse er laget for dobbel stack magasiner.

Noen merker har innlegg, som gjør at singel stack magasiner skal passe.

Vil ha magasin holdere som er laget for singelstack. Tror det er en bedre løsning enn tykke innlegg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

En søknad som ble send inn 5/12 skulle vel vært besvart, ihvertfall anerkjent mottatt med en antydning av saksgangen, innen 15 virkedager, altså 28/12. Selv hvis vi er snille og tar høyde for at ting tar litt mer tid i slutten av desember er vi vel kommet til grov tjenesteforsømmelse nå man ikke har hørt noe 2/8 året etter.

 

Antar at forbundet har tatt kontakt med advokat og at saken løses snart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...