Jump to content

Kristoffer Clausens mediabombe


Mauser68

Recommended Posts

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Han har ikke fått en krone av meg, og takk for det :winke1: . Har ikke kjøpt en film, har aldri likt fremtoningen hans noe videre, og den har vel ikke blitt noe etter dette. Det som er litt trist, er å tenke på alle barna som sto i kø på Villmarksmessa for å bli tatt bilde av sin store helt... :(

Link to comment
Share on other sites

- nå reiser han vistnok verden rundt som hunting and survivalman ..... :roll:
Hvis man ser på youtubeklippet, eller den episoden fra Fieldsport. Så sier de at han er invitert over dit etter flere år som venner på FB.

Det er vel samme som skjer her på kammeret er det ikke? At venner inviterer hverandre på jakt...

(Fixet sitatet. Jegermeistern.)

 

jo,men hør nå hva som sies skrives....virker på meg som at når han er færdig med å lyve i norge,drar han bare til ett annet land og forsetter der!han fortsetter bare videre som om ingenting har hendt.....da er man ikke mye ydmyk.....

Link to comment
Share on other sites

Gode filmer ja, men jeg tror at en mann med så lite skrupler nok har tatt seg uendelig mange lettvint løsninger også i filmene. Hegnjakt er allerede "avslørt" , hvor ting er filmet ellers vet ikke je,g men jeg vil ikke bli overrasket om det er filmet både i dyrehager oga alt mulig annet. Det er ihvertfall ingen grunn til å ta det han sier for å være troverdig lenger.

Link to comment
Share on other sites

Me nesten le av å lese hvor mye "hat" enkelte av dere har til Claussen. Forstår at han har gjort en stor brøler, og at enkelte av dere har mistet en å se opp til. Men bortsett fra det, hva kan gjøres videre? Hva skal Claussen gjøre? Hva kan dere gjøre?

 

Jeg holdt på å si ordet "tilgivelse", men forstår at det kan fyre dere enda mer opp. Derfor vil jeg ikke si det.

 

Jeg minnes vagt da av det viste seg at Hjortejakt 2 filmen var spilt inn i hegn i Sverige. Dog hadde jeg en mistanke etter å ha sett filmen, men det var helt ok å få det bekreftet. Ble ikke sint, hatfull og forbanna for det.

 

Hadde et avslappa forhold til at han skulle bo ute i ett år også. Mulig det har "reddet" meg frå knuse pc, brenne alle blader han er med i og hive alle filmene ut vinduet, samt stikke nåler i voodoo-dukka mi......

 

Jula nærmer seg. Håper alle får ei trivelig jul, Claussen inkludert. :D

Link to comment
Share on other sites

God jul til alle medmennesker gjelder fra meg også (også Clausen), men å bli lurt setter jeg uendelig lite pris på. Uansett hvem det gjelder. Det som gjør at så mange (meg inkludert) bli så forbanna på Clausen er at han skamløst forsetter å annonsere for og annonserer svindelen sin i stort monn. Samtidig er det ikke føste gang han viser at han har et litt tilfeldig forhold til sannhetsbegrepet. I tillegg går det en mengde rykter om andre umoralske handlinger i jaktsammenheng. Er nok bare ett tidsspørsmål før resten kommer for en dag. Ingen som helst grunn til å bevile ryktene etter alt som er kommet frem!

Men forsvar gjerne mannen, det ble jo et "ramaskrik" på Kammeret når de første indisier kom under dette 365 prosjektet å :lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Forsvarer ikke mannens handlinger. Men liker ikke at det skal bli legitimt og politisk korrekt å "hate" han for det.

Nå er jeg ferdig med å diskutere. Tenk på noe kjekt. Finn dere noe positivt å fokusere på. Da blir kanskje hverdagen overkommelig for de av dere som fortsatt lar dere fyre opp av mediabomben.

Link to comment
Share on other sites

er ikke sint,men jeg liker det lite at han driver den offensiven som om ingenting har hendt.....også føler jeg at han hygger seg på lurepengene,ettersom han reiser rundt i hele verden på jakt....det er ikke noe en vanlig mann kan gjøre,og det gjore ikke clausen før det berømte året sitt ute....

Link to comment
Share on other sites

Evig eies kun et dårlig rykte................

 

en gang kjeltring, alltid kjeltring....

 

 

Personlig synes jeg Clausen er en bleikfis. Det syntes jeg første gangen jeg så ham, en dalt............

 

Men det er nå min mening. Fyren er sikkert grei som person, for de som kjenner ham.

 

Men det var nå det inntrykket jeg fikk, bleikfis............

Link to comment
Share on other sites

Ja, man trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at KC har tjent store penger på uærlig virksomhet (pent, for SVINDEL)

Men så lenge fjortisa gidder å kjøpe, og å se filmene hans, i stedet for å gå ut i skauen å bli jegere selv... så kommer vel han til å fortsette så lenge 'cashflowen' er positiv.. Tror nok ikke den mannen ligger søvnløs om nettene med anger nei... dessverre. Han ler hele veien til banken :!:

Link to comment
Share on other sites

Vi setter en strek her og stenger denne inntil videre...

 

 

 

NB: Det har kommet rapport på at hansen deluxe skulle være inhabil i forbindelse med KC-tråden.

 

Avgjørelser om stenging etc. tas av flere moderatorer i fellesskap - og vi ser lite nytt (men derimot innlegg på/over grensa til personangrep/sjikane), etter at den samme grauten er tygget oppigjen og oppigjen over 8 sider.

 

Klage på moderering rettes i tilfelle til styret.

 

Jegermeistern.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...