Jump to content

Kammert pils i Bergen 2010 - 27 februar


BigBore

Hvem skal skyte?  

34 members have voted

  1. 1. Hvem skal skyte?

    • Jeg skal skyte
      17
    • Jeg skal ikke skyte
      17


Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg foretrekker et møkkete kvinnfolk :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Er ikke gått samme vei som Fo..dal :shock::shock:

 

Jeg også :wink:

Men Fo..dal.... har jo tatt den heeeelt uuuut :mrgreen:

 

Hahahahahahaha, hææælvete snart kommer vel den historien i GodKveldNorge også! :lol:

Jeg er offshore den 27 februar, dere får kose dere!

Link to comment
Share on other sites

Kan hive meg med på skytinga, og ta med litt diverse og skyte med.

Tør ikke vere med på festen da eg er redd eg kommer til og få mye og stå til rette for i ettertid.. :lol:

 

 

Cracy-John

:mrgreen:

 

Dette var en tamm unskyldning C-J... :lol:

stå til rette for.... bla bla bla...

 

Jeg utfordrer deg til fest!!

 

 

Foresten så er CJ også Pamela Anderson`s navn i Baywatch serien..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Foreløping er det mange påmeldte som ikke har registrert om de skal skyte eller ikke. Kan dere gjøre dette da det har med innkjøp av skiver osv.

 

Skytegrener:

 

1.

Jaktfelt 3x5skudd stå/sitt/ligg 2min pr serie og vanlig poeng

 

2.

Hurtig - Gris 1x5skudd Ligg 10sek, Sitt 15sek eller Stå 45sek.

Du velger selv stilling ut i fra ønsket tid. Skudd etter endt tid trekkes 1 p pr sek over tiden.

 

3.

Beste samling 1x5skudd liggende m/støtte fri tid – 1 forsøk

 

4.

3-stillinger 1x6skudd 2 stå – 2 sitt – 2 ligg 90sek.

Skudd etter endt tid trekkes 1 p pr sek over tiden.

 

Det er fortsatt ingen som har påtatt seg ansvar for noe som helst ved arr på kvelden.

Link to comment
Share on other sites

Vil det si at det ikke blir fest? Greit å vite om det blir noe av siden man planlegger både overnatting og andre nødvendigheter...

 

Så! Step up noen av dere som bor i området; det bør jo være noen lokale som fikser det praktiske. Mat kan være noe så enkelt som pizza, kjøp en kasse eller to med brus og resten av drikken tar folket med seg selv. Engangsduk på rull, servietter og plastglass og store bossekker; da er man mye godt i mål vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Lurer inn ett lite spørsmål her siden det er så mye folk fra Bergensområdet her. Jeg skal på kurs i Bergen fra søndag til fredag den uka dere skal treffes. Er det noen av dere som har lyst til å treffes for en pils på kveldstid midt i uka? Så slipper jeg å kjede meg på hotellrommet.

Link to comment
Share on other sites

Forholdene på skytebanen er vanskelige pr i dag, i terrenget er ski det rette.

Vi skal ha jaktfeltstevne til helgen, og det er varslet snø. Er vi heldige får vi trakket opp løyper til skivene.

Ut i neste uke vet vi litt mer når vi får langtidsvarsel, da skal vi informere om nødvendig fottøy og tilbehør.

Link to comment
Share on other sites

Forholdene på skytebanen er vanskelige pr i dag, i terrenget er ski det rette.

Vi skal ha jaktfeltstevne til helgen, og det er varslet snø. Er vi heldige får vi trakket opp løyper til skivene.

Ut i neste uke vet vi litt mer når vi får langtidsvarsel, da skal vi informere om nødvendig fottøy og tilbehør.

 

HVA ! :shock::shock::shock:

 

Blir det skiskyting,

vet ikke om eg e helt i form for det,

vet heller ikke kor de gamle skiene mine er.

 

MADMADS

Link to comment
Share on other sites

Drit nå i skiskytinga; jeg skal dit på søndag og teste forholdene og jeg NEKTER å gå på ski (snø se til å smelt :twisted: ) Det jeg er mer interessert i er hvordan det går med festforberedelsene...?

 

Må vi spise før vi kommer eller blir mat der? Og klokkeslett for festlighetene samt en adresseangivelse for alle de som kommer tilreisende?

Link to comment
Share on other sites

Når "seminaret" begynner kan vi eventuellt ta en kjapp kronerulling, så kan eg stikke ned på kiwi butikken å kjøpe inn til en "kammerdessert". I fjor laget eg en skogsbærdessert med honning og Whisky (som eg tror de fleste likte godt(hvertfall de som drakk Whisky) :D ), og IS (NB ikke sånn ting som noen bruker i Whiskyen).

 

Tar det for gitt at det finnes noe Whisky ( eller whiskey)i forsamlingslokalet som doneres til desserten.

 

Hilsen deres erbødige dessertkokk.

 

 

MADMADS

 

Husk, eg pleier å være forsiktig med Honningen.

Link to comment
Share on other sites

Kommer folk eller kommer folk ikke? Det er vel nærmere 40 stykker som har skrevet at de vil komme, men det har vært veeeldig stille i det siste...

For min del betyr det endel siden jeg har bikkjer til plassering samt hotellovernatting og 3 timers reis å ta hensyn til, og for å være ærlig så koster det mer enn det smaker dersom det hele går opp i kålen... Noen MÅ faktisk begynne å gjøre noe skal det bli en hyggelig sammenkomst.

 

 

@MADMANS: Kommer det 40 stykker så er det ikke bare å stikke nedpå Kiwi for å handle litt etter at partyet er begynt ;)

Link to comment
Share on other sites

Du skal til Bergen no Jaktlykke, ikkje Hedmarken der ein kjem til dekka bord.. :mrgreen:

 

Nei eg er einig, eg hadde for all del tenkt å både hjelpe til og reise tidlig nedover, men pga den situasjonen eg er i no, så er det ikkje mykje eg kan hjelpe til med, litt er det. Men eg meinar når ein har prøvd å dratt i gang dette her, så burde det vært ein utvalgt komite som hadde meldt sin interesse og at ein eller annen kunne fått sydd sammen ei pakke her. Det skulle vel ikkje være umulig å få til ?

 

Så folkens, utav hiet, skrik ut dersom det er nokon som kan bidra og hjelpe, så kan me editere første innlegget og lage ein komite, så me får fart i sakene her, ok ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har litt samvitighetsnag for ikke å gripe fatt i dette sammen med BIGBORE.

Men nå er det bekreftet at når dere koser dere ligger jeg på Hagavik Sykehus, forhåpentligvis med ny innmat i det høyre kneet.

Til DERE andre , kom an og mell dere.

INGENTING blir gjort når INGEN er med å ta litt ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Kremt, host... Hallo!

 

Nå er det noen som kommer langveisfra, og koker det bort så er det greit å vite på forhånd, fordi da er turen til Bergen "litt" bortkastet.

 

For min egen del så kan ikke jeg adminstrere noe som helst på et sted jeg aldri har vært eller kjenner fra andre siden av landet. Har jo aldri vært i Bergen engang...

- Tror dere at alle de "påmeldte" kommer?

- Bestille f.eks pizza fra peppes og få det levert, må sikkert bestilles noen dager i forkant.

- Eller så kan man gå ut på "Peppe's" eller tilsvarende og overnatte for de som vil/skal på klubbhuset.

- Drikkevarer med aldersgrense sørger man for selv.

 

Jeg er i ferd med å bestille hotelrom, og da hadde det vært greit å vite liksom...

Link to comment
Share on other sites

Det er skummelt stille her ... Selv har jeg bestilt og betalt for hotell og fly. Vi trenger ikke noe som helst "styr". Ikke verre enn å samles på et sted der vi kan drikke og prate tull, og bestille noe enkel mat. K-I-S-S (keep it simple stupid).

 

Edit ... Poachy var før meg.

Link to comment
Share on other sites

Altså, jeg har vært lite på nett i det siste og ikke fulgt så godt med her. Mye som skjer er en av grunnene, så jeg har heller ikke anledning til så MYE orging. Men jeg kan gjerne stikke innom inneskytingen på mandag hvis det er en anledning til å planlegge. Og ellers stille lørdagen til disposisjon. Kan gjerne gjøre byssetjeneste - det var jo mye snadder som ble laget der i fjor, så kanskje en anledning til å lære noe ;-)

 

Lykke: kennel kan jeg ikke hjelpe med, men jeg har ennå en gjesteseng som ikke er hevet ut, om du vil unngå hotellutgiften. Er på vei til totalrenovering her, så tre rom er tømt og resten går snart. Passet fint med tørre gulvplank å brenne opp i kuldeperioden, alt er gått med så langt ;-)

Og der kom der til en langveisfarende snikskytter.. skal greie en madrass/sofa til deg og om du vil :)

 

edit: fælt så mange som skriver så seint, da ;-) Jeg er treig nå :) Men kan vel stå for det jeg skrev likevel. Fest i sentrum gjør forøvrig mitt krypinn innenfor gangavstand :)

Link to comment
Share on other sites

Ok... la meg si det slik...

Dersom det skal være så vanskelig så kan jeg heller drite i skytingen og ta festen. FOR FESTE SKAL JEG...!!!!!!!

Forslag:

Ingen forberedelser gjøres på lokalet. Vi trenger vel ikke damaskduk og serpentiner for å prate drit...

Vi treffes på Melkeplassen http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D669 ... %3Daddress fra kl.1700 og utover, ettersom når det passer den enkelte å komme. (jeg har ikke nøkkel)

Litt utpå, når vi ser hvor mange som har kommet, tar vi kronerulling og ringer etter pizza. (ut i fra avstemningen blir vi vel rundt 30)

Det er kaffetrakter i lokalene. Jeg kan ordne kaffe og plastkopper. (det går faktisk an å drikke brennevin fra plast... jeg har prøvd..)

De som føler for det smisker med sin bedre halvdel vedr baking av en kake osv..

OK.. da har vi tidspunkt, sted, mat, kaffe på plass.

Det kan jo nesten se ut som om jeg kan skyte alikevel... :mrgreen:

Det jeg IKKE tar ansvar for er låsing og rydding. :?:wink:

 

Så alt i alt.. Det ordner seg og jeg håper dere alle vil komme selv med litt rot..

Link to comment
Share on other sites

...Så alt i alt.. Det ordner seg og jeg håper dere alle vil komme selv med litt rot..

Se der våkna gutten jo :wink: Kommer du til Kismul i morgen så kan vi jo ta en liten prat om ting og tang angående festen eller hur. (jeg skal jo i tillegg knuse deg på jaktfelten siden du nå er degradert til jeger A :) )

 

Snacks og et par bruskasser og en CD-spiller med noe musikk på hadde også gjort seg.

Link to comment
Share on other sites

Oppfordrer alle som skal skyte til å ta med ski om dette er mulig. Det går greit å gå på beina men raskere og mindre energikrevende med ski.

Ta også med det som er av morrovåpen som andre kan klå på og prøve...

 

ps. bruk uken på å tørrtrene ladegrep....

Link to comment
Share on other sites

Ja dette her er vinteren me har lengta etter i mange år, skikkelig med snø, ikkje sånn slaps, pisseregn og is, dette er saker.. :mrgreen:

 

Eg må nok melde avbud på skytinga, eg tar kanskje med meg ein sak, men har pga foten ikkje fått verken testskutt børse eller ammo og fått lada ein lott med brukbar trenings ammo. Og foten er ikkje klar for å vasse i snø med, ei heller på ski... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...