Jump to content

Kammert pils i Bergen 2010 - 27 februar


BigBore

Hvem skal skyte?  

34 members have voted

  1. 1. Hvem skal skyte?

    • Jeg skal skyte
      17
    • Jeg skal ikke skyte
      17


Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er ny informasjon, uteskytinga blir avlyst. Det blir inneskyting med .22 LR klokka 13.00 i fjellet ved Lotheveien v/Karcher. S?lir det fest p?okalet til NJFF p?elkeplassen fr?lokka 17.00. Spre dette vidare til dei du kjenner som skal v? med p?reffet.

 

S?et blir nok ingen tur til Kismul.

Link to comment
Share on other sites

Det blir ikke skyting p?ismul pga sn?holdene.

Vi skyter p?nnend?anen til Bergen sportskytterklubb i Lotheveien p?amsg?.

Det blir skyting kun med .22 og vi starter kl 1300. Vi har v?n til utl?

Det blir samling i klubblpkalene til BJF fra kl 1700.

Vi bestiller Pizza eller noe annet lettvindt, dersom folk har med seg noe spennende skal vi nok hjelpe ?pise det ogs?

Link to comment
Share on other sites

Siden noen har meldt meg frivillig til ?estille pizza :roll: kommer jeg n?ed f?nde oppdatering:

 

Fersk opptelling tilsier at vi blir 34 eller 35 deltakere om kvelden. Jeg pr? n? bestille inn 20-22 store Peppes-pizzaer for levering kl. 20:00. Ta med kontanter !!! Hvis alle beregner 200kr hver, s?lir det antagelig nok til at MadMads kan lage dessert ogs?:D

 

Ad skytingen, s?ppfordrer jeg alle som skal v? med til ?a med kl?g-sikleobjekter i tillegg til salongriflene. "Utstillingsdelen" av skytingen i fjor var en trivelig seanse som godt kan gjentas.

Link to comment
Share on other sites

Resultater skyting... De 3 beste i hver gren..

 

Jaktfelt.

1.BigBore

2.Per-S

3.S?ilen

 

Hjortepress.

1.Per-S

2.S?ilen

3.BigBore

 

Hurtigskyting.

1.BigBore

2.jerognal

3.Kruttungen

 

Premieutdeling......

Vi gir ikke premie til vinnere i ?. Vi trekker Hellekniver gitt av SECURITAS...

Kniver gikk etter mange omtrekninger til... (de som ble trukket f? fikk kniv i fjor) HighPower, Federal79 og Tord..

 

Vi takker for innsatsen.

 

Vi hilser alle til han som ligger og later seg p?agavik..

 

SK?..!!!!

Link to comment
Share on other sites

H?r Mauser fikk gitt min beklagelse! Jeg har lagt paddeflat med MAGEVIRUS siste dagene! Og v?s?nill ?ro meg, jeg har ikke samvittighet til ?iske ?i dere flotte mennesker dette svineriet! Vann skal kunn komme ut 1 sted. IKKE 3 steder!

 

Det var for?g konge ifjor! Satser p? komme sterke tilbake neste gang! Sorry!

Link to comment
Share on other sites

Vil da takke for et hyggelig lag påkytinga i dag?

Morro og treffe folk her "inne fra" alltid!

Selv om eg ikke var tøff nok til og delta på festen etterp?:oops:

Kjempe flott innsats til de som var med og organiserte og gjennomf? skytinga!

Sender også en liten hilsen til Jan F Monsen med ønsker om god bedring og håper han ikke skremmer vannet av alle på sykehuset.. :lol:

 

Cracy-John

:mrgreen:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Er nettopp kome heim igjen frå Bergen, fått rulla meg ned på sofaen og sjekka status på pc`en.

 

Takk til alle som møtte opp, for ein kjempetrivelig dag, med skyting og sosiale aktivitetar. Dette var kjempemoro, og gledar meg allerede til neste år igjen. Spesielt takk til Bigbore og gutta for all organiseringa og vel utført skyting og aften. Og til Federal79 for å stille opp med overnatting i god seng og skikkelig frukost i dag tidlig. :)

Link to comment
Share on other sites

Har karret meg p?obb idag, slet med hodepine 8)8)8) i g?p.g.a. maltinntoleranse, stort sett p.g.a "singel malt".

Takker HP for de ulike samaks pr?e med ca. 60 % "kildevann" som hadde v? lagret p?like eikefat.

 

Sender en hilsen til Mauser 68, og h?r den siste Whiskyen han fikk (Balvenie 15 ?singel cask) satt godt i godfoten (husker ikke helt hvilke av de det var han hinket p?

Men Mauser, kem var de som slappe Remington UMC bombe n?vi trakk frisk luft (for de som forst?den).

 

 

 

Takker for et fint "seminar" om ulike jakterfaringer, jakt tips, hjemmelading, v?nerfaringer, BC, ? og Whisky.

Takker alle deltakerene p?quot;seminaret" for en god kvalitetskveld.

 

MADMADS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lettere mageknip etter å ha ledd fra jeg kom til jeg dro :) TUSEN takk for en kjempetrivelig kveld sammen med dere!

 

Her kommer litt bildespam:

 

2csibu1.jpg

Nå er det slik at stakkars Jmonsen var på sykehuset for å skifte ut noen deler (kneet for å være eksakt ;) ) og i den anleding hadde PerS kommet over en resept på smertestiller.... les og se neste bilde:

 

312cjkx.jpg

 

ftoec4.jpg

Online oppdatering av hva som skjer i løpet av kvelden

 

2j43gur.jpg

 

2j2t9g1.jpg

 

11j3bc0.jpg

BigBore gjør seg klar for premieoverrekkelsene

 

25td9wx.jpg

Ingenting å si på stemningen her nei :)

 

 

rk3iqa.jpg

Noen av oss var allerede i full sving med utplassering av postrekkene til høstjakta ;)

 

2vw8thi.jpg

...og noen tørrtrente på avtrekk. Dette her er et såkalt luftavtrekk :mrgreen:

 

66b6l2.jpg

De ser noe betenkt ut disse karene

 

2a76447.jpg

jaktlykke og Federal79 er i alle fall ikke skeptiske :)

Link to comment
Share on other sites

Ja det var ein meget fortreffelig aften, og også på skytebanen. :)

 

Dagen begynte med litt moro med diverse artige rariteter.. Bakdelen med å skyte godt, er at ein også må sette opp igjen blinkene, noko Per gjorde meir enn 1 gong. Dette var forøvrig litt moroskyting med 1 håndsvåpen, før den opprinnelige konkurransen. :)

Kpb1.jpg

 

Etter å ha skutt og vandra rundt med joggebukse, så måtte det skiftes bukse, undertegnede måtte jo bli tatt bilde av, og eg rekner med at det skulle legges ut også. :)

Kpb910.jpg

 

Nei jaktlykke og Federal er iallefall ikkje skeptiske, men et eller anna var det, uten at eg kan sette fingeren på det, hmm kanskje ein ny form for telefonterror? :mrgreen:

Kpb9.jpg

 

Som vanlig var det svært alvorlig frå første stund.. :shock:

Kpb2.jpg

 

Men det jevna seg utover dei første minuttene. Og Jerognal her er dei som har betalt.. :mrgreen:

Kpb3.jpg

 

Rett så hyggelig blei det litt utpå, undertegnede og Jerognal har funne tonen, ikkje så vanskelig med Jerognal i grunn.. :)

Kpb4.jpg

 

Myrvannet sklei ned og gjekk unna som varmt hvetebrød.. :)

Kpb5.jpg

 

Ikkje berre avtrekk som Steelhead diskutert, det gjekk også på meir primitive ting..

Kpb6.jpg

 

Og latteren og smilene var helst smittsomme..

Kpb7.jpg

 

Over midnatt begynte det å bli tynnere i rekkene, og etter å ha sett at det gjekk dårlig med Norge i curlig, så blei den tatt av skjermen for å beskytte det sosiale lag.. :)

Kpb8.jpg

 

Må igjen takke for koselig samvær, synd det er 1 år til neste gong.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jo sjølv takk Madmads, det var ein fortreffelig aften. Eg kan ikkje sei at eg forstår at alle kan drikke alle dei typene av Myrvann, men den Belvenie`en din var meget god, absolutt ein koseflaske eg skulle gjerne hatt i barskapet mitt.

 

Tusen takk for prøvesmakingen, det var faktisk ein posetiv opplevelse, med unntak av Laphroig`en, som eg fortsatt ikkje kan makte å bære.. :mrgreen:

 

*host* den Remingtonen var det *host* vel MrMju som fisket fram. På den positive siden, så var eg glad det ikkje var ein Eley .22Lr som kom, då trur eg me måtte ha kontakta Haukeland for nærmere sjekk.. . :shock::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...