Jump to content

Hva synes folk om denne?


hunting jack flash

Recommended Posts

Alle er skudd som aldri skulle ha vært løst. Vind er en ting, han har tydeligvis god tid, så han kunne godt justert stokken kortere og satt seg. Og ikke minst - det er bare flaks at han treffer noe i det hele tatt!! Han legger jo løpet som anlegg i skytestokken, og da tilsier enkel fysikk at skuddet kan gå hvor som helsy uansett hvor stødig anlegget måtte være!

Link to comment
Share on other sites

Som de over har sagt - elendig førsteskudd, og et flaksskudd nr. 2. Vi får håpe de bolde jegerne ville hatt vett nok til ikke å legge ut noen "skrytevideo", dersom 2. skuddet hadde vært et vomskudd, eller dyret hadde hinket videre med en avskutt fot.

 

Skytestillingen var svært ustødig - sjøl om han brukte skytekjepp. Og her sto jo to personer (+ fotografen) rett opp og ned på en åskam, og likevel var dyra i ro. Da burde en rutinert jeger kunne sneket seg et godt stykke fram (det var noe småvegetasjon som kunne gitt litt dekning også), og så avfyrt et sikkert skudd fra liggende eller sittende skytestilling.

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig.

 

På første skuddet der han bommer står jo dyret nesten stille. Så da bommer han, men når det løper avgårde så treffer han.

 

Ser at det er gjerder i bakgrunnen. Får ikke håpe det er en lukket innhegning og at de har jaget dyret rund med mange skudd.

 

Man vet jo ikke hvor mange skudd han egentlig brukte. Bare en tanke. Vi ser bare det de vil at vi skal se.

Link to comment
Share on other sites

Alle kan jo se at den der filmen er klippet å herjet vilt med. Gidder ikke kommentere heller da den kun er for de som lar seg provosere av hva de på andre siden dammen driver med. Det vil bli helt og alene deres egent problem at de tar de sjansene. Helt uinteressant for min del da jeg jakter på den måten jeg føler meg trygg til å kunne gi et dødelig skudd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...