Jump to content

Kammeret trenger flere moderatorer.


slemmo

Recommended Posts

Forumet vokser og vokser og vi er forsåvidt alltid på utkikk etter nye moderatorer, men det er ikke alltid like lett å legge merke til de som oppfører seg pent og pyntelig i og med at vi har nok å gjøre med de andre ;)

 

Derfor tenkte at vi skulle starte en ny nominasjonstråd hvor alle som føler for det kan komme med forslag, etterhvert som vi får en liste med kandidater vil jeg ta kontakt med de vi evt. ønsker å jobbe med. Vi prøver å fylle så mange interesseområder som mulig da ikke alle moderatorene frekventerer alle underforumene like mye, utover det er det ikke så mange krav som stilles annet enn at man stiller opp.

 

Vi ønsker heller ikke bransjetilknyttede, da vi prøver å holde oss så objektive som mulig ift til bransjen, grensen går sånn ca. ved om man bare står i kassa i en av de større sportsskjedene, og sånn sett ikke har noe påvirkningmuligheter.

 

Så fyr løs og kom med forslag....jo fler jo bedre!

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere har fulgt min stemme om "amatør" som moderator. Fint at flere her inne faktisk leser det han skriver og prøver å forklare. Reglene på Kammeret er veldig enkle å forstå, og når "dere" i staben ønsker flere moderatorer blir jeg litt skremt ! Hvor mange "blåe" brukere er det her, og er kanskje noen av dem bedre "tjent" som vanlige "brukere" ?

Det kan også hende flere av "de gamle" moderatorene har ladet opp batteriene for innsats,- noen som har tenkt på det ?

Link to comment
Share on other sites

jeg kan melde meg på jeg hvis jeg ryddig nok og ålreit nok for dere. ellers vil jeg få lov til å nominere Bukke og Fattern
Nei, folk som nominerer seg selv syns jeg ikke bør få en plass.

Selv kunne jeg tenkt meg å nominere ignorant.

Hvis nå de som anbefaler seg selv anses som å vare oppegående nok av den/de som utser moderatorer er vel dette helt greit? Hvorfor ikke bruke disse som selv vill og kan ta et tak for kammeret/NOJS?

Link to comment
Share on other sites

jeg kan melde meg på jeg hvis jeg ryddig nok og ålreit nok for dere.ellers vil jeg få lov til å nominere Bukke og Fattern
Nei, folk som nominerer seg selv syns jeg ikke bør få en plass.

Selv kunne jeg tenkt meg å nominere ignorant.

Problem løst. Jeg nominerer PederR.

Lysten til å ville bidra burde være god nok grunn, fremfor å nominere noen som kanskje ikke vil.

Jeg anser PederR til å være både aktiv og ryddig nok for jobben.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...