Jump to content

SSG3000 Tactical 2016


Telefonoperatør

Recommended Posts

Både 200str og Cadex Chassis levers i Links så mulig de kommer med links Chassis til Sauer'n og etterhvert:) Men man må vel smøre seg med bra mye tålmodighet kan jeg tenke meg.. Får spare peng i mens for om prisen blir noe av det samme som de andre Chassisene dems koster det vel mer enn en ny str:p

 

 

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Kunne lett ha endt opp med en sånn på saueren min uten noen særlige betenkeligheter. :)

Jeg synes det lukter av dårlig design. Den løsninga rundt magasinet ser helt ubrukelig ut. Dessuten trenger jeg ikke 20 meter med picatinnyskinne, og i hvert fall ikke hvis kikkerten må stå på stylter for at jeg skal ha "kul-faktoren" som første prioritet :wink: Men det er hver sin lyst. Jeg ser bare problemet. Jeg er ikke i mot chassis, bare dårlige løsninger :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man først skal "kle igjen" magasinet på en STR må det være for å beskytte det. Ulempen med å kle det igjen, er at det blir mere fiklete å bytte magasin når man ligger lavt. På dette chassiset har de gjort verken eller. Magasinet har ikke beskyttelse og er i tillegg ikke enkelt å få inn :|

Jeg er i tillegg skeptisk til de "frittstående vingene" som stikker ned på siden av magasinet. Jeg tror ikke de tåler spesielt my før de blir bøyd. De ser tynn ut, og får ingen konstruksjonsstabilitet fra noe annet.

 

Høy siktelinje ødelegger balansen. Det er klart at med tung nok rifle eller chassis, så veier det opp litt for et høyt topplod. Men så lenge man ikke holder på med nattoptikk og andre militære greier, så ser jeg ikke helt vitsen. Det sære med det oppsettet som er avbildet er at skinna i front ser mye høyere ut en skinna på kassa.

 

Jeg synes det lukter av vi skal selge på "kulhetsfaktoren", og ikke fordi vi har laget noe gjennomtenkt og bra :|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...