Jump to content

.416 A-TEC Subsonic


OnklMartin

Recommended Posts

Tilgjengelig til R93 og R8 som komplett sett med demper dier, hylser og kuler ved henvendelse til A-Tec. Alle deler er på lager og monteres på bestilling. Det finnes også et par løp til sauer.

 

Hylsa er 45mm lang med std diameter. Hylsene er nyproduserte med riktig merking.

 

Jaktkuler til sub er 250, 325 og 380grs. Supersonic kommer og vil være ca 200-220grs for ca 700 m/s.

Link to comment
Share on other sites

Det som er helt fantastisk med oss mennesker er at vi konstant leter etter feil eller mangler hos andre mennesker eller deres meninger..

Jeg synes kreasjonen virker spennende og kanskje det engang i fremtiden havner ei slik pipe i skapet mitt.Hvis jeg bare klarer å overtale den kjedelige eieren av Blaseren som bruker 6.5 pipa si til alt,og egentlig er godt fornøyd med det..

 

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

MÅ du kommentere på denne @M67 ?? Skjønner at du er opphengt i "telleverket" ditt, og er over snittet glad i å komme med tørrvittige kommentarer og svar på div her inne....selv om du er kunnskapsrik og har bidratt med mye interessant, så synes jeg du av og til kan la være, om du ikke har noe matnyttig å komme med.

 

Regner med @fosse vet han kan kontakte atec, men spør vel  her inne i tilfelle det skulle være noen som evt sitter på info.

Hva ellers har vi dette forumet til?  For at du skal sitte å "ta lufta" ut av alle ting folk lurer på?

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri brydd meg om telleverket. Jeg syns det er irriterende.

Jeg kunne nok ordlagt meg anderledes, men det er mange som har lurt på dette - trolig flere enn det er som har kjøpt, og ingen har fått noe svar her inne. Det er faktisk det "mest matnyttige" å kontakte forhandleren her. Sannsynligvis den eneste måten om en ikke kjenner noen som har kjøpt settet. Og jeg valgte altså feil måte å fortelle det på, beklager.

 

K

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@M67 Skjønner. For en som ikke er inne her hver dag, så virka det bare litt "nedlatende" til spørsmåls-stiller. Og det er mulig jeg misforstår hensikten din også, absolutt.

Beklager antydninga om telleverk. Der var jeg i overkant usaklig, men ; Det er lett å bli oppfatta feil på det skrevne medium. Setter det på den kontoen, tror jeg.

Takk for et saklig svar! ☺️

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...