Jump to content

Artig våpen til Magnum 2 - Forslag?


Rausheim

Recommended Posts

Er litt i tankeboksen om å handle noe artig til en ledig plass i Magnum 2.

 

Dette er ikke ment å være et våpen for å hevde seg i Magnum 2, så det meste kan foreslås (og ikke en super tunet S&W-sak i .44Mag med ladninger rett over faktorkravet, det blir for kjedelig).

 

Preferanser

Revolver eller Pistol: Ingenting å si, selv om jeg personlig liker best pistol (ihvertfall til konkurranse).

Estetiskt: Pluss om den ser fin ut. Gjerne noe digert noe.

Grep: Må være litt store grep for mine bjørnelabber.

Kaliber: Kunne godt tenkt meg noe i kaliber fryktelig, som virkelig setter en støkk i de andre på skytebanen 8) Kaliberet må uansett kunne lades til faktorkravet i Mag2.

Pris: Tja, alt kan spares til er det spesielt nok.

Link to comment
Share on other sites

Grizzlyen er en verdig kandidat da jeg liker best 1911-grep (for ikke å glemme utseendet). 460'en er jo sabla kul også og den drønner godt.

 

Hadde det ikke vært for disse dustereglene om maks kulediameter så hadde det nok blitt en DE i .50AE (Har allerede en i .357 dog).

Link to comment
Share on other sites

Det stemmer, men da må du eie den allerede. Du får ikke kjøpt noe større enn .455 i dag.

 

Edit: Ganske festlig egentlig når noen skriver "ikke lovlig" og man umiddelbart gjør en mental sammenligning mot regelverket til sin skytterorganisasjon (i dette tilfellet NSF), men ikke norsk lovgivning. Da er man skikkelig skytter da. :mrgreen: Pluss i boka for den Bromark. :thumbup:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...