Jump to content

Jeg fant, jeg fant, på biltema!


SittingDuck

Recommended Posts

Ghillesuiten i det sivile må da være perfekt til Halloween - enten man står på trappa eller tar i mot. Enda bedre i romjula, selvsagt - gå julebukk som draugen :)

 

Biltema er nesten like farlig som Clas Olson - alt mulig dill man ikke visste fantes. Hvor ellers får du visittkort-CD'er nu tildags?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har den spottekikkerten fra biltema selv. Stativet som fulgte med er ræl, men selve kikkerten duger brukbart i godt lys.

Bruker den for å se treff på 200 og 570 meter på stålblinker og det funker helt greit. Har den ikke på full zoom siden jeg syns den forvrenger bildet noe helt på slutten men ellers fungerer den helt greit. Har ikke sammenlignet direkte med andre spottekikkerter.

Det er ikke toppkvalitet og det merkes, men til prisen er det faktisk ikke hakkandes gæli heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte en til kona for å prøve, men det har ikke blitt den helt store testingen enda. Inntrykket så langt er veldig bra. Den mangler vugge, men det vet man jo når man kjøper. Jeg har ikke funnet noen graverende feil eller mangler enda, helt kurant tofot til en forholdsvis rimelig penge.

Link to comment
Share on other sites

http://biltema.no/no/Fritid/Lek-og-hobb ... yte-45628/" target="_blank" target="_blank

 

Biltema kattejager.

 

Lades med zalovann.

For guttekattene er lukt kommunikasjon.

To fulltreffere i fjor vår gjorde at reviret rundt huset er mitt og guttekattene tok hurtige tilbaketrekninger uansett hvor jeg traff dem.

 

Jeg er ute og markerer litt med Zalovann for å beholde hevd.

 

Må bare brukes når det er så mildt at våt katt ikke fryser til is.

Dyrevelferd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

S.Arnesen

Jeg har brukt denne en del i fjor høst. Kjøpte den fordi jeg var nysgjerrig på om noe så billig kunne holde mål :wink:

Buksa har en rellativt løs passform.

Buksa puster bra, er lett å bevege seg i. Er så langt helt vanntett. Stoffkvaliteten virker god.

Link to comment
Share on other sites

Mye snakcs å finne på Biltema :)

 

Når det gjelder ghillie suiten, så er den generelt veldig dårlig egna til å smyge rundt i buskas og kjerr.

Den henger seg opp i alt mulig og samler med seg usedvanlig mye dritt.

 

Men til all jakt hvor du skal sitte rolig og vente på vilt som har godt syn og/eller kommer nær deg, er den helt suveren.

Fungerer også veldig bra på smygjakt i mer åpent terreng.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...