Jump to content

Samletråd Savage 110 BA/FCP


Niclas

Recommended Posts

Digitalvekta mi har begynt å flyte litt 01-06 gr på maks så vurderer å bytte til ei litt ordentlig ei eller om jeg kansje skulle kjøpt et automatisk kruttmål, finnes det noen til en fornuftig pris som fungerer godt til 570 ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 517
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

oppvarmingen tar 3 min å vis du ikke tar ut kontakten så trenger du ikke det neste gang du slår den på.

variasjonen er som den låver som oftes +- 0,1 grain.

vet ikke akurat hvor mange sekunder det tar men jeg bruker og sette den i auto og da har jeg tid til og sette i kule og sjekke før neste kommer :)

Link to comment
Share on other sites

Sitter og venter på min 110 ba 338lm. som skal komme med posten om ikke så altfor lenge.

Mulig jeg ikke hadde bestillt den om jeg hadde lest denne tråden på forhånd :P

Men gleder meg som et barn alikevel :mrgreen:

 

Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd og puttet denne i en Eberlestock Gunnslinger 2?

Er veldig veldig spent på om den passer i futuralet med kikkert på?

Min 110ba får en Vortex Viper 6.5-20x44 PA, Mil Dot Reticle

 

Meget bra tråd, mye nyttig lesestoff!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny rifle :)

 

Jeg har en sånn sekk, litt usikker på hvilke mod det er men Savagen passer i den med Razoren :)

Er ikke bare posetivt i denne tråden nei men det er en ærlig tråd om Savagen på godt å vondt.

Det som er bra er at med litt jobb så blir det ei rifle som går meget godt, liker også utseende på rifla :)

Link to comment
Share on other sites

Ja håper virkelig den passer i sekken, dette er en helt suveren jaktsekk for dagsturer. Og her hvor jeg bor

må jeg nokk gå en dagstur på fjellet for og få skutt med Savagen :roll:

 

Ja dette var absolutt en ærlig tråd, hvor folk ikke bare skryter hemningsløst av sitt nye våpen,

men også kommer med "konstruktiv kritikk" meget bra!

 

Riflen blir nokk Elsket&Hatet ja, om ikke annet kan den henge som pynt på stueveggen da den virkelig er

et syn for guder (men neppe for min bedre halvdel) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Heisan

 

Ja har funnet grunnen.

 

det som var greia her var at headspacen i lillegg var for stor, de to tingene sammen gjorde til at det ble seprasjon.

 

Har justert headspace, fått nytt krutt fra vith å problemet er nå borte :)

 

 

 

 

Så må jeg bare spørre. Ha sitter dere headspacen til da??

 

Børge

Link to comment
Share on other sites

Normalt sett skal man ikke behøve å gjøre noe med det, det skal være riktig fra fabrikken, min var jeg nok bare uheldig med som måtte det.

Vis du ikke har gjort noe sånt tidligere kan det være vært å la børsemakeren først tolke kammeret med go/no og tolk, da ser du om det er et problem med kammeret, er det det ville jeg latt han justere den fordi man trenger et egent verktøy til mutteren.

Er du derimot som en del av oss som vil gjøre det meste selv så kan du ta en ny hylse , sette på to tape biter med el tape bak på hylsa å prøve å kamre den, det bør ikke gå, går ikke det tar du av ene biten ,det bør gå men med litt motstand på slutten, da har man et ganske riktig kammer.

Men som sakt, dette er en greie for børsisen, du har jo garanti på den hvis det skulle være noe :)

Link to comment
Share on other sites

Fått testet litt med 250 gr Smk.

 

Ser så langt ut til at jeg havner på 94 gr med 570 å col på 95,5 mm.

 

Skjøt på 118 m, første ladning 89 gr var meget god, de neste var ikke noe å hoppe i taket over men før siste serie oppdaget jeg at pistolhåndtaket subbet i bakken så løftet tofoten litt å denne var siste serie så blir den nå foreløbi :)

 

2rvymug.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sitter og venter på min 110 ba 338lm. som skal komme med posten om ikke så altfor lenge.

Mulig jeg ikke hadde bestillt den om jeg hadde lest denne tråden på forhånd :P

Men gleder meg som et barn alikevel :mrgreen:

 

Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd og puttet denne i en Eberlestock Gunnslinger 2?

Er veldig veldig spent på om den passer i futuralet med kikkert på?

Min 110ba får en Vortex Viper 6.5-20x44 PA, Mil Dot Reticle

 

Meget bra tråd, mye nyttig lesestoff!

 

Bare å glede seg.......Du må ikke ta alt som står her på kammeret for god fisk. Du vet jo faktisk ingenting om de som skriver :winke1: Jeg har hatt noen innlegg her, på tråden til Niclas. Han har en BA 110 som går helt fantastisk, jeg har skutt med den selv og den gikk litt bedre enn min. Hvis du ser resultater han har lagt ut, skjønner du at det å eie en Savage slett ikke er noe å skamme seg over :P

Nå er han god til å skyte pluss at han har fikset litt på den, men vi snakker om relativt små justeringer.

 

Min opplevelse av BA 110 er stort sett bra. Jeg har ikke hatt problemer med hverken avtrekk, hylser som sitter fast osv. Jeg har i grunnen stort sett vært fornøyd, MEN...jeg tror det kan være litt variasjon i presisjonen på pipene. Nå vet jeg ingenting om dine forventninger eller ditt nivå som skytter, men allerede fra første stund hadde jeg samlinger på rundt 25mm, rett under 1 moa.

 

Etter hvert som jeg sikkert ble mer komfortabel med 338 og fikk prøvd litt forskjellig typer kuler og krutt, fikk jeg betydelig bedre presisjon, spesielt med 250 scenar og 570 krutt. Min beste dag var vel 3 skudd på 11mm, noe jeg i hvertfall er fornøyd med :P

 

Du får i hvertfall mye rifle for pengene, tøff er den også 8) Et tips er å gå over skruer før du skyter og sett på en skikkelig kikkert med en gang. Jeg og Niclas bruker Vortex Razor. Ellers har jeg savnet justeringsmuligheter mot skulderen bland annet. Dette har Niclas fått ordnet på sin, så det er fullt mulig å trikse litt for å få riggen bedre. Er du god kommer du til å skyte fletta av skyttere med langt dyrere rigg, bare se på resultatene til Niclas på Blaker 600 m tidligere i sommer. Lykke til :P

Link to comment
Share on other sites

Takk for oppmuntrende ord :) har ladet opp 20 skudd med 225 kuler og 83 grs n560. Skal begynne helt rolig og arbeide meg opp og igjennom forskjellig kuler og typer krutt. Blir spennende :lol: du har ikke helt troen på viperen? Leste mye om den før valget falt, og det meste var veldig positivt. Men har ikke testet oppsettet enda så det gjenstår og se.

 

Hva mener du med at du savner justerings muligheter mot skulderen? Her er jo justerings muligheter for skulder og kinn?

Link to comment
Share on other sites

Takk for oppmuntrende ord :) har ladet opp 20 skudd med 225 kuler og 83 grs n560. Skal begynne helt rolig og arbeide meg opp og igjennom forskjellig kuler og typer krutt. Blir spennende :lol: du har ikke helt troen på viperen? Leste mye om den før valget falt, og det meste var veldig positivt. Men har ikke testet oppsettet enda så det gjenstår og se.

 

Hva mener du med at du savner justerings muligheter mot skulderen? Her er jo justerings muligheter for skulder og kinn?

 

Viper'n vil helt sikkert fungere utmerket :D Personlig har jeg ikke testet 225 gn kuler i Savage'n, så det blir spennende å følge resultatene dine. Jeg brukte til å begynne med scenar 300 med 90gn 570. Dette gikk helt greit, men jeg fikk bedre samlinger med scenar 250. Jeg la meg midt på treet når det gjaldt kruttmengde :D En ladning jeg fikk til å gå veldig bra var scenar 250 med 90 gn 570. Ga hastighet på rundt 860 m/s, så noen vil sikker hevde at dette var slappe greier, men du verden så behagelig å skyte med. På bane ut til 500-600 meter holder det i massevis. Skal du strekke holdet ut over 1000 meter vil nok scenar 300 være et godt valg, men jeg har truffet bra med 250 ut til 1250 meter.

 

Har også skutt en del med 560. Fungerer det også, men jeg synes jeg får et "roligere" skudd med 570.

 

Lykke til :D

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være, er ei rimelig vekt så synes i grunn den har gjort jobben sin i alle tilfelle.

 

Fått testet Lyman el kruttmålet i dag, 570 er ikke noe problem, behøvde ikke å montere reduksjon på matingen heller , tok tiden på å mate ut 94 gr med 570 ,den var 22-23 sekunder, det synes jeg slett ikke er ille :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lenge siden jeg har fått lagt ut noe nå så får legge ut noen bilder i fra siste skyting å bane 14

 

Klar for en helg med skyting.

2ahgkts.jpg

 

Utvikling av lade data på bane.

34in6ux.jpg

 

Castor i kjent stil.

30cn29v.jpg

 

118krcx.jpg

 

En av de viktigste tingene LOGGFØR.

2m6ojdk.jpg

 

2ds0dxe.jpg

 

Imponerende skyting med Ar 15 223 og x4 kikkert på 550 meter.

v48dc8.jpg

 

Mye forskjellige rifler som ble luftet.

6sffie.jpg

 

2usjuyg.jpg

 

wtyfjt.jpg

 

2icbbj7.jpg

 

Etter litt rot med 0,5 cm klikk så har jeg merket om til 1 cm klikk, greit å ha det samme på begge.

2zz80o3.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trådløft!! = D

 

Da har jeg byttet bolig, (igjen). Og nå er det mer permanent. Flyttet til familiegården og tok over en bolig der. Da har jeg plutselig 3 soverom, og det er bare jeg og fuglehunden Cox som bor her. Da må man benytte muligheten, og bygge seg hobbyrom :D:D

 

Så nå er jeg klar til å presse .338sigarer igjen = )

 

rsz_bilde.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da får du gratulere, enkelte ting er enklere når det bare er deg og hunden synes jeg å ha merket he he

Ser fram i mot mer aktivitet fra andre her, synes det har vært stille en stund .

Jeg har bygget verksted så skyting har det ikke vært mest tid til her i fra heller men nå nærmer det seg å aktivitet vil øke her i fra å snart.

Lykke til med nytt laderom :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mer aktivitet skal vi få til. Fant jo ladning med riktig hastighet og uten feil forrige gang. Nå blir det å leke med presisjon. Pistolskyting har jeg fortsatt med hele veien så skyteteknikk (relevante deler) som avtrekk osv ligger godt inne fremdeles. Men det er mye morsommere å smelle avgårde lange kuler.

 

Satser på å ha neste batch med patroner klare til helgen.

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til start?

 

Da jeg flyttet og fikk meg skikkelig laderom, så leste jeg tilfeldigvis gjennom manualen til kruttvekta. Jeg hadde jo f*** ikke tenkt på at den må kalibreres etter bordflaten :lol: så da er jo mine ladedata bare tull.

 

Så patronene jeg ladet i forrige post var med kalibrert vekt. Dro til skogs i dag for å sjekke hastighet, og jaggu ble det høyere hastighet gitt. Ved feil kalibrering så fikk jeg 833ms på 88grn vit570 - 300grs SMK. Samme lading nå med riktig kalibrert vekt gav 852ms ^^

 

Litt bilder. Skjøt uten optikk da det kun var for hastighet i dag.

 

normal_rsz_img_2649.jpg

rsz_img_2651.jpgrsz_img_2660.jpg

 

Her er min private .22lr bane bak huset også :D

rsz_img_2640.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

He hei alle sammen ,lenge siden sist nå :P

 

Se der ja Spectre dette blir bra :D

 

I min pipe så har jeg 830 ms med 89 gr 570 så da har du høyere hastighet i din en meg men kan fort vekk være krutt lotten som er forskjellig også :roll:

 

 

Gledens dag i dag, fått skyti litt 338 på lengere hold en 100 :mrgreen:

 

Nydelig vær, langhold, krutt røyk i lufta, kaffe å jug, blir ikke bedre en det :D

 

Skjøt standard ladningen min med 300 smk å det fungerer det, ble ikke noe papp men fikk straffet gongene på 620 godt :D

 

Vinden var litt lur å vekslet faktisk fra 0-10 knepp på vinden periodevis men er jo det vi lærer av.

 

Fikk også testet å sammenlignet den nye Barrett MRAD det var litt artig :mrgreen:

 

Inntrykket mitt var at alt var litt mer tight å gjennomført en Savagen men presisjonsmessig så TROR jeg ikke den går så mye bedre etter hva jeg fikk inntrykk av.

Det som derimot er en stor fordel er at den går meget godt rett ut fra esken å ikke trenger den kjærligheten som Savagen trenger for å gå godt.

Alt i alt så var det utrolig gøy å teste den men jeg hadde nok heller kjøpt en Savage ,2 ekstra piper, 1 kartong med 570 å 300 ,Smk å fortsatt hatt råd til en 200str til trening men det er meg.

Det som jeg der i mot skal kopiere fra MRAD en er foldestokk systemet, det likte jeg, sitter her med en klomp med alu å tegner arbeidstegning :mrgreen:

 

Skal få lasta inn noen bilder fra skytingen en dag.

Link to comment
Share on other sites

Følger med på foldekolbe ;) Du må snart ta imot bestilling på tofotfeste og høydejustering på kolbeende.

 

Var selv ute å brandt krutt i dag. Må nok være en rask lot (110076) for jeg har kalibrert vekta. Fyrte i dag 85grn som gav 824,6 ms.

 

Hylse: Norma

Kule: SMK 300grn

Krutt: Vit 570 lot 110076 85grn

Hette: Federal no.215

Col: 95.1mm

 

Hylsene ble tumblet,helpresset, trimmet og glødet.

 

Hastighet: 824,6 ms

ES: 2,7 ms

Link to comment
Share on other sites

Er nok en rask lott du har med så høy hastighet med 85 gr ja, viser seg det at det er viktig å måle hastighet ved bytte av lott :roll:

 

Meget bra ES :)

 

Kan nok hjelpe deg med noen ting i vinter, verkstedet begynner å dra seg til så da er det litt muligheter :mrgreen:

 

 

Fikk vært å skyti litt feltmessig på 840 meter i går, må nok trene litt mer på å ta opp rekyl i veldig krøkkete stillinger, ble et par rare skudd som gikk ut pga jeg ikke fikk lagt nok press på tofoten å skuldret litt, et par gode serier ble det for det, du verden å gøy det er når ting fungerer :) .

 

Vi var litt seint ute så ble til vi skjøt til det ble mørkt, skjøt med brems ,ble godt blendet av stikkflammen ,er nok bedre med demper i mørket.

 

Razeren fungerte overaskende godt i mørket men følte at lyset kansje var litt for lyst.

 

Sliter med å få lastet bilder på dataen så blir litt når det er i orden.

 

Er det noen av dere her inne som Savage 110 med 300 win mag ?

 

Har ei ekstra fluta pipe i 338LM som jeg kunne tenkt meg å bytta i 300 WM for å teste det så si gjerne i fra :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har du mulighet til å strekke holdene til 1800 m så ville jeg helt klart satset på 338 LM ,ballistisk sett så er nok en 30 cal kule på 210-230 ganske like men signaturen i målet på de avstandene så vinner en 300 gr kule, skyter du mye alene så betyr nettopp å se hvor du treffer alt.

Blir det mest skyting ut til si 1200 meter å skjeldent mye lenger så vil jo 300WM være det fornuftige pga kuler fra 2 kr.

Nå har jeg lyst på ei reserve pipe i 300WM for å teste litt så egentlig så burte kansje ikke si noe :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det mest fornuftige er å gå for en 300 wm.

Man kommer ikke utenom at den er en hel del billigere å skyte med, og 1800 meter er ganske langt selv for en 338LM. Er ikke mange som skyter på sånne hold til daglig, så når man først skal skyte så langt, så har man som regel med seg en spotter.

 

Det er digg med 338LM, men etter at jeg fikk 300'n, så skyter jeg heller med den. Nå skal jeg Impe 338'n før jul, så da kommer den kun til å bli brukt til 1500+ meter i fremtiden. Primær børse blir 30-06AI, og 300'n som kosebørse. :)

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg vært å klådd på et par grom rifler til dobbel pris om dagen, Savagen er grovere i finnishen ,litt mer skranglette, litt tyngere MEN avtrekket på min føles bedre ,pistol håndtaket bedre å holde i å presisjonen er helt på høyde med dem.

Dette er MIN mening.

Konklusjonen er at du får mye for pengene ved å kjøpe Savage men hvis penger ikke er et tema å du ikke har lyst å ta jobben med å gi rifla litt kjærlighet for å få fram alt i den så er nok Barret ,Steeyer eller AI valget.

Personlig så er jeg blitt glad i rifla mi å ser ikke at jeg får veldig mye ved å legge dobbel sum på bordet.

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden sist her inne nå grunnet ganske intens hjortejakt.

 

Men må si jeg bare blir mer å mer imponert over min 338LM 110 FCP. ( billig versjonen ) til 16000kr. Jeg valgte denne pga at det var like mye en jakt rigg som langholdsrigg. Var nylig på Jakt å siden vi bare har to dyr igjen så tok jeg ikke dette så veldig seriøst, å brukte 90% av tiden til å skyte på hold mellom 800 og 1200m å det er jo imponerende at den setter kule på kule i "samme hull " på disse avstandene.

 

Har skutt med det meste fra 22lr til 50bmg av "langholds rifler" å kan nok si med hånden på hjertet at jeg ikke hadde fått noe mer glede av en Barret eller AL rifle i 338LM. Annet at de bare ser rå ut :D Da jeg mener at pirikken over ien er ammopreppingen.. Nå er no kanskje 110 BA eller FCP litt mer kilen eller kresen om en vil si det, på hva en putter i den.. ??

 

Men alt i alt. Utrolig fornøyd med denne " Billig Riggen " :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Riggen din er jo nesten en fornuftig langhold/jakt rigg, ikke dumt det :)

 

 

Jeg skal prøve å bli flinkere på førsteskudds treff så dro ned på jordet her i dag for å se treff punkt forandring mellom første skudd å neste skudd.

Avstand 120 meter.

Kald skudd /pusseskudd 20 mm til høyere, neste 4 i ei klynge på 7,5 mm ,ikke ille samling det med en rimelig 338 :wink:

 

Ga meg med de skuddene pga første skuddet var det jeg ville logge, blir nok flere sånne små turer fram over.

Link to comment
Share on other sites

Fikk vært å skyti en serie av hver av ladningene mine på papp på 500 meter i dag, var veldig mot sol så sleit med å se godt å noe vind så var ikke noe å hoppe hurra for men sånn er det noen ganger.

 

Smk 300 570 89 gr 830 ms 5 skudd 131 mm hadde bare 5 skudd i gjenn å ville ha de hylsene tomme for ekstra hylse pleie.

 

Smk 250 570 94 gr 900 ms 10 skudd 180 mm men bare 50 mm høydespredning så ved bedre vindlesing så er det muligheter for forbedring.

 

Har for første gang kamret å gjenget blanks helt fra start i går, laget det i 6,5x47 til 40 x kassa mi, bortsett fra 9 testskudd på jorde i går så var i dag første testingen, hadde med to ladninger, den snille ble brukt til innskyting på 100 meter å så veldig lovende ut, 3 skudd i hjørne på lappen, viste ikke hastigheten så trengte noen skudd får å komme meg inn på 500 m så da ble den ladningen tom å ikke testet på papp der, ladet opp med den som var hardere å skjøt 5 skudd på papp , ladningen var litt hard så hylsene klebet litt i kammeret så måtte opp mellom skuddene.

Etter måling så var 5 skudd 141 mm 4 av de var 84 mm så tror det kan være muligheter med pipa, gøy var det vært fall å skyte med helt egenlaget pipe :D

 

 

Flott dag

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fikk vært å skyti litt på papp på 400 meter på fredagen.

Hadde veldig trua på god presisjon da jeg har ladet god hylsene mine etter alle triks jeg kan pluss et par nye som jeg virkelig hadde trua på.

Av store nye ting med hylsene var at jeg har dreid vekk smultring innvendig i halsen .

Strever altig etter å få liktest mulig kule hold, sorterer dette i amo boksen etter sette hardhet.

Neste var at jeg polerte halsen innvendig og brukte grafittpulver i halsen ved setting av kule, på sette hardhet så skjente jeg en forbedring på motstand så hadde troa på at dette fungerer.

Trengte å skyte inn på 100 m så tok noen serier der, resultat var at dette gikk ikke bra, de sotet , noen mye andre mindre :oops:

Mistenker at jeg ved det jeg har gjort har fått for lite kule hold å derfor soting.

Noen tanker rundt dette ?

Ble en dag med skuffende resultater men var fint vær å hadde kaffe så ble trivelig for det :)

Var sammen med General8 å han hadde dagen å presterte MEGET bra 9 skudd på 45 mm å en flue som åpnet til 104mm , når man kan sende brorparten på 45mm så gjør han noe riktig :)

Det morsomme var at dette var med helt upreppa hylser :lol: .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stille å rolig med skyting her en periode nå, har ligget på sykehuset å operert ryggen, har fått beskjed om å vente til over nyåret å skyte 338LM :cry:

Er ikke akkurat laget for å ligge på sofaen hele tiden så har vært ute i verkstedet å holt på med noe små prosjekter innimellom når jeg har orket.

Etter at jeg så tofoten som Castor fikk laget så har jeg tygd litt på å lage en sånn, utgave en er nå ferdig så fikk dratt med meg 40XS i 6,5x47L å testet den litt, den er egentlig laget å tilpasset til Savagen men har laget den sånn at jeg kan bruke den på vanlig versapod pinne også.

Når jeg bruker den på Savagen så har jeg laget en "versapodpinne" med veldig trang toleranse å med brystning bak.

Forran har jeg gjenget inn et friksjonshjul i pinnen sånn at jeg kan stramme tilten på vugga akkurat slik jeg vil.

Med beinene i laveste stilling så er den 50 cm bred så er en stabil tofot :mrgreen:

 

Hva synes dere ?

 

4t5840.jpg

 

20r3e69.jpg

 

20a769c.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tenkte jeg fikk skrive litt her, er en stund mellom hver gang nå, ikke kan jeg skyte med Savagen om dagen heller etter operasjonen så det lille jeg skyter er med andre rifler, burte kanskje lage meg en egen tråd nå jeg skriver om det ?

 

Ble handel av en Hansen 704 med A5 stokk 300 Win mag her for litt siden, liker byggene demmes å tanken var at jeg kunne bruke lette kuler i starten for å slippe mye rekyl.

Har nesten samme stokken på 40X min så handgrepet er likt, det tror jeg er en fordel med at trening i en rifle også er med i den andre.

Måtte nesten prøve et par tunge 215 berger kuler også, de var ladet veldig slapt, type 790 ms, hadde på vektor brems å med god rekyl kappa på stokken så er ikke noen skudd noe problem å presisjonen på m lå på 8-12 mm å det er jeg godt fornøyd med :)

De lette Norma hylsene jeg har som tidligere eier mente var skutt 2-3 ganger ble veid å det var 8 gr fra min til max :overrasket:

Sorterte topp å bunn men måtte ha i gjenn noen hylser så de som ble med videre var 5 gr forskjell så blir handel av nye hylser til denne.

Klubben jeg er medlem i skulle ha klubb stevne, har aldri vert med på det før men tenkte at selv om formen er dårlig så var det fint å være med på et stevne som ikke betydde så mye å bli ferdig med jomfru stevne å kanskje slippe det presset når ting betyr mye.

Været var mildt sakt luftig å skyting på papp på 500 var ikke mulig får det blåste ned hele tiden så ble 100 m og 2x 300 m.

Har aldri skutt poeng før ,kun samling så det var uvant men god læring.

Når det kom til skytingen så gikk det fint første tre skuddene i hver serie men så begynte musklene i ryggen å krampe seg til å sleit med å nullstille skulder så resultatene ble stuslig men god trening å mye kaffe å juging så var en bra dag :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...